вівторок, 10 грудня 2024 р.

8-А завдання для опрацювання на 11.12

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1

Геометрія

Тема. Друга та третя ознаки подібності трикутників.

Дз.Опрацювати п. 14 стор.102-103 та відео за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=xdFeJ3col2M

https://www.youtube.com/watch?v=1rqowRHm2-Y

вивчити теореми 14.1 і 14.2 

Розв’язати №492, 493 (додатково 495)

2

                          Зарубіжна література            

Тема: Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники.

Омар Хаям (бл.1048-після 1122). Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хаяма

Д/З: С.145-151, вивчити на-пам’ять 2-3 рубаї Омара Хаяма                                                       Переглянути:

https://www.youtube.com/watch?v=46O25hORws0

3

Історія  України  

§ 28–29. Практична робота 

«Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст. в історичних джерелах».

Виконати 1-5 завдання на с. 123-124.

4

Біологія

Тема уроку:  З'єднання кісток  https://youtu.be/1QvMd63_B6Q                         

Переглянути відео, зробити короткий запис  

Опрацювати  параграф  26 по  підручнику

5

Географія 

Тема уроку:Температура повітря вологість. https://youtu.be/dnmH_vzJGwI   Практична робота №  5  Визначення вологості повітря .

Переглянути відео, зробити короткий запис.

Опрацювати параграф  26 за підручником 

робота по контурній карті .

6

трудове навчання 

Страви української кухні.

Перші страви. Приготування та презентація.

Опрацювати матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=hNfyeoUTUwg

 - Перші страви української кухні. Технологія приготування перших страв

7

трудове навчання

https://www.youtube.com/watch?v=OxUlc5A2leE&list=PLL929MmcNc8YTQUKtWA-FOLM4CDUfQzyQ&index=6

 - Український борщ з квасолею і м’ясом|

Немає коментарів:

Дописати коментар

9-А та 9-Б завдання для опрацювання за 15-19 вересня

 фізика  Тема. Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика Опрацювати § 3 та відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v...