Дата: 12.09
ВІВТОРОК
Клас: 7-А
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. 8:30- 9:10 | Геометрія | Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками Опрацювати п.2, стор.17-20, або відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2QN5GHJYaH4 Виконати №33,35 та онлайн вправи |
2. 9:20- 10:00 | Німецька мова | опрацювати нову лексику на ст.. 11 з теми «Meine Freunde», граматичне правило « Іменники в давальному відмінку (Substantive im Dativ)» на ст..12, виписати з вправи 6 (електронний лист) іменники у давальному відмінку Hausaufgabe: ст..13 вправа 7 – написати лист-відповідь та описати зовнішність подруги Міхаеля. |
3. 10:20- 11:00 | Біологія | Тема уроку : Особливості тканин тваринного організму. Лабораторна робота Будова тканин. Опрацювати 3 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
4. 11:10-11:50 | Українська мова | Урок 5 РМ No3. Написання есе в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами. https://www.youtube.com/watch?v=tX8sD-FF_T0 - прослухати https://www.youtube.com/watch?v=oU263BX0fSk – прослухати Домашнє завдання: дібрати вислови, крилаті фрази про природу |
5. 12:00-12:40 | Зарубіжна література | «Як Робін Гуд став розбійником». Ідея свободи і служіння народові. Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=zU2miLbifBA – образ народного захисника. https://www.youtube.com/watch?v=M18GvsL8cC0 – аудіотекст https://dovidka.biz.ua/iak-robin-hud-stav-rozbiinykom-analiz-balady/ - аналіз балади Опрацювати: стор. підр. 28-35, прочит. твір, випис. цит. з описом Роб. Гуда, пит.1-9 стор 35 ; Запис. худ. паспорт твору. |
6. 12:50-13:30 | Хімія | Тема уроку : Практична робота 1. Прийоми поводження з лабораторним посудом і приладдям.Виконання найпростіших лабораторних операцій. Опрацювати 4 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
7. 13:35-14:15 | Фізкультура | Правила т/б. Варiативний модуль "Легка атлетика". Олімпійський урок переглянути за відео - посиланням, відродження олімпійських ігор сучасності. Раціональний руховий режим школяра. Виконувати ЗРВ та СФВ бігові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL Переглянути техніку виконання бігу на 30 м. та метання малого м'яча на дальність з розбігу. Д/З.Виконати малюнок на папері, пов'язаних з пропогандою олімпійського руху. Рухаємся активно . Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту. |
Немає коментарів:
Дописати коментар