№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Історія України | Тема уроку: Петро Дорошенко. Спроби об’єднання Лівобережної і Правобережної Гетьманщини. Дем’ян Многогрішний Опрацювати § 33. Виконати завдання на с. 145. |
2. | Хімія | Тема уроку: ТЕСТ https://naurok.com.ua/test/kilkist-rechovini-3203694.html https://naurok.com.ua/test/rozrahunki-za-himichnimi-formulami-3203877.html зробити тести Опрацювати параграф 23- 24 за підручником Виконати вправи на ст. 138 |
3. | Географія | Тема уроку: Основні типи грунтів .https://youtu.be/yycJtWqyFKU Переглянути відео, зробити короткий запис Дослідження Вплив людини на родючість грунтів Одещини . Опрацювати параграф 34 за підручником |
4. | Англійська мова | At the gym" Question Tags (розділові питання)– це речення, в якому питальна частина (tag) стоїть після основної фрази і відділяється комою,перекладається як «Правда? »,«Чи не так? », «Правильно?». Дуже часто їх називають «питання з хвостиком». Наприклад, They don’t work a lot, do they? - They don’t work a lot - основна фраза, , do they? - питальна частина ("хвостик") В основному tag questions утворюються за такою формулою: Позитивна пропозиція + негативний хвостик He is your doctor, isn`t he? Негативна пропозиція + позитивний хвостик You aren't friends, are you? Сам хвостик будується так: те ж допоміжне дієслово, яке підходить для головної пропозиції, або модальне дієслово і займенник, що позначає особу, про яку йшлося в головній частині. Якщо в першій частині вжито допоміжне дієслово to be, to have або to do, а також модальне дієслово або змістове дієслово to be, то у хвостику ви використовуєте їх у тій же особі, числі, але в протилежній формі. You didn't walk yesterday, did you? They have already left, haven't they? You should call her, shouldn’t you? Додаткове пояснення в відео: https://www.youtube.com/watch?v=tY7uRpVUfvw 1) SB p. 37 ex. 4 (опрацювати правило та виконати завдання) Наприклад, 1. Jenny hasn`t joined the karate class, has she? 2. John went jogging, didn`t he? (went - це неправильне дієслово в минулому часі, а допоміжне дієслово для минулого часу did) 2) WB p. 94 ex. B (з'єднати речення та хвостик запитання). Наприклад, 1. Bill could read when he was five, couldn`t he? 3) WB p. 95 ex. D - дописати правильні хвостики. Наприклад, 1. You`re not (You are not) going jogging, are you? Homework 1) Повторити слова 2) WB p. 95 ex. C, E C - обвести правильний хвостик. Наприклад, 1. Barry hasn't seen this film, has he? E - доповнити діалог Підготуватися до поточного контролю (повторити всі правила та слова з тем What's wrong with you та At the gym). |
5. | Фізика | Тема. Взаємодія заряджених тіл.Закон Кулона Дз. Опрацювати § 21, 22 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6VbDlICS0Ko https://www.youtube.com/watch?v=d2OkSm212us Розв’язати Впр.22 №1-3 та виконати інтерактивну вправу |
6. | Фізична культура | Варiативний модуль "Баскетбол". Техніка безпеки під час занять з баскетболу. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/UBiXg7N8sy0?si=NhjrUiO1og50Iwwn https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=wcEGMohxPagZ-L_J Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для баскетболіста. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/nogg2kuOztY?si=55d_rRwBEuFcy9s1 https://youtu.be/cy6eIAHsCWU?si=lUZ9jAxfRkSwo544 https://youtu.be/GWV3pggW4zE?si=25wdtwgVeX3GAC7K Орієнтовний навчальний норматив. 7 штрафних кидків. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/bVdrBlZuCAc?si=3RoJipzru9rCYLhX Д/З. Пройти тестування, за посиланням. |
7. | Основи здоров’я | Тема: Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Піраміда потреб. Планування майбутнього Переглянути презентацію: або опрацювати матеріал підручника § 13 (короткий запис в зошит) Д/З- Опрацювати § 13 Скласти перелік власних життєвих цінностей |
Немає коментарів:
Дописати коментар