№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. 1. Опрацювати матеріал за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1NwtB1vc_j7lrmK04fQeg2-1fF1qDGZkV/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true 2. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал с. 6-8 (підручника), виконати завдання №2, 5 с.8 |
2. | українська мова | Переглянути посилання:https://www.youtube.com/watch?v=GvVHH2HqOE0 - Основні правила правопису
Виконати: · https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7755288 Основні правила правопису · Опрацювати теоретичний матеріал ст.15 · ст. 17 впр.7 (з будиночком) |
3. | українська література | Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=7MlrRONlunM – «Чи не той то хміль» · Виконати: опрацювати ст. 19-22 · вміти виразно читати і вміти аналізувати твори · підготувати повідомлення про Марусю Чурай |
4. | алгебра | Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу. Лінійна функція, її графік і властивості Дз Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=whzRgdcdQgk&t=2s https://www.youtube.com/watch?v=f26-D2Msxso Виконати онлайн вправи |
5. | всесвітня історія | Повторення. Середні віки в історії Європи та України. Вступ. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби). Ранній Новий час (Ранньомодерна доба): початок культурної та політичної переваги християнського Заходу. Особливості Ранньомодерної доби в історії України. Онлайн-гра «Пам'ятки Середньовіччя в сучасному світі» https://cutt.ly/qoSDgyv Виконайте тренувальну онлайн-вправу: https://cutt.ly/tkJraXZ ЗАВДАННЯ: 1. Опрацюйте інформацію рубрики «Історія Русі-України як складова середньовічної історії» та виконайте завдання: https://drive.google.com/file/d/1SCxaPUS7epuAAdCOEXcD2byvdCmy4z3F/view 2. Уявіть себе мислителем/мислителькою епохи Відродження і напишіть есе «Чому наступний після Середньовіччя період історії називають Новим часом». |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Переглянути за відео-посиланням. https://youtu.be/FnpKv6-CcmM?si=kyzN_-iZPmuBDaBW Олімпійський урок. Визначні спортивні досягнення олімпійців в Парижі 2024 .Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/BdWE3a_fysk?si=eVxhKtjnQnrQCZEL Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Метання малого м'яча на дальність з розбігу. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/fgKecKtBl0I?si=jBEHRl9ZICuwtwaP Д/З Виконати малюнок на олімпійську тематику. |
7. | зарубіжна література | Тема: Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності ІІ – І тис. до н.е. Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи та ін.). Космогонічні міфи Вед. Д/З: переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ldHIZov4ioY С.12-17, завд.1-5 (с.18) |
Немає коментарів:
Дописати коментар