№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Створення багаторівневих списків, розділів 1. Опрацювати матеріал за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1x89dzvcIFpOx4Du8A03W9z6wKz4roxNt/edit#slide=id.p11 АБО стр 69 – 71 підручника 2 Виконати завдання за відео – інструкцією «Створення списку пір року» https://youtu.be/2D7g0GcxCiU або на стр. 70 |
2. | хімія | Тема уроку : Значення Періодичної системи Менделєєва, Опрацювати параграф 14 -15 за підручником виконати вправу ст 79 |
3. | англійська мова | Grammar Правила на стр. 64 many, much, a lot of, lots of, loads of - перекладається як "багато", але! many - вживається лише зі злічувальними іменниками (many cities, many hotels), частіше у питаннях та заперечних реченнях; much- вживається лише з незлічувальними іменниками (much money, much coffee), частіше у питаннях та заперечних реченнях a lot of, lots of, loads of - вживається як з незлічувальними, так і зі злічувальними іменниками (a lot of tea, lots of problems), частіше у стверджувальних реченнях A little - "небагато, трошки", з незлічувальними іменниками в стверджувальних реченнях (I have a little milk.) A few - "небагато, трошки", зі злічувальними іменниками в стверджувальних реченнях (I have a few flowers.) How many... ? - вживаємо зі злічувальними іменниками аби запитати про кількість How much... ? - вживаємо з незлічувальними іменниками аби запитати про кількість Рекомендую переглянути відео для закріплення матеріалу https://www.grammar.cl/Notes/Much_Many_Lot_Few.htm SB p. 23 ex. 4 (обвести правильне слово) Homework WB p. 85 ex. C (обвести варіант a, b, c), D (обрати правильну відповідь), Е (вставити репліки у діалог) |
4. | геометрія | Тема. Середня лінія трапеції, її властивості. Опрацювати п 8 стор.45-46 (вивчити теорему 8.1 ) та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=S1mX1GdHzKY https://www.youtube.com/watch?v=vyLn0dlyktM Розв’язати № 241,247 та виконати інтерактивні вправи |
5. | українська мова | Тема: Додаток як другорядний член речення (повторення).
Домашнє завдання:
Переглянути посилання:https://www.youtube.com/watch?v=-4nlZN1_MNQ – Додаток Виконати: Знати теоретичний матеріал ст.53-54, ст.159 Виконати вправу з будиночком ст.56 |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Волейбол". Техніка безпеки під час занять волейболом. https://youtu.be/GxX1tNswxjk?si=rGdH6yIVgL9E-oyq Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Спеціальні вправи для розвитку швидкісно - силових якостей. (переглянути за відео посиланням та виконати). https://youtu.be/GTIfG7D2Zwc?si=IXmvRwrURWoAimM2 https://youtu.be/261vHD0Wevs?si=bdPqRR55VxiTQu1s Нападаючий удар та блокування. (переглянути за відео посиланням та виконати). https://youtu.be/LE7J9jX-TH4?si=eYRp4r-h8-LtDJ_4 https://youtu.be/3zT85UXac8s?si=bvyVYPT3NT1QCjkl Орієнтовний навчальний норматив- верхня пряма подача. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/_PIdzWmw_Sg?si=bZ6bb-B_u2cOKKU1 Д/З. Переглянути за відео посиланням. Навчальну гру з волейболу. |
7. | українська література | Тема: Леся Українка. «Давня весна». Тема гармонійного єднання з природою
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=8HetWcETNL0 - Леся Українка. «Давня весна». Тема гармонійного єднання з природоюhttps://dovidka.biz.ua/davnya-vesna-analiz/ - паспорт твору Домашнє завдання: · Вивчити напамять вірш «Хотіла я б піснею стати…» · Записати аналіз твору «Давня весна» · Вміти виразно читати і аналізувати |
Немає коментарів:
Дописати коментар