№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Хімія | Тема уроку:Розв'язування задач .https://youtu.be/gign_ynquEw Переглянути відео, зробити короткий запис. Опрацювати параграф 23- 24 за підручником Виконати вправи на ст. 134 |
2. | Німецька мова | повторити символи Різдва у Німеччині, контроль навичок читання. Hausaufgabe: ст. 88 вправа 5 – знайти інформацію, як святкують Різдво в Україні |
3. | Фізика | Тема. Закон збереження електричного заряду. Електричне поле. Електрична взаємодія Дз.Опрацювати § 20 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=YM1vhLpY0hQ https://www.youtube.com/watch?v=3EpTuTJlJJ8 Розв’язати: Впр.20 (рисунок 2,б). Виконати експериментальні завдання 1,2 на стор. 112 (зробити фотозвіт) |
4. | Українська мова | Тема: Речення з кількома рядами однорідними членами.
Домашнє завдання:
Переглянути: · https://www.youtube.com/watch?v=aSqDOaGRUf0
Виконати: · Знати теоретичний матеріал · https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6200623 – онлайн-тест |
5. | Алгебра | Тема. Розв’язування вправ з теми “Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь” Дз. Повторити п 12 стор.88-92 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IQs8Abm-yWU Розв’язати №384, 388(1-3),390(1-3) |
6. | Алгебра | Тема.Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа Опрацювати п. 13,14 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2HSAMY0cxQo Розв’язати № 445 та виконати інтерактивну вправу |
7. | Основи здоров'я | Тема: «Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і кишкових інфекціях» Практична робота № 5 Д/З- Опрацювати § 11, відповідати на запитання. Підготуватися до підсумкового уроку за розділом “ Фізична складова здоров’я” |
8. | Англійська мова | At the gym" Question Tags (розділові питання)– це речення, в якому питальна частина (tag) стоїть після основної фрази і відділяється комою,перекладається як «Правда? »,«Чи не так? », «Правильно?». Дуже часто їх називають «питання з хвостиком». Наприклад, They don’t work a lot, do they? - They don’t work a lot - основна фраза, , do they? - питальна частина ("хвостик") В основному tag questions утворюються за такою формулою: Позитивна пропозиція + негативний хвостик He is your doctor, isn`t he? Негативна пропозиція + позитивний хвостик You aren't friends, are you? Сам хвостик будується так: те ж допоміжне дієслово, яке підходить для головної пропозиції, або модальне дієслово і займенник, що позначає особу, про яку йшлося в головній частині. Якщо в першій частині вжито допоміжне дієслово to be, to have або to do, а також модальне дієслово або змістове дієслово to be, то у хвостику ви використовуєте їх у тій же особі, числі, але в протилежній формі. You didn't walk yesterday, did you? They have already left, haven't they? You should call her, shouldn’t you? Додаткове пояснення в відео: https://www.youtube.com/watch?v=tY7uRpVUfvw 1) SB p. 37 ex. 4 (опрацювати правило та виконати завдання) Наприклад, 1. Jenny hasn`t joined the karate class, has she? 2. John went jogging, didn`t he? (went - це неправильне дієслово в минулому часі, а допоміжне дієслово для минулого часу did) 2) WB p. 94 ex. B (з'єднати речення та хвостик запитання). Наприклад, 1. Bill could read when he was five, couldn`t he? 3) WB p. 95 ex. D - дописати правильні хвостики. Наприклад, 1. You`re not (You are not) going jogging, are you? Homework 1) Повторити слова 2) WB p. 95 ex. C, E C - обвести правильний хвостик. Наприклад, 1. Barry hasn't seen this film, has he? E - доповнити діалог Підготуватися до поточного контролю (повторити всі правила та слова з тем What's wrong with you та At the gym). |
Немає коментарів:
Дописати коментар