№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | історія України | Практична робота «Повсякденне життя і світогляд різних станів українського суспільства». Виконати завдання § 11–12. |
2. | українська мова | Тема №2. Просте речення. Двоскладне речення. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка. Культура слова ст.. 41- записати прав.варіант https://learningapps.org/3934976 https://learningapps.org/4376982 http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/6.4.1-test.html Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=u8WJZeL6hd8&list=PLk9k -DHb7prYenFODLDBvf20FL1ND1vbG&index=7&ab_channel=Pi-stacjaUA - Підмет. Способи вираження підмета. https://www.youtube.com/watch?v=2bughR6xYFY&list=PLk9k -DHb7prYenFODLDBvf20FL1ND1vbG&index=8&ab_channel=Pi-stacjaUA - Простий присудок https://www.youtube.com/watch?v=-i15jeUgxNU&list=PLk9k -DHb7prYenFODLDBvf20FL1ND1vbG&index=9&ab_channel=Pi-stacjaUA - Складений дієслівний присудок https://www.youtube.com/watch?v=LprSCYdumoA&list=PLk9k -DHb7prYenFODLDBvf20FL1ND1vbG&index=10&ab_channel=Pi-stacjaUA - Складений іменний присудок Виконати: вивч. правила стор. 38-39; впр.1 (у), 2 (п) Д/ З: впр. стор.42 (письмово), вивч. правила стор. 38-39 Тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3851097 - до 11.10 до 22.00 |
3. | геометрія | Тема. Квадрат та його властивості Дз. Опрацювати п.6 стор.37 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=jlKHK1wvSQg https://www.youtube.com/watch?v=7AVeVTTXHNU Виконати письмово №169,174 Виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/4444028 для тих, хто хоче дізнатися більше інтерактивна вправа |
4. | німецька мова | повторюємо лексику з теми «Допомога вдома» та вивчаємо нові слова на ст. 33. Вправи 1-4, читаємо СМС та вчимося писати СМС у відповідь. Hausaufgabe: ст. 35 вправа 5 – скласти з прислівниками часу речення та записати їх у зошит. |
5. | трудове навчання | Проєкт № 2:Сумка, наплічник. Етапи проєктної діяльності. Робота з інформаційними джерелами. Пошук моделей-аналогів. Визначення найкращих ознак у кожному зразку. Застосування вивчених методів проєктування для виготовлення чи вдосконалення виробу. Алгоритм роботи з елементами комбінаторики (для 8 класу) для виготовлення вибраного виробу. Основи комбінаторики (симетрія, асиметрія, ритм). Основні прийоми моделювання в комбінаториці для вдосконалення чи створення виробу Створення ескізного малюнку виробу. Проведення міні- маркетингового дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей. Опрацювати матеріал: https://mis.ua/ua/articles/sumki-istoriia-i-sovremennost Сумки. Історія і сучасність.
|
6. | українська література | Тема №2. Світ української поезії. Тарас Шевченко, Леся Українка. Тарас Шевченко. «Ой три шляхи широкії». Роздуми автора про плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю. https://www.youtube.com/watch?v=e3EGHIf5aDw&ab_channel=%D0%90%D1%82%D0%BC%D0%BE%D1%81 %D1%84%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0 - урок Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=fZljgQAunLg&ab_channel=%D0%A3%D1%80%D0%BE%D 0%BA%D0%B8%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C %D0%BA%D0%BE%D1%97... - Фольклорна основа твору “Ой три шляхи широкії”; https://dovidka.biz.ua/dumi-moyi-dumi-moyi-1847-analiz-virsha-shevchenka/ - аналіз «Думи мої, думи мої...». https://dovidka.biz.ua/oy-tri-shlyahi-shirokiyi-analiz/ - аналіз «Ой три шляхи широкії». Опрацювати: стор. підр. 37-43 пит. 1-12 усно стор. 41 Записати.: коротко про письменника, худ. паспорти творів. Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5795127 - до 11.10 - Вивчити напам’ять одну пісню (на вибір) Марусі Чурай - Вивч. напам. 1 поез. Шевченка на вибір. |
7. | трудове навчання | https://podskazok.net/ua/moda-ta-styl/vydy-zhinochykh-sumok.html -Види жіночих сумок. https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw – Відеоурок №1 сумка- шопер. Завдання: у зошиті спроєктувати сумку-шопер (виконати організаційно підготовчий та конструкторський етапи проєктування). |
Немає коментарів:
Дописати коментар