№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Практична робота №3 «Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів» 1. Виконати практичну роботу № 3 за посиланням : https://docs.google.com/document/d/1hHYjfiKbhFQ3nr0OlBXiESBLPB45xeZt/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true АБО на стр 77 підручник 2 Виконати теоретичне тестування до практичної роботи, яке буде відкрито під час уроку |
2. | хімія | Тема уроку : Хімічний зв'язок. Електронегативність . https://youtu.be/llMpS6mnEWI Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 20 по підручнику |
3. | англійська мова | Modern artists 1) Grammar (стр. 64, "Relative Pronouns") Правило вживання відносних займенників (who, which, that - всі перекладаються як "який, яка, яке, які"). Записати в зошит правило вживання who, which, that : 1. Займенник who вживається лише по відношенню до людей. The teacher who I like the most is Mrs Robins. (Вчителька, яку я люблю найбільше - це Місіс Робінс). 2. Займенник which вживається лише по відношенню до речей та тварин. The bag which is on the desk is mine. (Сумка, яка лежить на столі - моя) 3. Займенник that - універсальний, він вживається як по відношенню до людей, так і речей, тварин. Тому вище наведені приклади ми можемо також записати як: The teacher that I like the most is Mrs Robins. The bag that is on the desk is mine. Виконати SB p. 25 ex. 2 - вставили who/that або which/that Наприклад, 1. Tom Jenkins is the man who / that owns the restaurant. - Вставляємо who / that, бо мова йде про людину - Тома Дженкінса. 2) Vocabulary (SB p. 25 ex. 3) Обвести слова, які підходять. Наприклад, 1. When I broke my brother's skateboard, he was very upset (розчарований) 3) Quiz (SB p. 25 ex. 4) Спробувати відповісти або знайти відповіді на запитання самостійно. 4) WB p. 86 ex. B З'єднати 2 речення в одне, використовуючи відносні займенники who/that, which/that Homework WB p. 86 ex. A (доповнити речення словами), p. 87 ex. D (доповнити речення who, which, that) |
4. | геометрія | Тема. Центральні та вписані кути Опрацювати п.9 , стор.53-56 та відеоурок за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=pvoQ2Zfsmcs https://www.youtube.com/watch?v=9i4aG3sH8cI Розв’язати:№ 281,287 письмово та інтерактивну вправу https://wordwall.net/uk/resource/64067378/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b0/%d1%86%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%80%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d1%96-%d1%96-%d0%b2%d0%bf%d0%b8%d1%81%d0%b0%d0%bd%d1%96-%d0%ba%d1%83%d1%82%d0%b8 |
5. | українська мова | Тема №2. Просте речення. РМ №8. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проєктом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності (п).
Переглянути
посилання: https://www.youtube.com/watch?v=e7loDhQX7Vs&ab_channel=tatyanafish – урок
https://www.youtube.com/watch?v=hE9slZZCmOM&ab_channel=%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8-69 – проєкт, план https://naurok.com.ua/urok-rozvitku-movlennya-dilovi-paperi-plan-roboti-223379.html - план
Д/ З: |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Волейбол". Техніка безпеки під час занять волейболом. https://youtu.be/GxX1tNswxjk?si=rGdH6yIVgL9E-oyq Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Спеціальні вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок. (переглянути за відео посиланням та виконати). https://youtu.be/o1ahE6yPmiw?si=MV0y3HqnkCqp_wDs Відпрацювання ОНН. Друга передача через гравця зони 3. Дії гравців під сіткою в зоні 3. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/2AIT3POv6pU?si=1CHKDyR6ZKSQpYDb Д/З. Переглянути за відео посиланням. Навчальну гру з волейболу. |
7. | українська література | Тема №2. Світ
української поезії. Тарас Шевченко, Леся Українка. Леся Українка.
«Давня казка». Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові,
суть людського щастя, вдячності.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=jc85HJExBeM&ab_channel=%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97... -. Аналіз твору
https://www.youtube.com/watch?v=R0baZrP7U4Q&ab_channel=%D0%9A%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%8F%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%94%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0 - аналіз «Давня казка».
Матеріал до уроку https://dovidka.biz.ua/davnya-kazka-analiz/ - літ. паспорт
Опрацювати: стор. підр. 50-62 пит. 1-12 усно стор. 62 Записати.: коротко про письменницю, худ. паспорти творів.
Виконати: Вивчити напам’ять «Хотіла б я
піснею…» -
Вивч. напам. 1 поез. Шевченка на вибір. |
Немає коментарів:
Дописати коментар