неділя, 10 листопада 2024 р.

8-А завдання для опрацювання на 11.11

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

інформатика

Тема: ІБЖД. Практична робота №3 «Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів»

1.     Виконати практичну роботу № 3 за посиланням : https://docs.google.com/document/d/1hHYjfiKbhFQ3nr0OlBXiESBLPB45xeZt/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true

АБО на стр 77 підручник

  2  Виконати теоретичне тестування до практичної роботи, яке буде відкрито під час уроку

2.

хімія

Тема уроку : Хімічний зв'язок. Електронегативність .  https://youtu.be/llMpS6mnEWI 

Переглянути відео, зробити короткий запис  

  Опрацювати  параграф  20 по    підручнику

3.

англійська мова

Modern artists

1) Grammar (стр. 64, "Relative Pronouns")

Правило вживання відносних займенників (who, which, that - всі перекладаються як "який, яка, яке, які").

Записати в зошит правило вживання  who, which, that :

1. Займенник who вживається лише по відношенню до людей.

The teacher who I like the most is Mrs Robins. (Вчителька, яку я люблю найбільше - це Місіс Робінс).

2. Займенник which вживається лише по відношенню до речей та тварин.

The bag which is on the desk is mine. (Сумка, яка лежить на столі - моя)

3. Займенник that - універсальний, він вживається як по відношенню до людей, так і речей, тварин. Тому вище наведені приклади ми можемо також записати як:

The teacher that I like the most is Mrs Robins.

The bag that is on the desk is mine.


Виконати SB p. 25 ex. 2 - вставили who/that або which/that

Наприклад, 1. Tom Jenkins is the man who / that owns the restaurant. - Вставляємо who / that, бо мова йде про людину - Тома Дженкінса.


2) Vocabulary (SB p. 25 ex. 3)

Обвести слова, які підходять. Наприклад, 1. When I broke my brother's skateboard, he was very upset (розчарований)


3) Quiz (SB p. 25 ex. 4)

Спробувати відповісти або знайти відповіді на запитання самостійно. 


4) WB p. 86 ex. B

З'єднати 2 речення в одне, використовуючи відносні займенники who/that, which/that


Homework

WB p. 86 ex. A (доповнити речення словами), p. 87 ex. D (доповнити речення who, which, that) 

4.

геометрія

Тема. Центральні та  вписані кути

Опрацювати  п.9 , стор.53-56 та відеоурок за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=pvoQ2Zfsmcs

https://www.youtube.com/watch?v=9i4aG3sH8cI

Розв’язати:№ 281,287 письмово  та інтерактивну вправу https://wordwall.net/uk/resource/64067378/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b0/%d1%86%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%80%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d1%96-%d1%96-%d0%b2%d0%bf%d0%b8%d1%81%d0%b0%d0%bd%d1%96-%d0%ba%d1%83%d1%82%d0%b8

5.

українська мова

  Тема №2. Просте речення. РМ №8. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проєктом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності (п).

 

 

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=e7loDhQX7Vs&ab_channel=tatyanafish – урок

https://www.youtube.com/watch?v=hE9slZZCmOM&ab_channel=%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8-69 – проєкт, план

https://naurok.com.ua/urok-rozvitku-movlennya-dilovi-paperi-plan-roboti-223379.html - план

 

Д/ З:

Виконати: скласти та записати  план роботи над проєктом.     

6.

фізична культура

Варiативний модуль "Волейбол".

Техніка безпеки під час занять волейболом.

https://youtu.be/GxX1tNswxjk?si=rGdH6yIVgL9E-oyq

Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. 

https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL

https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t

Спеціальні вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок. (переглянути за відео посиланням та виконати).

https://youtu.be/o1ahE6yPmiw?si=MV0y3HqnkCqp_wDs

Відпрацювання ОНН.

Друга передача через гравця зони 3. Дії гравців під сіткою в зоні 3. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/2AIT3POv6pU?si=1CHKDyR6ZKSQpYDb

Д/З. Переглянути за відео посиланням. Навчальну гру з волейболу.

https://youtu.be/m24SFulmHfU?si=youy3kg0HTlvQg3l

7.

українська література

Тема №2. Світ української поезії. Тарас Шевченко, Леся Українка.

Леся Українка. «Давня казка». Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KMjsObzcS-Y&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD - урок

 

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=jc85HJExBeM&ab_channel=%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97...  -. Аналіз твору

https://www.youtube.com/watch?v=R0baZrP7U4Q&ab_channel=%D0%9A%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%8F%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%94%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0 - аналіз «Давня казка».

 

Матеріал до уроку https://dovidka.biz.ua/davnya-kazka-analiz/ - літ. паспорт

 

Опрацювати: стор. підр. 50-62 пит. 1-12 усно стор. 62

Записати.: коротко про письменницю, худ. паспорти творів.

 

Виконати: Вивчити напам’ять «Хотіла б я піснею…»

-        Вивч. напам. 1 поез. Шевченка на вибір.


Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 22.11

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. Всесвітня історія Розділ 3. Держави Західної Європи в XVI-XVII ст. Тема уроку:Становлення абсолютно...