№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Узагальнення знань з теми «Опрацювання текстових даних» 1. Перевірка теоретичних знань з теми – тест буде відкрито під час уроку 2. Виконання комплексної практичної роботи, завдання якої отримаєте під час уроку |
2. | українська мова | Тема: Односкладні речення як частини складного речення.
Домашнє завдання:
Переглянути посилання:· https://www.youtube.com/watch?v=WyiF_6dyCyg&t=8s Виконати: · Знати теоретичний матеріал · Виконати впр.4 ст.65 |
3. | українська література | Тема: Із сучасної української поезії кінця ХХ-початку ХХІ ст. Розмаїття сучасної лірики. А.Мойсієнко «Жовтень жовті жолуді». І.Павлюк «Дівчинка». Поєднання в поезіях глибинної історичності бачення світу із відчуттям сучасної присутності в ньому.
Переглянути посилання: · https://www.youtube.com/watch?v=Kb4Y1R55r_8 - А.Мойсієнко «Жовтень жовті жолуді» https://www.youtube.com/watch?v=32G-PCf2roM - Ігор Павлюк. «Дівчинка» «Вертатись пізно», «Асоціації»· Домашнє завдання: · Записати аналіз поезій (https://dovidka.biz.ua/45162-2/ - «Жовтень жовті жолуді» https://dovidka.biz.ua/analiz-virsha-divchinka-igor-pavlyuk/ - «Дівчинка») · Вміти виразно читати та аналізувати поезії · Підготувати повідомлення про Г.Кирпу · Вивчити напам ять 1 вірш на вибір із розділу «Із сучасної української поезії кінця ХХ-початку ХХІ ст» |
4. | алгебра | Тема. Степінь з цілим від’ємним показником Дз Опрацювати § 8 стор.53-54 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uSqyMgKcJfA Розв’язати № 233, 235 та виконати інтерактивну вправу |
5. | всесвітня історія | Тема уроку §14: Англія в XVI ст. Переглянути відео: Англія у ХVI ст. Правління династії Тюдорів. "Королівська реформація"-https://www.youtube.com/watch?v=VHemi7RUh0g&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%93%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2 Відео «Френсіс Дрейк». Тривалість 04 хв 34 с https://cutt.ly/akDZ39Z Д.з. Виконайте творчий проєкт (історичний портрет, сторінка діяча/діячки в соціальних мережах, інфографіка та ін.) «Особа в історії» (оберіть історичного діяча з параграфа). https://cutt.ly/3bGx95t - Шаблон фейсбук-сторінки діяча |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Гімнастика". Техніка безпеки на уроках гімнастики. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/oSkFR1YSf3c?si=_xbAo2joaTVmjvU- https://youtu.be/SrcORfQuPKk?si=xdYtgGbXb0aLKIV8 Виконувати ЗРВ, вправи для розвитку гнучкості та сили ,за відео-посиланням. https://youtu.be/2ZjDhneVqmk?si=0Z1IfSfnjN5Lulep https://youtu.be/UN13g28HXgY?si=NsDq5vk96I3uqtoq Стрибки через скакалку, (переглянути за відео посиланням). https://youtu.be/ZHVM7Cp9zYw?si=Q72nrmkr2xodqA2n Орієнтовний навчальний норматив - піднімання тулуба в сід за 30 сек, переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/d06s0SL9AJg?si=fnRja3A0txd8Fnc7 Д/З. Повторити та переглянути за відео посиланням стройові вправи. |
7. | зарубіжна література | Тема: Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хаям (бл.1048-після 1122). Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хаяма Д/З: С.145-151, вивчити на-пам’ять 2-3 рубаї Омара Хаяма Переглянути: |
Немає коментарів:
Дописати коментар