№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | історія України | Тема. Люблінська унія 1569 р. та її вплив на українське суспільство. Об’єднання більшості українських земель у складі Речі Посполитої. Опрацювати § 3. Виконати завдання 1.За матеріалами параграфа створіть у зошиті схему «Наслідки Люблінської унії" на с.20. 1569 р. для українських земель». Онлайн-вправа «Люблінська унія» https://cutt.ly/yhCSMSY |
2. | українська мова | Тема: Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова Домашнє завдання: Переглянути посилання: · https://www.youtube.com/watch?v=tki1-S1N_uw&list=PLk9k-DHb7prYenFODLDBvf20FL1ND1vbG – Словосполучення. Граматична помилка в словосполученнях. · https://www.youtube.com/watch?v=qDfwWt_3lrA – Словосполучення і речення. Виконати: · ст. 23 вправа з будиночокм · знати теоретичний матеріал ст. 20-12 |
3. | геометрія | Тема.Чотирикутник та його елементи. Розв’язування типових вправ Опрацювати п.1с,стор.6-10 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LyGbN9sfag4 Розв’язати № 9,18 та виконати онлайн вправи https://learningapps.org/watch?v=p3vbz24i322 |
4. | німецька мова | опрацювати нову лексику з теми «Професії, які бажаєш отримати» на ст. 16 вправа 1,2 – назвати професію та сказати, що вони роблять. Вправу 3 на ст. 16 виконати усно, висловити свою думку, ким хто стане працювати. Прочиати текст вправи 4 та виписати з тексту речення зі сполучником «deshalb» , вправа 5 - звернути увагу на порядок слів у таких реченнях та порівняти з реченнями зі сполучником «denn» Montag, den 16. September Klassenarbeit Übung 4 Hausaufgabe: ст.17 вправа 6 – провести опитування серед однокласників «Хто ким хоче стати?». |
5. | трудове навчання | Проєкт 1 Об’єкт проєктної діяльності. Скринька Інструктаж з ТБ поведінки на уроках трудового навчання. Види скриньок і їх призначення. Ознайомлення зі зразками скриньок, виконаних різними техніками (різьбленням, мозаїкою тощо). Конструкційні матеріали та інструменти для виготовлення, їх властивості. Вибір та обґрунтування об’єкта проєктування (скриньки). Вимоги до об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту. Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=JZTBhpcQRPA – Що таке проєкт (проект)? Проєкти на уроках трудового навчання. - Вступний інструктаж на урок трудового навчання (технології) |
6. | українська література | Тема: Пісні Марусі Чурай. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой, не ходи, Грицю…». Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна доля її життя. Пісні, що стали народними. Домашнє завдання: Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=MP5DmrCv7L4 – пісні Марусі Чурай https://www.youtube.com/watch?v=KM1DyAZxkyE https://www.youtube.com/watch?v=dEKWqD9NeMw - про Марусю Чурай · вміти аналізувати твори · відповісти на питання ст.27 (усно) · вивчити на пам'ять пісню «Засвіт встали козаченьки» |
7. | трудове навчання | Опрацювати матеріал за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-skrinka-188014.html - "Скринька. Історія та види". https://www.youtube.com/watch?v=G4phhjqNQME – виготовлення скриньки - ідеї щодо створення і декорування скриньки (шкатулки для прикрас) своїми руками |
Немає коментарів:
Дописати коментар