№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1 | Геометрія | Тема. Середня лінія трикутника, її властивості Дз Опрацювати § 7 стор.40-41 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uBNqp3PvKbE Розв’язати №192, 197,201 та виконати інтерактивну вправу https://wordwall.net/resource/63342469/%D0%B3%D0%B5%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D1%96%D1%8F/%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%D1%96-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D1%8F-%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%8F-%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%D1%83%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0 |
2 | Зарубіжна література | Тема: Сапфо (VІІ-VІ ст. до н.е.). «До Афродіти» («Барвно-шатна владарка Афроді-то…»). Звернення у вірші до Афродіти – богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань. Д/З: С.84-88, твор. завд.1-6 на с.88 https://www.youtube.com/watch?v=2KBK8XH2lhA |
3 | Історія України | Тема уроку: Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького» Пояснення теми: https://www.youtube.com/watch?v=V2N2VT-_Ai4&ab_channel=Hist.Tube. Д.З - § 16. Виконати письмово 1-3 завдання на с.77. Запам’ятайте дати: 1625 р. Повстання під проводом Марка Жмайла 1630 р. Повстання під проводом Тараса Федоровича 1635 р. Зруйнування козаками на чолі з Іваном Сулимою фортеці Кодак 1637–1638 рр. Повстання під проводом Павла Бута, Якова Острянина, Дмитра Гуні 1638 р. «Ординація Війська Запорозького» |
4 | Біологія |
|
5 | Географія | Тема уроку :Практична робота 3 :Розв'язування задач на визначення часу.https://youtu.be/U4P5AUVtZWI Переглянути відео, зробити короткий запис. Опрацювати параграф 13 Робота по карті . |
6 | трудове навчання | Проєкт № 2:Сумка, наплічник. Види оздоблення виробів. Добір оздоблення для виготовленого виробу. Доцільність дібраного виду оздоблення. Економне використання матеріалів. Виконання оздоблення виробу з дотриманням технології оздоблення дібраним видом. Організація робочого місця. Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання технологічних операцій. Опрацювати матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw – Відеоурок №1 сумка- шопер. |
7 | трудове навчання | Завдання: у зошиті спроєктувати сумку-шопер (виконати організаційно підготовчий та конструкторський етапи проєктування). https://www.youtube.com/watch?v=2fe3vfQ6nQo&t=20s –Відеоурок №2 сумка –шопер. Завдання: у зошиті скласти технологічну послідовність виготовлення спроектованої вами сумки-шопер та пошити сумку. |
Немає коментарів:
Дописати коментар