вівторок, 10 вересня 2024 р.

8-А завдання для опрацювання на 11.09

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1

Геометрія

Тема. Розв’язування вправ і задач.Підготовка до діагностичної контрольної роботи

Дз. Опрацювати відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=OGR1wj_xs9o&t=1661s

Виконати онлайн тестування за посиланням

https://vseosvita.ua/test/start/lhg320

https://vseosvita.ua/test/start/twb034

2

                          Зарубіжна література            

Тема: Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності ІІ – І тис. до н.е. Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи та ін.). Космогонічні міфи Вед.                                                                Д/З: переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=N2LVqTFb_qQ                                                                                              С.12-17, завд.1-5 (с.18)

3

Історія  України  

Розділ 1. Землі України у складі Речі Посполитої (16 — перша половина 17 ст.)

Тема уроку. Українські землі у складі держав Європи й Азії в першій половині XVI ст.

Політичне становище українських земель у XVI ст. || Історія України 8 клас -https://www.youtube.com/watch?v=t8-4rPeURxc&ab_channel=Hist.Tube.

Опрацювати § 2. 

Допоможіть історикам відновити текст документа, виконавши онлайн-вправу «Статус українських земель у складіОсманської імперії та Московської держави»: https://learningapps.org/display?v=pctgopqcn21

4

Біологія

Тема уроку : Тканини   https://youtu.be/PsAjwGMaEss.                                         Лабораторне дослідження    https://youtu.be/rmj6eqka4Fg                                     Органи.   Фізіологічні системи.https://youtu.be/Wt8sdWn4pT4

Переглянути відео, зробити короткий запис    

Опрацювати  параграф 4 -3

5

Географія 

Тема уроку : Види спотворень на географічній  карті .

Переглянути відео, зробити короткий запис                           https://youtu.be/zvSc3MNxaik                                     

Опрацювати параграф   4

6

трудове навчання 

Проєкт 1  Об’єкт проєктної діяльності.  Скринька 

Інструктаж з ТБ поведінки на уроках трудового навчання.

Види скриньок і їх призначення. Ознайомлення зі зразками скриньок, виконаних різними техніками (різьбленням, мозаїкою тощо). Конструкційні матеріали та інструменти для виготовлення, їх властивості. Вибір та обґрунтування об’єкта проєктування (скриньки). Вимоги до об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту.


Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=JZTBhpcQRPA

 – Що таке проєкт (проект)? Проєкти на уроках трудового навчання.

https://www.google.com/search?q=%D0%92%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B6.%D0%A2%D0%91+%D0%BD%D0%B0+%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%85+%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.&oq=%D0%92%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B6.%D0%A2%D0%91+%D0%BD%D0%B0+%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%85+%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIICAEQABgWGB7SAQgyOTE3ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:420894c5,vid:Fr-OIorad3s

 - 

Вступний  інструктаж  на урок трудового  навчання (технології)

7

трудове навчання

Опрацювати  матеріал за посиланням:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-skrinka-188014.html

 -  "Скринька. Історія та види". 

https://www.youtube.com/watch?v=G4phhjqNQME – виготовлення скриньки

https://goodhouse.com.ua/poradi/11705-yak-zrobiti-i-oformiti-shkatulku-dlya-prikras-svoimi-rukami-z-paperu-kartonu-paketi-vid-moloka-abo-soku-vzuttyevoi-korobki-knigi-kontejner-dlya-yayec-skotchu-derevyanix-shpateliv-v-texnici-d.html

 - ідеї щодо створення і декорування скриньки (шкатулки для прикрас) своїми руками

Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 20.09

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. Всесвітня історія Тема. Завоювання і освоєння Нового світу європейцями.  Урок- https://www.youtube.c...