№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом. 1. Опрацювати матеріал за посиланням: Мова програмування Лазарус - https://miyklas.com.ua/p/informatica/8-klas/algoritmi-ta-programi-394917/suchasni-movi-programuvannia-osnovi-roboti-v-isr-394274/re-36603b12-2d1c-43c2-8a33-3e9a26c82627 АБО стр. 150 – 155 2. Виконати проект на стр. 154 (перше вікно програми )
Офіційний сайт програми для скачування: |
2. | українська мова | Тема: Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Практичне спрямування.
Домашнє завдання:
Переглянути: · https://www.youtube.com/watch?v=wqjp6um1lec · https://www.youtube.com/watch?v=HWFQhBmqdoE · https://www.youtube.com/watch?v=zBgSoBQCuEg - Двокрапка й тире
Виконати: · Знати теоретичний матеріал ст.104 Скласти 5 речень з узагальнюючими словами та однорідними членами речення |
3. | українська література | Тема: М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.
Переглянути: · https://dovidka.biz.ua/dorogoyu-tsinoyu-analiz/- аналіз · https://www.youtube.com/watch?v=-uoGEQpdXqM&t=521s– короткий сюжет · https://www.youtube.com/watch?v=UTuVNxlF_MA - кохання Остапа та Соломії · https://www.youtube.com/watch?v=O4u_M9mPeUc- фільм
Домашнє завдання: · Знати зміст твору · Скласти щасливу кінцівку повісті «Дорогою ціною». · Згенерувати за допомогою ШІ образ Остапа та Соломії (результати надіслати на вайбер) · Вивчити напам ять уривок з повісті · Переглянути фільм (для лінивих:) |
4. | алгебра | Тема. Функція у=√х , її графік і властивості Опрацювати п.17 стор. 132-135 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1GzlxeaoV7o Розв’язати № 559, 566 виконати інтерактивні вправи https://learningapps.org/1624334 |
5. | всесвітня історія | Тема уроку: Османська імперія. Опрацювати параграф 20. За допомогою додаткових джерел інформації, виконайти творчий проєкт:"Сулейман Пишний". |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Баскетбол". Техніка безпеки під час занять з баскетболу. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/UBiXg7N8sy0?si=NhjrUiO1og50Iwwn https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=wcEGMohxPagZ-L_J Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для баскетболіста. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/nogg2kuOztY?si=55d_rRwBEuFcy9s1 https://youtu.be/cy6eIAHsCWU?si=lUZ9jAxfRkSwo544 Різні способи пересувань, ведень , передач та кидків м'яча. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/3Uj02pg4xHQ?si=-QZg0M1Uiy4Ue364 https://youtu.be/atMVwnlRSrQ?si=Daj8LBDqrInXiRsn https://youtu.be/ktBzt2lcSe8?si=AyQbELsyycYW2lqm Протидія атакувальним прийомам суперника. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/YP7T2LS1tfU?si=b1NOWRnRocDHCrWv Д/З. Переглянути за відео посиланням порушення правил в баскетболі. |
7. | зарубіжна література | Тема: Мігель де Сервантес Сааведра (1547–1616). «Дон Кіхот» I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. https://www.youtube.com/watch?v=C0MvNPkG4A4&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD Д/З: С.208-215, прочитати І част., скласти сюжетний ланцюжок. |
Немає коментарів:
Дописати коментар