№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | історія України | Тема § 13. Походження українського козацтва. Козацькі зимівники та поселення. Перші Січі. Дмитро Вишневецький. Запорозька Січ. Відео «Побут козаків» («Козацька звитяга», тривалість 02 хв 39 с) https://cutt.ly/EkC7Ma1 Домашнє завдання. Опрацюйте пункт 4 параграфа й відео про Дмитра (Байду) Вишневецького та виконайте дослідницький проєкт (карта пам’яті, тези до історичного портрета, опорна схема тощо) про його життя і діяльність. Відео «Байда Вишневецький» (тривалість 05 хв 22 с), https://cutt.ly/VkC5yAV |
2. | українська мова | Тема №2. Просте речення. Двоскладне речення. Речення поширені й непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос. https://www.youtube.com/watch?v=Khp_F28xQ1s&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4%D0 %B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1 – культура мови https://learningapps.org/watch?v=pqpzfesi320 - узагальнення http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/6.4.1-test.html Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=SfWeE_iSpqc&list=PLk9k -DHb7praD8pcMbaxkkiAednI82CCm&index=4&ab_channel=Pi-stacjaUA – Речення поширені й непоширені https://www.youtube.com/watch?v=5Y3E-1263qU&ab_channel=tatyanafish - урок Виконати: вивч. правила стор. 30 завд. https://vseosvita.ua/lesson/rechennia-poshyreni-ta -neposhyreniporiadok-sliv-u-rechennilohichnyi-naholos-58530.html Д/ З: записати 5 поширених та 5 непоширених речень з підручника укр.. літ. |
3. | геометрія | Контрольна робота з теми “ Чотирикутники. Паралелограм” Дз. Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cnIJgJK1HC0&t=313s Виконати інтерактивні вправи |
4. | німецька мова | продовжуємо тему «Після занять» на ст..36, вчимося складати діалоги за зразком вправи 6 на ст..38. Hausaufgabe: повторити лексику з теми «Смачного!» |
5. | трудове навчання | Проєкт № 2:Сумка, наплічник. Складання технологічної послідовності виготовлення сумки. Побудова кресленика сумки. Лінії на кресленику. Виготовлення викрійки. Підготовка викрійки та тканини до розкроювання. Розкладка викрійки на тканині. Розкрій деталей крою. Добір виду оздоблення сумки (вишивання шовковими стрічками). Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримання правил безпечної праці. Опрацювати матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw – Відеоурок №1 сумка- шопер. Завдання: у зошиті спроєктувати сумку-шопер (виконати організаційно підготовчий та конструкторський етапи проєктування). |
6. | українська література | ема №2. Світ української поезії. Тарас Шевченко, Леся Українка. Тарас Шевченко. РМ №2. Письмовий аналіз поетичного твору (Т.Г.Шевченко. «Мені однаково…»). https://onlyart.org.ua/analiz-virsha/analiz-virsha-tarasa-shevchenka-meni-od/ https://www.youtube.com/watch?v=e3EGHIf5aDw&ab_channel=%D0%90%D1%82%D0%BC%D0%BE%D1%81 %D1%84%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0 - урок Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=AwZ8NVuyTeg&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5 %D0%BD%D0%B0%D0%91%D1%83%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%B0 - “Мені однаково…”; . Аналіз твору https://dovidka.biz.ua/meni-odnakovo-chi-budu-analiz/ - аналіз «Мені однаково, чи буду». Матеріал до уроку https://naurok.com.ua/analiz-poetichnogo-tvoru-172398.html https://naurok.com.ua/shema-analiz-lirichnogo-tvoru-115028.html Опрацювати: стор. підр. 37-43 пит. 1-12 усно стор. 41 Записати.: коротко про письменника, худ. паспорти творів. Виконати: написати в робочі зошити аналіз поетичного твору (Т.Г.Шевченко. «Мені однаково…») - Вивчити напам’ять одну пісню (на вибір) Марусі Чурай - Вивч. напам. 1 поез. Шевченка на вибір. |
7. | трудове навчання | https://www.youtube.com/watch?v=2fe3vfQ6nQo&t=20s –Відеоурок №2 сумка –шопер. Завдання: у зошиті скласти технологічну послідовність виготовлення спроектованої вами сумки-шопер та пошити сумку. |
Немає коментарів:
Дописати коментар