№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1 | Алгебра | Тема.Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. Дз.Повторити п.15-16 та опрацювати відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=mAETfx4Tseg https://www.youtube.com/watch?v=JtrbB-PxmNk онлайн тестування за посиланням |
2 | Алгебра | Тема. Розв’язування вправ. Самостійна робота |
3 | Інформатика | Тема 6: Алгоритми та програми Тема уроку: ІБЖД. Сучасні мови програмування. 1. Опрацювати матеріал за посиланням: «Класифікація мов програмування» АБО стр. 148 – 150 підручника
«Алгоритми та програми» https://drive.google.com/file/d/1ohVNwseIl3R0Veidh7TgZ2zvX6hV-_VR/view?usp=sharing
2. Виконати: завдання із 33 слайду письмово в зошит |
4 | Німецька мова | систематизуємо знання з теми "Пасха у Німеччині", контроль навичок читання Hausaufgabe: ст. 101-103 - знайти відповіді на запитання до теми "Свята" |
5 | Біологія | Тема уроку:Профілактика хвороб Н С. Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 40 за підручником |
6 | Фізична культура | Варiативний модуль "Баскетбол". Техніка безпеки під час занять з баскетболу. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/UBiXg7N8sy0?si=NhjrUiO1og50Iwwn https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=wcEGMohxPagZ-L_J Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для баскетболіста. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/nogg2kuOztY?si=55d_rRwBEuFcy9s1 https://youtu.be/cy6eIAHsCWU?si=lUZ9jAxfRkSwo544 Різні способи пересувань, ведень , передач та кидків м'яча. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/3Uj02pg4xHQ?si=-QZg0M1Uiy4Ue364 https://youtu.be/atMVwnlRSrQ?si=Daj8LBDqrInXiRsn https://youtu.be/ktBzt2lcSe8?si=AyQbELsyycYW2lqm Техніка виконання подвійного кроку. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/OMsADQmY3Rs?si=RFMxS2uhBU8P0YQk Д/З. Переглянути за відео посиланням жести суддів в баскетболі. |
7 | Мистецтво | Українське бароко. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=u7YgNBr12so Опрацювати ст. 104-113 (підр.) Виконати завдання на вибір ст.112-113 (підр.) |
8 | Англійська мова | A friend for life 1) Grammar (Full and Bare Infinitive) Infinitive (Інфінітив) – це безособова або неозначена форма дієслова, що відповідає на питання «що робити?», «що зробити?». Інфінітив називає тільки дію і не виражає категорії особи, числа або способу. I would love to come but I’m busy now. Full Infinitive (Повна форма інфінітиву) - це інфінітив, що вживається з часткою to. Вживається після наступних дієслів: want, would like, would love, decide, forget, learn, teach, need, plan, promise. I decided to buy a house near the sea. 2) Інфінітив з to завжди використовується після слів too та enough. It’s too cold outside to go jogging. Bare Infinitive (Голий інфінітив) - це форма інфінітиву без частки to. Використовується після модальних дієслів (can, could, will, would, should, may, might, must) He can run really fast! після дієслів let та make: My mom made me cook yesterday. Додатково: https://www.youtube.com/watch?v=UlukkQPRBj0 SB p. 39 ex. 3 (обвести правильне дієслово з to або без to) 2) WB p. 97 ex. C - поставити дієслово у формі інфінітиву з to або без. Homework 1) WB p. 96 ex. B - обвести правильну форму інфінітиву 2) SB p. 39 ex. 5 - написати 5-10 речень про домашню тваринку, яка в вас є або яку б ви хотіли мати, використовуючи вивчені слова з цієї теми (наприклад, responsible, calm down, cheer up, ...) |
Немає коментарів:
Дописати коментар