№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика |
Тема : ІБЖД. Практична робота 6. «Створення відеофільму» 1. Виконати практичну роботу за посланням: Або в підручнику на стр. 139 2. Результат надіслати вчителю |
2. | хімія | Тема уроку: ТЕСТ https://naurok.com.ua/test/kilkist-rechovini-3203694.html https://naurok.com.ua/test/rozrahunki-za-himichnimi-formulami-3203877.html . Переглянути відео, зробити тести Опрацювати параграф 23- 24 за підручником Виконати вправи на ст. 138 |
3. | англійська мова | At the gym" Question Tags (розділові питання)– це речення, в якому питальна частина (tag) стоїть після основної фрази і відділяється комою,перекладається як «Правда? »,«Чи не так? », «Правильно?». Дуже часто їх називають «питання з хвостиком». Наприклад, They don’t work a lot, do they? - They don’t work a lot - основна фраза, , do they? - питальна частина ("хвостик") В основному tag questions утворюються за такою формулою: Позитивна пропозиція + негативний хвостик He is your doctor, isn`t he? Негативна пропозиція + позитивний хвостик You aren't friends, are you? Сам хвостик будується так: те ж допоміжне дієслово, яке підходить для головної пропозиції, або модальне дієслово і займенник, що позначає особу, про яку йшлося в головній частині. Якщо в першій частині вжито допоміжне дієслово to be, to have або to do, а також модальне дієслово або змістове дієслово to be, то у хвостику ви використовуєте їх у тій же особі, числі, але в протилежній формі. You didn't walk yesterday, did you? They have already left, haven't they? You should call her, shouldn’t you? 1) SB p. 37 ex. 4 (опрацювати правило та виконати завдання) 2) WB p. 94 ex. B (з'єднати речення та хвостик запитання). 3) WB p. 95 ex. D - дописати правильні хвостики. https://wordwall.net/resource/49279875 Homework Опрацювати відеопосилання: https://www.youtube.com/watch?v=tY7uRpVUfvw Підготуватися до поточного контролю (повторити всі правила та слова з тем What's wrong with you та At the gym). |
4. | геометрія | Тема. Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Д.з Опрацювати п.17 стор.122-124 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=v8BDaFgMmLg https://www.youtube.com/watch?v=QqgTw-w-xjk Розв’язати № 582, 586 |
5. | українська мова | Тема: Розвиток мовлення. Особливості будови опису місцевості. Контрольний усний твір-опис місцевості (вулиці, міста, села) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі за складним планом із використанням називних речень
Домашнє завдання:
Переглянути: · https://naurok.com.ua/urok-rozvitok-movlennya-osoblivosti-budovi-opisu-miscevosti-na-osnovi-osobistih-sposterezhen-i-vrazhen-u-hudozhnomu-stili-115480.html - текст «Хрещатик» · https://www.youtube.com/watch?v=EojY2M7BZ4M&t=3s
Виконати: · Записати план опису вулиці · ст. 93 впр.4 (письмово), 5-6 речень
|
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Баскетбол". Техніка безпеки під час занять з баскетболу. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/UBiXg7N8sy0?si=NhjrUiO1og50Iwwn https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=wcEGMohxPagZ-L_J Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для баскетболіста. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/nogg2kuOztY?si=55d_rRwBEuFcy9s1 https://youtu.be/cy6eIAHsCWU?si=lUZ9jAxfRkSwo544 https://youtu.be/GWV3pggW4zE?si=25wdtwgVeX3GAC7K Орієнтовний навчальний норматив. 7 кидків на відстані 3 метра від щита однією рукою зверху (хл) та двома руками зверху дівчата. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/rXSZR7AH-18?si=0F-aoF9E5O6W6Djm Д/З. Пройти тестування, за посиланням. |
7. | українська література | Тема: РМ №3. Дискусія про бездуховність людини, яка є проявом зла, про сенс людського життя, інші думки, викликані прочитанням твору (за п'єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)Переглянути:· https://dovidka.biz.ua/sto-tisyach-analiz/ - аналіз· https://www.youtube.com/watch?v=_2-5kr7Vgt8 – фільм· https://www.youtube.com/watch?v=rNlvvU7OmW8 – характеристика дійових осіб· https://naurok.com.ua/urok-rm-3-diskusiya-pro-bezduhovnist-lyudini-yaka-e-proyavom-zla-pro-sens-lyudskogo-zhittya-inshi-dumki-viklikani-prochitannyam-tvoru-za-p-esoyu-i-karpenka-karogo-sto-tisyach-392188.html#:~:text=%D0%A0%D0%9C%20%E2%84%963.-,%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%81%D1%96%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%2C%20%D1%8F%D0%BA%D0%B0%20%D1%94%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%8F%D0%B2%D0%BE%D0%BC%20%D0%B7%D0%BB%D0%B0%2C%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%81,%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%C2%AB%D0%A1%D1%82%D0%BE%20%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%8F%D1%87%C2%BB).Домашнє завдання:· Дочитати твір· https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5016029· Переглянути фільм (для лінивих:) |
Немає коментарів:
Дописати коментар