Дата: 09.10
ПОНЕДІЛОК
Клас: 7-Б
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. 8:30-9:10 | Англійська мова | Тема "Моя кімната". Введення лексики. Розвиток навичок усного мовлення та читання. Підручник ст.14 впр.1 записати слова в зошит з перекладом та вивчити; впр.2А ст. 14 - 15 прочитати та перекласти тексти; впр.2В письмово заповнити пропуски до тексту; WB ст.82 впр.А розгадати кросворд. |
2. 9:20-10:00 | Алгебра | Тема. Контрольна робота №2 з теми “ Лінійні рівняння” Дз. Виконайте онлайн вправи за посиланнями https://learningapps.org/1704581 |
3. 10:20-11:00 | Зарубіжна література | Літературні балади. Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий трунок». Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору. Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=5JAKKVDffUE – Роберт Льюїс Стівенсон. «Балада про вересовий напій». Основний конфлікт балади.https://www.youtube.com/watch?v=Q6e039rcn3o&t=126s - Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі (повторення).https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-stisliy-vidguk-na-prochitanu-literaturnu-baladu-198739.html - Як писати відгук. Зразки. https://dovidka.biz.ua/vidguk-na-baladu-rukavichka/ - Відгук на прочитану літературну баладу. Повторити вивчений матеріал. Підготуватися до контрольної роботи за темою «Балади». |
4. 11:10-11:50 | Фізкультура | Варiативний модуль "Футбол". Техніка безпеки на уроках футболу за посиланням. Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Видатні футболісти України, переглянути за посиланням. Техніка пересування у футболі. Удари по м'ячу середньою частиною підйому, удари різними способами. Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту. |
5. 12:00-12:40 | Історія України | Практичне заняття №1. Укласти історичний портрет (на вибір) княгині Ольги, князя Олега, Ігоря, Святослава. Як скласти портрет історичної постаті 1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча. 1) Назвіть ім’я та прізвище історичного діяча. Де і коли він народився? 2) Де і в яких умовах він жив, зростав, виховувався? 3) Як формувалися його погляди? 2. Особисті якості й риси характеру. 1) Як особисті якості діяча впливали на його діяльність? 2) Які з його особистих якостей вам подобаються, а які — ні? 3. Діяльність історичного діяча. 1) Охарактеризуйте основні справи його життя. 2) Які успіхи й невдачі супроводжували його у справах? 3) Які верстви населення підтримували його діяльність, а які — ні? Чому? 4) Хто був його друзями, а хто — ворогами? Чому? 5) Якими були наслідки його діяльності? 6) Завдяки чому людство пам’ятає цю особу? 4. Ваше особисте ставлення до історичного діяча. 1) Які почуття викликає у вас його діяльність? 2) Як ви ставитеся до методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію |
6. 12:50- 13:30 | Біологія | Тема уроку :Ракоподібні Опрацювати 8 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту.https://www.youtube.com/watch?v=KFtyjislgZM |
7 13:35- 14:15 | Українська література | І.Франко. „Захар Беркут”. Лідерські якості головного героя твору. Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=U7XoxGUBNi8- (аудіокнига скорочено) https://www.youtube.com/watch?v=g1VrTNOz30w – «Захар Беркут». Скорочено. https://www.youtube.com/watch?v=17Xjdor3DqA&t=168s - І.Франко “Захар Беркут”. http://metodportal.com/node/89435 - презентація https://dovidka.biz.ua/harakteristika-zahara-berkuta/- Характеристика Захара Беркута
https://dovidka.biz.ua/zahar-berkut-analiz/ – аналіз “Захар Беркут”. https://www.schoollife.org.ua/813-2018/ робота над змістом твору https://www.youtube.com/watch?v=BphmnETaOSQ - буктрейлер І.Франко “Захар Беркут”. Прочитати: І.Франко “Захар Беркут”. Опрацювати: стор. підр. 21-57, чит. й перек., пит. стор. 34-57 (усно) Домашнє завдання: записати худ. паспорт твору, головних героїв, проблематику. |
Немає коментарів:
Дописати коментар