№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1 | Алгебра | Тема. Розв’язування завдань з теми: “Функція у=х², її графік і властивості” Повторити п.11 стор.83- 85 та опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mKfyGpA6xus та виконати інтерактивну вправу за посиланням |
2 | Алгебра | Тема. Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь Дз. Опрацювати п 12 стор.88-92 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=i4G1yKvYdMw Розв’язати № 380 та Виконати інтерактивні вправи |
3 | Інформатика | Тема: ІБЖД. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео. Засоби перетворення аудіо та відео форматів
1. Пройти інтерактивну вправу на перевірку пройденого матеріалу за посиланням: https://learningapps.org/4069347 2. опрацювати матеріал на стр. 121 – 127 АБО презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1ZKjGv6kp-95CIwa7XmFu8_psqN7nVC9f/view?usp=sharing 3. Зробити відео «Мої друзі» в будь - якій програмі та надіслати вчителю. |
4 | Німецька мова | опрацювати нову лексику з теми «Різдво» на ст. 87, згадати всі символи Різдва у Німеччині та в Україні. Прочитати текст вправи 3, підібрати до кожної частини тексту свій заголовок. Hausaufgabe: ст. 87 вправа 3 виписати з тексту речення з новими словами або складіть речення самі |
5 | Біологія | Тема уроку:Значення і будова шкіри https://youtu.be/7pBBoL_Q3hQ ПРОЕКТ:Визначення типу шкіри та способи догляду . https://youtu.be/nwCunWw05KI Переглянути відео, зробити короткий запис. Опрацювати параграф -25 26 за підручником |
6 | Фізична культура | Варiативний модуль "Баскетбол". Техніка безпеки під час занять з баскетболу. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/UBiXg7N8sy0?si=NhjrUiO1og50Iwwn https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=wcEGMohxPagZ-L_J Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для баскетболіста. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/nogg2kuOztY?si=55d_rRwBEuFcy9s1 https://youtu.be/cy6eIAHsCWU?si=lUZ9jAxfRkSwo544 https://youtu.be/GWV3pggW4zE?si=25wdtwgVeX3GAC7K Тестування теоретичних знань учнів за відео посиланням. https://youtu.be/R-pT9tGJ3eE?si=gc-rudDmnj3eP-rB Протидія атакувальним прийомам суперника. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/YP7T2LS1tfU?si=Yl_2SV4lOMiM4I9L Д/З. Пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3839965 |
7 | Мистецтво | Бароко: архітектура, скульптура, живопис. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=fjvgFCiReHg Опрацювати ст.88-97 (підр.) Виконати завдання на вибір ст. 96-97 (підр.) |
8 | Англійська мова | What`s wrong with you? 1) Модальне дієслово should (опрацювати правило на стр. 65 - The verb should) Модальне дієслово should - не змінюється по родам та числам (однина та множина), ставиться перед основним дієсловом, перекладається як "слід, варто". Записати в зошит: + I, you, we, they, he, she, it + should + verb - I, you, we, they, he, she, it + should not (shouldn`t) + verb ? Should + I, you, we, they, he, she, it + verb
Ми використовуємо модальне дієслово should: 1. аби попросити чи дати пораду: What should I do? You shouldn't work so hard. 2. висловити думку: I think the children should eat more fruit. 3. висловлювати припущення: We should go to the cinema. There's A nice film on it. 2) SB p. 35 ex. 3 (вставити should (варто, слід) або shouldn't (не слід, не варто) Наприклад, 1. Dennis has got a bad cough. Dennis (He) should see the doctor.
3) SB p. 35 ex. 4 - Прослухати аудіозапис та поставити вірні позначки. Посилання на аудіозапис: https://drive.google.com/file/d/1tD2-KaMkFAwLfn6o7CSWhz34PsUAaCEh/view?usp=sharing WB p. 93 ex. D (скласти речення - поради, використовуючи should / shouldn`t) Наприклад, 1. Mark looks really tired. He shouldn't work long hours. He should relax more.
Homework 1) Повторити слова 2) WB p. 92 ex. C (доповнити речення дієсловами, використовуючи should / shouldn`t) |
Немає коментарів:
Дописати коментар