четвер, 25 січня 2024 р.

7-А завдання для опрацювання на 26.01

 Дата: 26.01

П’ЯТНИЦЯ

Клас: 7-А

Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна


№ зп

Предмет

Дз

1.

8:30-9:10







  Алгебра   

Онлайн конференція

Тема.Сума і різниця кубів двох виразів

Повторити  п.18 стор.130-132 та опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=q8OWSu8ppyU

Виконати онлайн тестування за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9834117

2. 9:20-10:00


Англійська мова

Онлайн конференція

Friday, the 26th of January

Classwork

How do I get there?

1) Повторення прийменників місця та руху

2) WB p. 100 ex. B (доповнити діалог)

3) WB p. 101 ex. E (утворити речення або запитання, використовуючи підказки)

Homework

1) SB p. 39 ex. 4 (скласти та записати у зошит діалог за поданим прикладом, обравши ситуацію з боксику).

2) https://wordwall.net/play/67287/236/250

3

10:20-11:00

Всесвітня історія 

Онлайн конференція

ТЕМА. Німеччина. Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями.

Опрацювати §14. Виконати:

1. Уявіть себе імператором Священної Римської імперії, який прагне об'єднати країну. Підготуйте промову, з якою ви виступили б на імперському рейхстазі з обґрунтуванням потреби об'єднання країни.

2. Створіть історичний портрет або сторінку в соціальних мережах одного з діячів: Оттона І, Фрідріха І Барбаросси (на вибір).

4. 11:10-11:50



Біологія

Онлайн конференція

Тема уроку :Практична робота №  4  Порівняння  кровоносної системи у хребетних тварин

Домашнє завдання

Опрацювати параграф  25 -29

Переглянути відео , зробити короткий запис конспект

https://youtu.be/mjmks1jFQ5I

5. 12:00-12:40


Фізика 

Онлайн конференція

Тема.Лабораторна робота №9 “ Визначення коефіцієнта тертя ковзання”

Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v_A-e6yM1Ls&t=3s

Повторити § 21

та виконати онлайн тестування за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2012476

6. 12:50-13:30

Фізкультура

Варiативний модуль "Баскетбол".

Правила т/б переглянути за відео-посиланням. 

https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=WJpM_mzs3o6Ck8ge

Виконувати ЗРВ, бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. 

https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL

https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t

Кидки м'яча після ведення та подвійного кроку техніка виконання, переглянути  за відео-посиланням

https://youtu.be/pi5gOEmrBpM?si=PeygN-qS6Gzwbz7E

Д/З Повторити правила гри  баскетболу.

Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.

7. 13:35-14:15




Інформатика I група

Тема 3. Алгоритми та програми.

Тема уроку: ІБЖД. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. Створення лінійних алгоритмів із змінними.

1.     Опрацювати матеріал за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1GMoFkU361lqEt3AuuI8wMZdL7WSTTVQo/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true

АБО   Опрацювати параграф 4.1

1.     Виконати завдання в середовищі   Scratch 2

Завдання 1. Створити скрипт для знаходження добутку двох чисел (за зразком)

Завдання 2. Створити скрипт для знаходження периметру прямокутника. Значення ширини та висоти вводиться з клавіатури.

Завдання 3. Створити скрипт для знаходження швидкості, якщо відомо відстань та час руху автомобіля.

 

УВАГА!!!! ДЛЯ ТИХ, В КОГО НЕМАЄ СЕРЕДОВИЩА Scratch 2

 

Сайт спільноти і середовища програмування знаходиться за адресою https://scratch.mit.edu/

 Оскільки це загальносвітова соціальна мережа, мова інтерфейсу сайту може виявитися англійською. Щоб змінити мову на українську, треба прокрутити сторінку вниз і в випадаючому списку вибрати українську мову.

Перший варіант – онлайн версія Scratch 2 за посиланням:

https://scratch.mit.edu/projects/editor

Другий варіант – завантажена та встановлена версія Scratch 2

Завантажити та встановити на комп’ютер додаток Scratch 2 можна за посиланням:

https://scratch.mit.edu/download

Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 22.11

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. Всесвітня історія Розділ 3. Держави Західної Європи в XVI-XVII ст. Тема уроку:Становлення абсолютно...