№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Всесвітня історія | Тема. Завоювання і освоєння Нового світу європейцями. Основні поняття та терміни: «революція цін», «Конкіста», «конкістадори», «зустріч цивілізацій», «колоніальна імперія», «колонія». Скориставшись матеріалами параграфа, заповніть у зошиті таблицю на с.24. Наслідки завоювань. Нового світу. Позитивні - Негативні |
2. | Інформатика | Тема: ІБЖД. Двійкове кодування 1.Опрацювати зміст презентації за посиланням: 2. Виконати завдання 1 - 5 із слайду 11 – 16 презентації за посиланням: |
3. | Німецька мова | повторюємо запитання, лексику з теми «Я та мої друзі» на ст..18 вправа 1, 2. Опрацювати нову лексику з теми «Скажи мені, з ким ти спілкуєшся, я скажу тобі, хто ти» на ст..18. опрацювати граматичне правило «Власні імена у родовому відмінку» вправа 3. Уміти по анкетах описувати людину та відшукувати потрібну інформацію. Hausaufgabe: ст..20 вправа 7 – заповнити дані анкети, не називаючи імена. |
4. | Алгебра | Тема.Основна властивість раціонального дробу. Скорочення дробів. Дз. Опрацювати §2 стор.10-14 або відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cDYlYEYd96s Розв’язати №31( додатково 35) виконати інтерактивну вправу |
5. | Фізична культура | Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Переглянути за відео-посиланням. https://youtu.be/FnpKv6-CcmM?si=kyzN_-iZPmuBDaBW Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Стрибки у висоту способом переступання. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/XRyAaDspCrY?si=scNj3jabC0X3HlaT https://youtu.be/yKVdBLKyUdM?si=4MgGmfUYiMV1IRx8 Д/З .Виконувати ЗРВ за відео посиланням. https://youtu.be/Lv6f2fMj3_I?si=pHld8YQwjULD4aVZ Прогулянка на свіжому повітрі. |
6. | Мистецтво | Мистецтво античності - колиска європейської цивілізації. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=UhZm77Xe998&t=2s Опрацювати та повторити ст.18-25 (підр.) 1. Підготувати розповідь про один музичний інструмент, поширений в епоху античності. Або 2. Намалювати музичний інструмент, поширений в епоху античності. |
7. | Біогогія | Тема уроку : Їжа та її компоненти. Проект :Збалансоване харчування Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 4 -3 |
Немає коментарів:
Дописати коментар