Дата: 11.10
СЕРЕДА
Клас: 7-А
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. 8:30- 9:10 | Українська мова | Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення). https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dieslovo-zagalne-znacennamorfologicni-oznaki-sintaksicna-rol-285676.html https://naurok.com.ua/test/formi-dieslova-10351.html https://infourok.ru/prezentaciya-z-ukrainskoi-movi-neoznachena-forma-dieslova-osobovi-formi-dieslova-1247277.html https://learningapps.org/2556295 https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/verb_gramatically_characteristic.html Домашнє завдання: параграф 4, вправа 44 |
2. 9:20- 10:00 | Англійська мова | Тема "Моя кімната". Введення лексики. Розвиток навичок усного мовлення та читання. Підручник ст.14 впр.1 записати слова в зошит з перекладом та вивчити; впр.2А ст. 14 - 15 прочитати та перекласти тексти; впр.2В письмово заповнити пропуски до тексту; WB ст.82 впр.А розгадати кросворд. |
3. 10:20- 11:00 | Алгебра | Тема. Аналіз контрольної роботи Дз Повторити п.3 стор.20-22 та переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v4d1QASSWaQ Виконати онлайн тестування за посиланням |
4. 11:10-11:50 | Фізика | Тема: Прямолінійний рівномірний рух.Швидкість руху Дз Опрацювати § 8 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TWFGFtZDjhE&t=205s Розв’язати Впр.8 №1-2( усно), №3( письмово) та виконати інтерактивну вправу |
5. 12:00-12:40 | Географія | Тема уроку : Практична робота №2 Географічні координати, протяжність материка з Зх на Сх ,та Пн на Пд . Опрацювати 11 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
6. 12:50-13:30 | Основи здоров'я | Тема: «Безпека на дорозі. Правила безпечної поведінки під час подорожей. Безпека пішохода, велосипедиста в місті та за містом, пасажира легкового і вантажного автомобіля, автобуса, поїзда тощо. Заходи безпеки під час подорожі на велосипеді» Переглянути відео «Безпека на дорозі - прості речі які можуть врятувати життя», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=YJwJaiGOuck Переглянути відео «Безпека велосипедиста», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=N4NxWkgoFGI&t=186s Переглянути відео «Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=AricW6tQaK8 Д/з: Опрацювати §6. У робочому зошиті відповісти на питання на ст. 31 (Сфотографувати та надіслати Ганні Сергіївні). |
7. 13:35-14:15 | Українська література | І.Франко. „Захар Беркут”. Лідерські якості головного героя твору. Патріотична ідея у творі. - урок урок Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=U7XoxGUBNi8 - (аудіокнига скорочено) https://www.youtube.com/watch?v=g1VrTNOz30w – «Захар Беркут». Скорочено.
https://www.youtube.com/watch?v=17Xjdor3DqA&t=168s - І.Франко “Захар Беркут” http://metodportal.com/node/89435 - презентація https://dovidka.biz.ua/zahar-berkut-plan/ - план https://dovidka.biz.ua/harakteristika-zahara-berkuta/ - Характеристика Захара Беркута https://dovidka.biz.ua/zahar-berkut-analiz/ – аналіз “Захар Беркут”. https://www.schoollife.org.ua/813-2018/ робота над змістом твору https://www.youtube.com/watch?v=BphmnETaOSQ - буктрейлер І.Франко “Захар Беркут”. Прочитати: І.Франко “Захар Беркут”. Опрацювати: стор. підр. 21-57, чит. й перек., пит. стор. 34-57 (усно) Домашнє завдання: випис. цит. для хар-ки обр. Максима, Миросл. Напам’ять стор. 23 перший абзац. |
Немає коментарів:
Дописати коментар