№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Практична робота №2 «Конфігурація комп’ютера під потребу» - Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: - Виконати практичну роботу за посиланням: |
2. | хімія | Тема уроку : Періодична система Менделєєва, радіус атома . Опрацювати параграф 14 за підручником виконати вправу ст 63 |
3. | англійська мова | "In fashion" 1) Слова, які завжди вживаються лише в множині в англійській мові (записати та запам'ятати): clothes (одяг), trousers, shorts (шорти), jeans (джинси), pajamas [pəˈdʒɑːməz] піжама. 2) Answer the questions What do you like wearing? - I like wearing jeans .... but I don`t like ... . Do you wear ....? - Yes, I love ... / No, I don`t wear things like that. 3) Grammar (SB p. 21 ex. 3, p. 64 too/enough, one/ones) too - занадто, забагато (більше, ніж достатньо), стоїть перед прикметником (adjective) або прислівником (adverb). Має негативне значення This coffee is too hot. (Кава занадто гаряча. I can`t drink it. enough [i`nʌf] - достатньо, пишемо перед іменником (noun), але після прикметника (adjective) чи прислівника (adverb). Має позитивне значення The weather is warm enough for a picnic. (Погода достатньо тепла для пікніку.) SB p. 21 ex. 3A (вставити too або enough) one/ones - ставимо замість іменників, аби уникнути повторення (Я купив дві книги: нову і стару. - Ми не повторюємо слово книга після нову і стару, бо знаємо що мова йде про книгу.) one - стає на місце іменника в однині, щоб уникнути його повторення: Which coat is yours? The black one. — Яке пальто твоє? Чорне (не повторюємо слово пальто). ones - стає на місце іменника в множині, щоб уникнути його повторення: Which shoes do you like? The brown ones. - Яке взуття тобі подобається? Коричневе (не повторюємо слово взуття). SB p. 21 ex. 4 - https://drive.google.com/file/d/1E90sUjbdKWa2Ob8B85ocyZmSjlnw_7d8/view?usp=drive_link Homework WB p. 82 ex. C (скласти речення, вживаючи слова too/enough), D (вставити one / ones) |
4. | геометрія | Тема. Розв’язування задач з теми “Трапеція і її властивості” Дз.Повторити § 8 стор.44-47 та опрацювати відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=ZtFSZ3quDpY https://www.youtube.com/watch?v=kVDm7S2dEfQ Розв’язати № 224,236 та виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/2074866 |
5. | українська мова | Тема: Написання непоширених прикладок через дефіс, прикладки, що беруться в лапки
Домашнє завдання:
Переглянути посилання:· https://www.youtube.com/watch?v=tbws2inGbAw Виконати: · Виконати вправу з будиночком ст.146 · знати теоретичний матеріал ст. 139, ст.143 |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Волейбол". Профілактика травматизму під час занять волейболом. https://youtu.be/UTOF_6qdcqA?si=N492foa3qzjlaCxv Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Спеціальні вправи для розвитку спритності. (переглянути за відео посиланням та виконати). https://youtu.be/7HrG2k6jpVw?si=zXEcpfwVwsNGc_Ex Передача м'яча двома руками зверху за спину в парах. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/X0Y73JYlW-c?si=QdsRgivwENBn11-B Д/З. Виконувати ЗРВ. Переглянути за відео посиланням, взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м'яча. |
7. | українська література | Тема: Письменники Одещини. Ганна Могильницька. Валерій Пузік
Домашнє завдання: · Підготувати повідомлення/презентацію про Лесю Українку |
Немає коментарів:
Дописати коментар