Дата: 07.05
ВІВТОРОК
Клас: 7-А
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. 8:30- 9:10 | Геометрія | онлайн конференція Тема. Коло, описане навколо трикутника Опрацювати п.22 стор.184-191 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=qhs5BoymVh8 https://www.youtube.com/watch?v=nYLyGboNBdw Виконати онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9601161 та інтерактивну вправу |
2. 9:20- 10:00 | Німецька мова | онлайн конференція опрацювати нову лексику з теми «Німецькі міста» на ст. 163, повторити назви німецьких міст та пам’ятки вправа 1-3, переглянути граматичне правило «Утворення прикметників від назв міст: Берлін - берлінський» - вправа 4, записати в зошит: Dienstag, den 07. Mai Klassenarbeit Übung 4 Berlin – Berliner; Bonn – Bonner; Stutgart – Stutgarter; … Прослухати та прочитати інформацію про місто Мюнхен та знайти на мапі пам’ятки, які вона відвідала. Домашнє завдання – Hausaufgabe – знайти додаткову інформацію про місто Мюнхен – столицю Баварії. |
3. 10:20- 11:00 | Біологія | онлайн конференція Тема уроку :Співіснування організмів в угрупованнях . Переглянути відео, зробити короткий запис конспекту Опрацювати параграф 49 |
4. 11:10-11:50 | Українська мова | онлайн конференція Тема: Сполучники сурядності й підрядності. Використання сполучників у простому і складному реченнях. Синонімічні й антонімічні сполучники. Д/З: пар. 46, скласти 7 речень , використовуючи сполучники сурядності та підрядності. |
5. 12:00-12:40 | Зарубіжна література | онлайн конференція Айзек Азімов «Фах». Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=z5awhfwnvzE Складання паспорта-анкети головного героя твору |
6. 12:50-13:30 | Історія України | онлайн конференція Тема уроку: Практичне заняття № 5. Історичні пам’ятки. Використовуючи додатковий матеріал, підготуйте презентацію за темою «Замки й фортеці України». Уявіть, що вам доручили підготувати статтю до путівника «Перлини архітектури України». Напишіть статтю про одну із запропонованих пам’яток архітектури (скористайтесь довідкою «Як дослідити історичну пам’ятку»). «Як дослідити історичну пам’ятку?» 1. Що це за пам ’ятка? До якої групи вона належить? 2. Де вона розташована? Який вона має вигляд? 3. Коли було створено пам ’ятку? (вкажіть століття або точну дату, якщо її можна встановити) 4. Яким подіям у минулому чи історичним діячам присвячена дана пам ’ятка? Що вона засвідчує? 5. Хто створив дану пам ’ятку? (ім ’я архітектора, художника, скульптора, інженера тощо) 6. Які елементи пам’ятки дають змогу отримати інформацію про минуле? 7. Яку інформацію про минуле можна довідатися за допомогою пам’ятки? |
7. 13:35-14:15 | Фізкультура | Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Переглянути за відео-посиланням. https://youtu.be/wzzf3Oka0l8?si=lakNpVO4-g1TvMp6 https://youtu.be/_iUBHvfDU2Y?si=sBmtyAVuBugIB310 Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Стрибки у висоту з розбігу способом переступання. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/XRyAaDspCrY?si=A3McaRcWpXp69Sm_ Біг 60 метрів. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/0mFHAazkWXk?si=g7-TqjMIs8zX9L8J Д/З.Виконувати, спеціальні бігові вправи за відео - посиланням. https://youtu.be/j5lF7q0G1Ig?si=mTWzL-ccGtINEO6H Рухаємся активно . |
Немає коментарів:
Дописати коментар