понеділок, 10 лютого 2025 р.

8-Б завданя для опрацювання на 11.02

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

інформатика                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Тема: ІБЖД. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом.

1.     Опрацювати матеріал за посиланням:

Мова програмування Лазарус - https://miyklas.com.ua/p/informatica/8-klas/algoritmi-ta-programi-394917/suchasni-movi-programuvannia-osnovi-roboti-v-isr-394274/re-36603b12-2d1c-43c2-8a33-3e9a26c82627

АБО  стр. 150 – 155

2.     Виконати проект на стр. 154 (перше вікно програми )

 

Офіційний сайт програми для скачування:

 www.lazarus-ide.org. 

2.

українська мова  

Тема: Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Практичне спрямування.

 

Домашнє завдання:

 

Переглянути:

·       https://www.youtube.com/watch?v=wqjp6um1lec

·       https://www.youtube.com/watch?v=HWFQhBmqdoE

·       https://naurok.com.ua/prezentaciya-uzagalnyuvalni-slova-v-rechennyah-z-odnoridnimi-chlenami-306889.htmlм

·       https://www.youtube.com/watch?v=zBgSoBQCuEg    - Двокрапка й тире

 

Виконати:

·   Знати теоретичний матеріал ст.104

Скласти 5 речень з узагальнюючими словами та однорідними членами речення


3.

українська література

 Тема:   М. Коцюбинський. «Дорогою ціною».  Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.

 

Переглянути:

·       https://dovidka.biz.ua/dorogoyu-tsinoyu-analiz/- аналіз

·       https://www.youtube.com/watch?v=-uoGEQpdXqM&t=521sкороткий сюжет

·       https://www.youtube.com/watch?v=UTuVNxlF_MA     - кохання Остапа та Соломії

·       https://www.youtube.com/watch?v=O4u_M9mPeUc- фільм

 

Домашнє завдання:

·       Знати зміст твору

·       Скласти щасливу кінцівку повісті «Дорогою ціною».

·       Згенерувати за допомогою ШІ образ Остапа та Соломії (результати надіслати на вайбер)

·  Вивчити напам ять уривок з повісті

·       Переглянути фільм (для лінивих:)



4.

алгебра

Тема. Функція у=√х , її графік і властивості

Опрацювати п.17 стор. 132-135  та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1GzlxeaoV7o

Розв’язати № 559, 566 виконати інтерактивні вправи 

https://learningapps.org/1624334

https://learningapps.org/9025819

https://learningapps.org/6612800

5.

всесвітня історія

Тема уроку: Османська імперія. 

https://www.youtube.com/watch?v=IPFsPshdm7E&t=547s&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD

Опрацювати параграф 20. За допомогою додаткових джерел інформації, виконайти творчий проєкт:"Сулейман Пишний".


6.

фізична культура 

Варiативний модуль "Баскетбол".

Техніка безпеки під час занять з баскетболу. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/UBiXg7N8sy0?si=NhjrUiO1og50Iwwn

https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=wcEGMohxPagZ-L_J

Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для баскетболіста. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/nogg2kuOztY?si=55d_rRwBEuFcy9s1

https://youtu.be/cy6eIAHsCWU?si=lUZ9jAxfRkSwo544

Різні способи пересувань, ведень , передач та кидків м'яча.

Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/3Uj02pg4xHQ?si=-QZg0M1Uiy4Ue364

https://youtu.be/atMVwnlRSrQ?si=Daj8LBDqrInXiRsn

https://youtu.be/ktBzt2lcSe8?si=AyQbELsyycYW2lqm

Протидія атакувальним прийомам суперника. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/YP7T2LS1tfU?si=b1NOWRnRocDHCrWv

Д/З. Переглянути за відео посиланням порушення правил в баскетболі.

https://youtu.be/SGinYPIQwb8?si=ykBvu4u2GKPpRJg2



7.


зарубіжна література

  Тема: Мігель де Сервантес Сааведра (1547–1616). «Дон Кіхот» I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер.                                                                                            https://www.youtube.com/watch?v=C0MvNPkG4A4&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD                                                                                 Д/З: С.208-215, прочитати І част., скласти сюжетний ланцюжок.                                       

Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 02.06

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. інформатика Тема: ІБЖД.  Виконання  навчальних  проєктів. Навчальна практика 1.     Опрацювати мат...