№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1 | Геометрія | Тема.Трапеція і її властивості Опрацювати §8 стор.44-47 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZtFSZ3quDpY Розв’язати №219,221 та виконати інтерактивну вправу |
2 | Зарубіжна література | Тема: «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140- 410), «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 470-670). Образи Ахілла і Гектора. Гуманістичний зміст «Іліади». Катарсис. Д/З:С.70-79, виписати цитати для характеристики Ахілла і Гектора. https://www.youtube.com/watch?v=c8hYN20D3Ns |
3 | Історія України | Тема уроку: Реєстрове козацтво. Козацькі повстання кінця ХVІ ст. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=pd407cRy1jA&ab_channel=Hist.Tube. Д.з. § 14. Виконати письмово у робочому зошиті завдання 1-3 на с. 66. |
4 | Біологія | Тема уроку :Шкідливий вплив на травлення алкоголю та тютюнопаління . Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 12 |
5 | Географія | Тема уроку Адміністративний устрій . Переглянути відео, зробити короткий запис. Опрацювати параграф 11 Робота по контурній карті . |
6 | трудове навчання | Проєкт № 2:Сумка, наплічник. Складання технологічної послідовності виготовлення сумки. Побудова кресленика сумки. Лінії на кресленику. Виготовлення викрійки. Підготовка викрійки та тканини до розкроювання. Розкладка викрійки на тканині. Розкрій деталей крою. Добір виду оздоблення сумки (вишивання шовковими стрічками). Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримання правил безпечної праці. Опрацювати матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw – Відеоурок №1 сумка- шопер. Завдання: у зошиті спроєктувати сумку-шопер (виконати організаційно підготовчий та конструкторський етапи проєктування). |
7 | трудове навчання | https://www.youtube.com/watch?v=2fe3vfQ6nQo&t=20s –Відеоурок №2 сумка –шопер. Завдання: у зошиті скласти технологічну послідовність виготовлення спроектованої вами сумки-шопер та пошити сумку. |
Немає коментарів:
Дописати коментар