неділя, 3 грудня 2023 р.

7-Б завдання для опрацювання на 04.12

 Дата: 04.12 

ПОНЕДІЛОК

Клас: 7-Б

Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

8:30-9:10

Англійська мова   

Онлайн конференція

Тема "Пригода". Розвиток граматичних навичок "Минулий Простий час та Минулий Тривалий часові форми. Прислівники ".

Переглянути відеоматеріал за посиланнями

https://youtu.be/fh6nzZkt7WQ?si=2NXUpTi5JH1zJSql


https://youtu.be/JImumvKi9CQ?si=ukeI7xtRR4z9Q4mV


https://youtu.be/0Le53Hw7kfk?si=xAOQD2eE8cbt381U

Підручник ст.27 впр.3 переглянути граматичний матеріал та виконати письмово завдання до нього;

WB ст.92 впр.В; ст.93 впр.С, D, E.

2.

9:20-10:00

Алгебра 

Онлайн конференція

Тема. Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки

Дз Опрацювати п.12 стор.87-89 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7nFOrbNAaRo

Розв’язати № 476,480

3.

10:20-11:00

Зарубіжна література

Онлайн конференція

ТЕМА №3. ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ.

Джеймс Олдрідж (1918-2015). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-dzheyms-oldridzh-ostanniy-dyuym-problema-vzaemin-mizh-batkami-y-ditmi-simvolichnist-nazvi-opovidannya-208282.html - презентація до теми заняття

 

Переглянути посилання:

Син неспокійного часу: Джеймс Олдрідж - YouTube

 

 

Зарубіжна література, 7 клас, Джеймс Олдрідж - Останній Дюйм, 17.05.21 #ВідкритийУрок - YouTube – відео урок

 

https://www.youtube.com/watch?v=rpiUxFPV0EI&ab_channel=KsTsкоротко про сюжет

 

https://www.youtube.com/watch?v=rcbkDoEe9sk&ab_channel=AdrianaHiminets - буктрейлер на книгу «Останній дюйм»

 

https://dovidka.biz.ua/ostanniy-dyuym-analiz/ - аналіз «Останній дюйм».  

 

Опрацювати: стор. 116-130 (110-124), прочитати (скорочено), знати сюжет, відповід. на запит. стор 129-130 (123-124)

                                                                                                                           

Записати літер. паспорт, гол. героїв, проблематику, план

4.

11:10-11:50


Фізкультура

Онлайн конференція

Варiативний модуль "Гімнастика".

Дотримуватись правил техніки безпеки.

Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. 

https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL

https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG

Виконати вправи за відео посиланням, для розвитку гнучкості.

https://youtu.be/UN13g28HXgY?si=IUlmJLvYpaZBpjG6

Стійка на долонях з опорою на стіну, (переглянути відео за посиланням).

https://youtu.be/R0QlZsVqzk0?si=v13_HfP6-QbAkQyc

https://youtube.com/shorts/Ajt-Fllpy4g?si=nz7Z-7XwiegL1qTX

Опорний стрибок через гімнастичного козла способом ноги нарізно, зігнувши ноги, (переглянути відео за посиланням).

https://youtube.com/shorts/_Hen7AxmoYs?si=XaZCmjHMDwi2Hx8B

https://youtube.com/shorts/HHGAhg4hKXA?si=mStRwFy-lqqnK-r0

Перекид назад, (переглянути відео за посиланням).

https://youtu.be/1vnv_wagzdc?si=DCfMv9PQfVWqMQMg

Виконати згинання та розгинання рук в упорі від підлоги та вправи у стані рівноваги (за відео  посиланням). 

https://youtu.be/8YhjPtdP8mI?si=6fhHA30c_V2J9DeX

https://youtu.be/92vW_GhL-Jw?si=SR155SpmsvZPq_uV

Бажаю вам здоров'я .

5.

12:00-12:40


Історія України

Онлайн конференція

Практичне заняття № 2. Укладіть історичний портрет Володимира Великого або Ярослава Мудрого.

Скористайся пам'яткою "Як скласти портрет історичної постаті".

1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча.

1) Назвіть ім’я та прізвище історичного діяча. Де і коли він народився?

2) Де і в яких умовах він жив, зростав, виховувався?

3) Як формувалися його погляди?

2. Особисті якості й риси характеру.

1) Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?

2) Які з його особистих якостей вам подобаються, а  які  — ні?

3. Діяльність історичного діяча.

1) Охарактеризуйте основні справи його життя.

2) Які успіхи й невдачі супроводжували його у справах?

3) Які верстви населення підтримували його діяльність, а які — ні? Чому?

4) Хто був його друзями, а хто — ворогами? Чому?

5) Якими були наслідки його діяльності?

6) Завдяки чому людство пам’ятає цю особу?

4. Ваше особисте ставлення до історичного діяча.

1) Які почуття викликає у вас його діяльність?

6.

12:50-

13:30

Біологія

Онлайн конференція

Тема уроку :Практична робота №2 ПРИКЛАДИ ПРИСТОСУВАННЯ ПТАХІВ ДО РІЗНИХ УМОВ ЖИТТЯ

Домашнє завдання

Опрацювати параграф 21 

Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту

7

13:35-

14:15

Українська література

читати стор105-117,виписати символи з повісті та записати, що вони означають.                                                                          https://www.youtube.com/watch?v=TRzhrR7BzcE

Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 22.11

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. Всесвітня історія Розділ 3. Держави Західної Європи в XVI-XVII ст. Тема уроку:Становлення абсолютно...