№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Історія України | Тема уроку: § 26 Українсько-московський договір 1654 р. Відео «Міфологія возз’єднання» («Живе телебачення», тривалість 04 хв 14 с) Використано відеофрагменти і саундтреки з фільму «Вогнем і мечем» (1999 р.) Д.з. Виконати 1-2 завдання із рубрики "Знаю і систематизую нову інформацію" на с.116. |
2. | Хімія | Тема уроку: Типи зв'язку .Розв'язування задач електронні формули молекул https://youtu.be/xm4cA2lnFLY https://youtu.be/-XO1Odq2k- Опрацювати параграф 21 22 за підручником |
3. | Географія | Тема уроку Кліматотвірні чинники https://youtu.be/uzGTHpvWtGk Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 24 по підручнику |
4. | Англійська мова | Revision 1) Vocabulary (WB p. 90 ex. A – напиши: 3 items of clothing (3 елементи одягу), electronic devices (3 електронні дивайси), computer parts (3 частини комп’ютера) 2) Grammar (must-have to) WB p. 90 ex. C – Обрати a, b, c Наприклад, 1. Kelly had an accident. She a. must go to the doctor.
3) Grammar (who, which, that) Пам’ятаємо, що who (хто, який) – вживається лише по відношенню до людей, which (який) – до тварин та речей, все що не людина, that – універсальний, вживається і з людьми, і з тваринами, речами. WB p. 91 ex. F – З’єднати дві частини речення, використовуючи who, which or that.
4) Grammar (lots of, a lot of, much, many, a few, a little) WB p. 90 ex. D (перші 3 речення) 5) Grammar (one, ones) WB p. 90 ex. D Наприклад, 2) A: Which DVDs are yours? B: The ones on the table, next to the TV. – мова йде про DVDs (закінчення –s, показує нам що це множина, тому вживаємо ones)
6) Grammar (too, enough) WB p. 91 ex. G – розкрити дужки, використовуючи too (занадто), enough (достатньо) Пам’ятаємо, порядок слів too + прикметник, прикметник + enough Наприклад, 1. I can`t drink my tea. (hot) It`s too hot.
Homework Підготуватися до поточного контролю з модуля Nowadays, повторити лексичний та граматичний матеріал модуля 6 (стр. 64, 68) |
5. | Фізика | Тема. Кипіння. Температура кипіння. Дз: Опрацювати §14 Розв’язати Впр.14 №1-2,4 (усно),№3 (письмово) Відео в допомогу |
6. | Фізична культура | Варiативний модуль "Гімнастика". Техніка безпеки на уроках гімнастики. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/oSkFR1YSf3c?si=_xbAo2joaTVmjvU- https://youtu.be/SrcORfQuPKk?si=xdYtgGbXb0aLKIV8 Виконувати ЗРВ, вправи для розвитку гнучкості та сили ,за відео-посиланням. https://youtu.be/2ZjDhneVqmk?si=0Z1IfSfnjN5Lulep https://youtu.be/UN13g28HXgY?si=NsDq5vk96I3uqtoq Стрибки через скакалку, (переглянути за відео посиланням). https://youtu.be/ZHVM7Cp9zYw?si=Q72nrmkr2xodqA2n Орієнтовний навчальний норматив - нахил уперед з положення сидячи (см) (переглянути за відео посиланням). https://youtu.be/SlntMJNzfAs?si=a1YTMuj1RYLDpWbc Д/З. Повторити та переглянути за відео посиланням стройові вправи. |
7. | Основи здоров’я | Розділ Фізична складова здоров’я Тема: Оздоровчі системи. Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем. Переглянути презентацію: або опрацювати матеріал підручника § 7 (короткий запис в зошит) Д/З- Опрацювати § 7 Скласти приблизний варіант індивідуальної оздоровчої системи для себе. |
Немає коментарів:
Дописати коментар