№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Практична робота 4. «Стилі. Структура документа. Автоматизоване створення змісту. Гіперпосилання» 1. виконати практичну роботу на стр. 94-95 2. пройти онлайн тестування за посиланням, яке буде відкрито під час уроку |
2. | українська мова | Тема №3. Односкладне речення. Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення. РМ №10. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі «Акерманська фортеця». https://dovidka.biz.ua/tvir-opys-pam-yatky-istorii-ta-kultury-ukrainy-zoloti-vorota/
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=skzk8TAwgag&ab_channel=Pi-stacjaUA - Безособові речення. https://www.youtube.com/watch?v=CD0yZkU-ztc&ab_channel=Pi-stacjaUA - Узагальнено-особові речення. https://www.youtube.com/watch?v=qbPm87USsbs&ab_channel=Pi-stacjaUA - Неозначено-особові речення.https://www.youtube.com/watch?v=cbvTVSNFVWU&ab_channel=Pi-stacjaUA - Означено-особові речення.
Опрацювати ст. 79-83 / стор.137-138 Виконати: впр. 3, 4 (п) , 5 (у) ст. 79-83 Д/З – впр. ст..83 / Написати твір-опис за планом ст..138
Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8305899 до 06.12 |
3. | українська література | Тема №3. Світ української поезії. В. Сосюра, В. Підпалий, В. Голобородько. Із сучасної української поезії.
В. Голобородько. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…»). Самобутня постать поета в українській літературі. Оригінальність і простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок. ТЛ: вільний вірш, верлібр. «Наша мова», «Теплі слова». Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=NdZHdic7TsE&ab_channel=%D0%9F%D0%9E%D0%93%D0%9B%D0%AF%D0%94 – урок
https://www.youtube.com/watch?v=SbmhCMpmL0c&ab_channel=%D0%86%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0 – про письменника
Записати: https://dovidka.biz.ua/v-goloborodko-z-ditinstva-doshh-analiz/ - «З дитинства: дощ» («Я уплетений…») https://dovidka.biz.ua/v-goloborodko-nasha-mova-analiz/ - «Наша мова» https://dovidka.biz.ua/v-goloborodko-tepli-slova-analiz/ - «Теплі слова» Опрацювати ст.. 75-80, вир. чит. та ан.тв., завд.дод.2 на с.78*
Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7996393 – 06.12 В. Підпалий. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4930759 – 09.12 В. Голобородько. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2742762 – Сосюра «ЛюбітьУкраїну» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2441972 - Сосюра - Вивч. напам’ять «Любіть Україну»; повт. віршові розміри. - Вивчити напам’ять «Хотіла б я піснею…» - Вивч. напам. 1 поез. Шевченка на вибір. |
4. | алгебра | Тема.Рівносильні рівняння. Дз Опрацювати п.7 стор.46-50 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lkrfwvh5dzY Розв’язати № 208 (1-5) додатково (6-9) Виконати інтерактивні вправи |
5. | всесвітня історія | Тема уроку § 13 "Володіння Габсбургів в Іспанії Національно-визвольна війна в Нідерландах". Д.з. Завдання 1.Упорядкуйте хронологічну послідовність. Назвіть дати історичних подій на с.73. Виконайте тренувальну онлайн-вправу: https://cutt.ly/3kH5NfP |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Гімнастика". Техніка безпеки на уроках гімнастики. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/oSkFR1YSf3c?si=_xbAo2joaTVmjvU- https://youtu.be/SrcORfQuPKk?si=xdYtgGbXb0aLKIV8 Виконувати ЗРВ, вправи для розвитку гнучкості та сили ,за відео-посиланням. https://youtu.be/2ZjDhneVqmk?si=0Z1IfSfnjN5Lulep https://youtu.be/UN13g28HXgY?si=NsDq5vk96I3uqtoq Згинання та розгинання рук в упорі від підлоги, (переглянути за відео посиланням). https://youtu.be/8YhjPtdP8mI?si=mL39Id8PM8vvXbwY Опорні стрибки через козла висотою 100 -110 см (хлопці у довжину способом ноги нарізно, дівчата в ширину способом ноги нарізно). (переглянути за відео посиланням). https://youtube.com/shorts/_Hen7AxmoYs?si=oVgs79OEIgEazH__ https://youtu.be/6MeYldscDYc?si=c24LfyJVZ93O3VMr Стійка на руках (хлопці), рівноваги на одній нозі (дівчата), (переглянути та виконати за відео посиланням). https://youtu.be/fOERIKc0q14?si=HuZrk0eAIrU2z1qX https://youtu.be/92vW_GhL-Jw?si=S-_DGYeE5YREVk3X Д/З. Повторити та переглянути за відео посиланням стройові вправи. |
7. | зарубіжна література | Тема: Ду Фу (712-770). Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи, символи в ліриці митця. «Пісня про хліб і шовк». Образ ліричного героя, його сприйняття життя і природи, почуття, мрії, ідеали, дума про Батьківщину. Д/З: С.142-145, скласти паспорт твору. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=AYF-6-Cij7Y https://www.youtube.com/watch?v=cB4h8yt5u_g пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4933347 |
Немає коментарів:
Дописати коментар