7-А клас
на 11.09
понеділок
№ зп | Предмет | Дз |
1. 8:30-9:10 | Хімія | Онлайн конференція Тема уроку : ПТБ . Правила поводження на уроках хімії.Лабораторне дослідження Будова полум'я . Проект Історія значення вогню. Опрацювати 3 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
2. 9:20-10:00 | Українська мова | Онлайн конференція Урок 4 РМ No2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Аудіювання тексту публіцистичного стилю (п). https://docs.google.com/presentation/d/1-oqQ46qQSJbdyTP8VdSlRCulS4-p-DWc/edit?usp=sharing&ouid=114792538514524666642&rtpof=true&sd=true https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/publicistichniy-stil-movlennya.html https://naurok.com.ua/urok-z-ukra-nsko-movi-audiyuvannya-tekstu-publicistichnogo-stilyu-119048.html Домашнє завдання: підготувати виступ (презентацію) за темою «Стилі мовлення. Різниця у використанні» - порівняти декілька стилів. |
3 10:20-11:00 | Алгебра | Онлайн конференція Тема.Повторення .Рівняння. Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ij4i_i1CVQ0 Розв’язати задачу. Периметр трикутника дорівнює 166 см. Одна з його сторін у 5 разів більша за другу, яка на 68 см менша від третьої. Знайти сторони трикутника. Виконати онлайн тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/wog746 |
4. 11:10-11:50 | Українська література | Онлайн конференція Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні. Народна пісня „Ой на горі та женці жнуть”. Трагізм і героїзм у козацьких піснях. „Стоїть явір над водою”, „Гомін, гомін по діброві”. Чумацькі пісні. «Ой у степу криниченька». Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=Jd4ukcFAE6M - чумацькі пісні https://www.youtube.com/watch?v=fcZ7q5LwX1Y – козацькі пісні https://dovidka.biz.ua/oy-na-gori-ta-y-zhentsi-zhnut -analiz/#:~:text=%D0%96%D0%B0%D0%BD%D1%80%20%E2%80%9C%D0%9E%D0%B9%20 %D0%BD%D0%B0%20%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%96%20%D1%82%D0%B0,(%D0%A 1%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0% B9%20%D1%96%20%D0%B9%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B4%D1%80%D1%83% D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B0). – аналіз „Ой на горі та женці жнуть”. https://dovidka.biz.ua/stoyit-yavir-nad-vodoyu-analiz/ – аналіз „Стоїть явір над водою”. https://dovidka.biz.ua/gomin-gomin-po-dibrovi-analiz/ – аналіз „Гомін, гомін по діброві”. https://dovidka.biz.ua/oy-u-stepu-krinichenka-analiz / - аналіз «Ой у степу криниченька». Опрацювати: стор. підр. 6-14 аналіз. творів, пит. стор. 11, 1-12 (усно), стор. 13-14 Прочитати: коломийки „Дозвілля молоді”, „Жартівливі коломийки”. Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5173016 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1301043 Суспільно-побутові пісні. Вивчити напам’ять «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька» - 1 пісня (на вибір) |
5. 12:00-12:40 | Зарубіжна література | Онлайн конференція Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ. Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=iPdxWSFPxGs - ознаки балади. https://www.youtube.com/watch?v=gh_PQ3Fxubw – аудіотекст https://dovidka.biz.ua/korol-lir-i-ioho-dochky-analiz/ - аналіз балади Опрацювати: стор. підр. 12-15, 23-27 пит.1-11 стор 27 ; Запис. визнач. – « балада, символ»: худ. паспорт твору. |
6. 12:50-13:30 | Фізика | Тема. Розв’язування задач з теми: “ Основні положення атомно-молекулярного вчення” Дз Повторити § 2 та опрацювати відео за посиланням Розв’язати Впр.2 № 3. Виконати експериментальні завдання стор.18 |
7. 13:35-14:15 | Музика | Опрацювання підручника ст.10-15. Обробки укр. нар. пісень М. Лисенка, О. Кошиця, К. Стеценка, М. Леонтовича, Я. Степового. Прослуховування української народної пісні «Дударик» у хоровій обробці М.Леонтовича. - https://www.youtube.com/watch?v=eis3sN_Nz1E Українські народні пісні «Ой ходить сон коло вікон»- https://www.youtube.com/watch?v=_wuP_F0dVNM «На вулиці скрипка грає» в обробці О.Кошиця - https://www.youtube.com/watch?v=97zhHKKJHUA К.Стеценко. Романс «Стояла я і слухала весну» на вірші Лесі Українки - https://www.youtube.com/watch?v=Z_n7Z6jKjCk Українська народна пісня «Куди їдеш, Явтуше?» в обробці Я.Степового - https://www.youtube.com/watch?v=oTSpOTqT0aI Домашнє завдання: написати в зошиті, пояснення ознаків жанрів солоспіву, романсу. Поміркувати, що означає поняття “традиційна обробка народної пісні”. Навести приклади з творчості відомих композиторів. |
8. 14:20-15:00 | Інформатика II група | Тема: ІБЖД. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень 1. Опрацювати зміст презентації за посиланням : https://docs.google.com/presentation/d/1nllahjmXckyehdD8tPUDg5tQls93rLDg/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true АБО опрацювати стр. 5 - стр. 12 з підручника 2. Заповнити зміст таблиці за посиланням (ввести адресу своєї ел. скриньки) еhttps://docs.google.com/spreadsheets/d/1jJ_C6ZmKVSI3iFeA71lh53CnSULb3D0JBQZHzSIRyR8/edit?usp=sharing 1. Надіслати на електронну адресу вчителя повідомлення з прикріпленим файлом будь – якого змісту ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!!! |
Немає коментарів:
Дописати коментар