Дата: 19.09
ВІВТОРОК
Клас: 7-Б
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. 8:30- 9:10 | Українська мова | Повторення та узагальнення вивченого. Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-rozdilovi -znaki-u-vivcenih-sintaksicnih-konstrukciah- 30940.html -u-vivchenih-sintaksichnih-konstrukciyah-klas-373094.html https://learningapps.org/10349731 https://learningapps.org/2795337 Домашнє завдання: параграф 1, стор. 7, вправи 8,9 |
2. 9:20-10:00 | Географія | Тема уроку Геологічні ери. Опрацювати 5 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
3. 10:20-11:00 | Німецька мова | повторити та записати в словник лексику на ст.. 17 з теми «Допомагати батькам», вивчити модальні дієслова та відмінювання модальних дієслів на ст. 19 таблиця. |
4. 11:10-11:50 | Геометрія | Промінь. Кут. Вимірювання кутів та відкладання. Бісектриса кута Опрацювати п.3 стор.25-31 або відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=-FO6d6_g3I4 https://www.youtube.com/watch?v=Gdjc_oAdmCA Розв’язати №55,58 та виконати онлайн вправи |
5. 12:00-12:40 | Фізика | Тема.Похибки й оцінювання точності вимірювань Опрацювати §5 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cUuIuqC7JyU Виконати онлайн тестування за посиланням |
6. 12:50-13:30 | Фізкультура | Правила т/б. Варiативний модуль "Легка атлетика". Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Переглянути за відео - посиланням техніку виконання стрибка з розбігу, способом зігнувши ноги. https://youtu.be/_oJRgoAq97w?si=tNTCRpiA8cIhe4Ga Метання малого м'яча на дальність з розбігу. https://youtu.be/yYhS5dFMu9I?si=VoIfj9N9L-NgGtRi Естафета. https://youtu.be/QSLxLV7JYoA?si=Kr_3HWLb9dmtgOOi Рухаємся активно . Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту. |
7. 13:35-14:15 | Основи здоров’я | Тема: «Повітряна тривога. Сигнали оповіщення населення: «Увага всім!», «Повітряна тривога», «Хімічна небезпека». Шляхи і правила евакуації. Види укриттів. Ознаки надійного і ненадійного укриття. Найбезпечніші місця в оселі. «Правило двох стін».» Переглянути відео «Якщо чуєте ці звуки – ВІДРАЗУ ДІЙТЕ! Що саме робити - ОНОВЛЕНІ сигнали ТРИВОГИ», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=iiqOfYRH4vs Переглянути відео «УСЕ ПРО ПОВІТРЯНУ ТРИВОГУ — види сирен, як їх розпізнати та що робити», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mM3pXtFS5lo Переглянути відео «Захист життя під час обстрілів, бомбардувань Шляхи і правила евакуації Вибір надійного укриття», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=otpixbSw6oo&t=43s Переглянути відео «Найбезпечніше місце у будинку, «Правила 2-х стін», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WhRIVgrF68A Переглянути відео «Правило двох стін», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZJVgvnpOTvs Д/з: У робочому зошиті: написати алгоритм дій під час сигналу «Повітряна тривога» коли знаходитися вдома та на вулиці. |
8. 14:20-15:00 | Інформати- ка I група | Тема: ІБЖД. Пересилання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування.
1. Для перевірки Д/з під час уроку буде відкрито тест за темою: «Електронна пошта. Електронна скринька»
2. Опрацювати зміст презентації за посиланням
3. Домашнє завдання: Підготуватись до тестової перевірки знань. Складіть текст електронного повідомлення, яке може бути спамом. Надішліть його однокласникам та вчителю . Дайте оцінку листу, який ви отримаєте, — чи розцінюєте це повідомлення як спам і чому саме. |
Немає коментарів:
Дописати коментар