№ | Предм | Завдання для опрацювання | |||
1 | інформатика | Тема: ІБЖД. Автоматизоване створення змісту документа. 1. Опрацювати зміст презентації за посиланням
ВПРАВИ ДЛЯ ШВИДКОГО НАБОРУ ТЕКСТУ З КЛАВІАТУРИ: https://www.ratatype.ua/ тренажер для друку тексту
https://www.typingstudy.com/uk-ukrainian-2/lesson/15 пройти вправи для швидкого набобу клавіатури | |||
2 | українська мова | Тема №2. Просте речення. Контрольна робота №2. Просте речення. Двоскладне речення (тестові завдання, запитання). | |||
3 | українська література | Тема №3. Світ української поезії.В. Сосюра, В. Підпалий, В. Голобородько. Із сучасної української поезії.В. Сосюра. «Любіть Україну!». Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини.https://www.youtube.com/watch?v=vFZUg4uM4uA&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD – урокhttps://www.youtube.com/watch?v=8CcMnJWFypk&ab_channel=%D0%9E%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%90%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0 – біографіяhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-volodimir-sosyura-lyubit-ukra-nu-85.htmlЗаписати: https://dovidka.biz.ua/lyubit-ukrayinu-sosyura-analiz/ - літ. паспортВивч. напам’ять «Любіть Україну»; повт. віршові розміри.Вивчити напам’ять «Хотіла б я піснею…»Вивч. напам. 1 поез. Шевченка на вибір. | |||
4 | алгебра | Тема: Узагальнення і систематизація з теми “Множення і ділення раціональних дробів.Тотожні перетворення раціональних виразів” Дз Повторити п.6 та опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9cGDKUPb6Qw Виконати онлайн тестування за посиланням https://www.classtime.com/code/EQ65P7/6d40b54b-0fec-440f-8413-af584723f6b5 | |||
5 | всесвітня історія | § 12. Узагальнення з розділу 2 «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі». Високе Відродження. Реформація в Західній Європі https://forms.gle/7Yfue6yYc4W4L5dt7 Тематичний контроль. | |||
6 | фізична культура | Варiативний модуль "Волейбол". Техніка безпеки під час занять волейболом. https://youtu.be/GxX1tNswxjk?si=rGdH6yIVgL9E-oyq Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Спеціальні вправи для розвитку стрибка, сили верхніх та нижніх кінцівок. (переглянути за відео посиланням та виконати). https://youtu.be/-S6eE7q3EQA?si=GMmI2y09KUZr4R3S https://youtu.be/I8NC_tjmSJA?si=pTJh8tqYc3kmYP0H Нападаючий удар та блокування. (переглянути за відео посиланням ) https://youtu.be/LE7J9jX-TH4?si=5WpBoPPYzOlCFD8P Д/З. Переглянути за відео посиланням. Навчальну гру з волейболу. | |||
7 | зарубіжна література | Тема: Публій Овідій Назон (43 р. до н. е. – бл. 18 р. н. е.). Життя та творчість поета. Міфологічний і філософський зміст поеми «Метаморфози» (огляд). Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у «Сумних елегіях». Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору (в межах циклу «Сумні елегії»). Вплив античності на розвиток світової літератури й культури. Д/З: С.118-124, завд. 1-6 (с.124), повт. матер.на с.39-124, дібр. роб. матер. до твору |
Немає коментарів:
Дописати коментар