Дата: 04.12
ПОНЕДІЛОК
Клас: 7-Б
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. 8:30-9:10 | Англійська мова | Онлайн конференція Тема "Пригода". Розвиток граматичних навичок "Минулий Простий час та Минулий Тривалий часові форми. Прислівники ". Переглянути відеоматеріал за посиланнями https://youtu.be/fh6nzZkt7WQ?si=2NXUpTi5JH1zJSql https://youtu.be/JImumvKi9CQ?si=ukeI7xtRR4z9Q4mV https://youtu.be/0Le53Hw7kfk?si=xAOQD2eE8cbt381U Підручник ст.27 впр.3 переглянути граматичний матеріал та виконати письмово завдання до нього; WB ст.92 впр.В; ст.93 впр.С, D, E. |
2. 9:20-10:00 | Алгебра | Онлайн конференція Тема. Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки Дз Опрацювати п.12 стор.87-89 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7nFOrbNAaRo Розв’язати № 476,480 |
3. 10:20-11:00 | Зарубіжна література | Онлайн конференція ТЕМА №3. ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ. Джеймс Олдрідж (1918-2015). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-dzheyms-oldridzh-ostanniy-dyuym-problema-vzaemin-mizh-batkami-y-ditmi-simvolichnist-nazvi-opovidannya-208282.html - презентація до теми заняття
Переглянути посилання: Син неспокійного часу: Джеймс Олдрідж - YouTube
Зарубіжна література, 7 клас, Джеймс Олдрідж - Останній Дюйм, 17.05.21 #ВідкритийУрок - YouTube – відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=rpiUxFPV0EI&ab_channel=KsTs – коротко про сюжет
https://www.youtube.com/watch?v=rcbkDoEe9sk&ab_channel=AdrianaHiminets - буктрейлер на книгу «Останній дюйм»
https://dovidka.biz.ua/ostanniy-dyuym-analiz/ - аналіз «Останній дюйм».
Опрацювати: стор. 116-130 (110-124), прочитати (скорочено), знати сюжет, відповід. на запит. стор 129-130 (123-124)
Записати літер. паспорт, гол. героїв, проблематику, план |
4. 11:10-11:50 | Фізкультура | Онлайн конференція Варiативний модуль "Гімнастика". Дотримуватись правил техніки безпеки. Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG Виконати вправи за відео посиланням, для розвитку гнучкості. https://youtu.be/UN13g28HXgY?si=IUlmJLvYpaZBpjG6 Стійка на долонях з опорою на стіну, (переглянути відео за посиланням). https://youtu.be/R0QlZsVqzk0?si=v13_HfP6-QbAkQyc https://youtube.com/shorts/Ajt-Fllpy4g?si=nz7Z-7XwiegL1qTX Опорний стрибок через гімнастичного козла способом ноги нарізно, зігнувши ноги, (переглянути відео за посиланням). https://youtube.com/shorts/_Hen7AxmoYs?si=XaZCmjHMDwi2Hx8B https://youtube.com/shorts/HHGAhg4hKXA?si=mStRwFy-lqqnK-r0 Перекид назад, (переглянути відео за посиланням). https://youtu.be/1vnv_wagzdc?si=DCfMv9PQfVWqMQMg Виконати згинання та розгинання рук в упорі від підлоги та вправи у стані рівноваги (за відео посиланням). https://youtu.be/8YhjPtdP8mI?si=6fhHA30c_V2J9DeX https://youtu.be/92vW_GhL-Jw?si=SR155SpmsvZPq_uV Бажаю вам здоров'я . |
5. 12:00-12:40 | Історія України | Онлайн конференція Практичне заняття № 2. Укладіть історичний портрет Володимира Великого або Ярослава Мудрого. Скористайся пам'яткою "Як скласти портрет історичної постаті". 1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча. 1) Назвіть ім’я та прізвище історичного діяча. Де і коли він народився? 2) Де і в яких умовах він жив, зростав, виховувався? 3) Як формувалися його погляди? 2. Особисті якості й риси характеру. 1) Як особисті якості діяча впливали на його діяльність? 2) Які з його особистих якостей вам подобаються, а які — ні? 3. Діяльність історичного діяча. 1) Охарактеризуйте основні справи його життя. 2) Які успіхи й невдачі супроводжували його у справах? 3) Які верстви населення підтримували його діяльність, а які — ні? Чому? 4) Хто був його друзями, а хто — ворогами? Чому? 5) Якими були наслідки його діяльності? 6) Завдяки чому людство пам’ятає цю особу? 4. Ваше особисте ставлення до історичного діяча. 1) Які почуття викликає у вас його діяльність? |
6. 12:50- 13:30 | Біологія | Онлайн конференція Тема уроку :Практична робота №2 ПРИКЛАДИ ПРИСТОСУВАННЯ ПТАХІВ ДО РІЗНИХ УМОВ ЖИТТЯ Домашнє завдання Опрацювати параграф 21 Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту |
7 13:35- 14:15 | Українська література | читати стор105-117,виписати символи з повісті та записати, що вони означають. https://www.youtube.com/watch?v=TRzhrR7BzcE |
Немає коментарів:
Дописати коментар