№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Хімія | Тема уроку : Періодична система Менделєєва,виконання вправ Характеристика хімічних елементів з № 1 -20 за хімічним місцем у періодичній системі . Переглянути відео, зробити короткий запис. https://www.youtube.com/watch?v=aXsYY94ZpJM Опрацювати параграф за підручником |
2. | Німецька мова | опрацювати нову лексику з теми «Смачного!» на ст..39 та з теми «Покупки» на ст. 43, повторити лексику у вправах 1-4, виконати вправу 5 письмово на ст. 41 – розглянути меню та за зразком сказати про свої кулінарні смаки: що ви любите їсти та пити. Контроль читання. Розглянути правило на ст..45 - «Займенники «etwas» -«щось» «nichts» - «нічого», згадати , як написати записку для покупок на ст..44 вправа 4. Hausaufgabe: ст.. 42 вправа 6 – скласти подібний діалог, використовуючи інформацію з меню вправи 5 або ст.. 45 вправа 7 – обрати меню для гостей та написати записку, що необхідно купити для цього меню. |
3. | Фізика | Тема: “Тепловий баланс” Опрацювати §9 стор.37-38 підручника та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jtDeZxPbI1k Розв’язати Впр.9 №1,3. Виконати інтерактивну вправу |
4. | Українська мова | Тема: Означення як другорядний член речення (повторення) Домашнє завдання:
Переглянути посилання:· https://www.youtube.com/watch?v=H-m2MoLisV4 Виконати: · Описати свій улюблений мультфільм, використовуючи речення з означеннями J (5-6 речень) · знати теоретичний матеріал ст. 43-44 |
5. | Алгебра | Тема.Розв’язування задач. Самостійна робота Дз Повторити § 1-4 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5S_5rJuFCTk Виконати письмово № 103, 105 та інтерактивну вправу |
6. | Алгебра | Узагальнення і систематизація знань з теми : “Раціональні вирази. Раціональні дроби.” Дз Повторити § 1-4 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=S6V0i5qVYzE Виконати онлайн тестування за посиланням |
7. | Основи здоров'я | Тема: Домедична допомога за надзвичайних ситуаціях. Визначення стану потерпілого. Перша допомога у надзвичайних ситуаціях. Види і наслідки кровотеч. Невідкладна допомога при кровотечах. Серцево-легенева реанімація. Алгоритм рятування людей під час пожежі. Невідкладна домедична допомога при опіках, отруєнні чадним газом. Переглянути презентацію: або опрацювати матеріал підручника § 6 (короткий запис в зошит) Д/З- Опрацювати § 5 Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1275421 |
8. | Англійська мова | Тема "Сучасність. Одяг. Шкільне життя" In fashion (У моді) 1. SB p. 20 ex. 1 (з'єднати малюнки зі словами, незнайомі слова виписати в зошит з перекладом) 2. SB p. 20 ex. 2А (прочитати, перекласти діалог) SB p. 20 ex. 2В (позначити C - якщо речення стосується Celia, A - Angela) Hometask 1) WB p. 82 ex. A (написати, що носить чоловік та жінка) 2) виконати завдання на сайті https://learnenglish.britishcouncil.org/vocabulary/a1-a2-vocabulary/clothes-2 - мені скидаєте скріни виконаних завдань task 1 - Put the words in alphabetical order. (розташувати слова в алфавітному порядку) task 2 - Listen and put the letters in order to spell the words. (прослухати та записати слово) task 3 - Choose the item that does not belong to the group. (обрати те, що НЕ входить до певної групи) task 4 - Write the correct word from the other Clothes 2 tasks. (вставити потрібне слово з task 2) |
Немає коментарів:
Дописати коментар