понеділок, 3 березня 2025 р.

8-А завдання для опрацювання на 04.03

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

Хімія                                                                

Тема уроку.  Хімічні  властивості лугів      https://youtu.be/OFHHquFgKMM 

Переглянути відео, зробити короткий запис.

Опрацювати параграф  29  за підручником  Виконати вправу 1-3

2.

Німецька мова 

опрацювати нову лексику з теми «Наші тварини» - «Unsere Tiere» на ст. 107, виконати вправи 1-3 усно, згадати назви тварин, прочитати текст вправи 4 та виписати в зошит марковані слова.

Hausaufgabe: опрацювати граматичне правило «Слабка відміна іменників (Schwache Deklination der Substantive)» на ст. 174 та написати «шпаргалку» на це правило.

3.

Фізика 

Тема.Сила струму. Амперметр

Дз.Опрацювати  § 27 та відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=KNIFSHaK4To

Розв’язати Вправу 27 №1-4

Виконати онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2657187

4.

Українська мова  

 


5.

Алгебра

Тема. Розв’язування неповних квадратних рівнянь.

Дз. Повторити п.18 стор.141-143 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uCVwu3r-mok&list=PLk9k-DHb7prZiDubA6Ih0ZTJEnOTKoyGP

Розв’язати № 602, 604 та  інтерактивну вправу 

https://learningapps.org/24269050

6.

Алгебра  

Тема. Формула коренів квадратного рівняння.

Дз.Опрацювати  п.19 стор.148-151 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AlX14tBjerM

Розв’язати № 633, 635 (1-3)

7.

Основи здоров'я

Розділ Соціальна складова здоров’я.

Тема Соціальне благополуччя

Тема: Соціальне благополуччя.

Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. Принципи рівноправного спілкування.

Переглянути презентацію:

https://naurok.com.ua/socialni-aspekti-statevogo-dozrivannya-spilkuvannya-hlopciv-i-divchat-215269.html

або опрацювати матеріал підручника § 17 (короткий запис в зошит)

Д/З- Опрацювати § 17

Виконати тест:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9918011

8.

Англійська мова

Тема «Дозвілля. Мистецтво»

What`s on? (Що на …?)

What`s on? – це запитання ми ставимо, коли хочемо запитати, яку телепрограму ми можемо подивитися у конкретний день та у конкретний час.

1) Vocabulary (SB p.46 ex. 1) - з'єднати малюнки з видами телепрограм

Записати в зошит та вивчити!

soap opera – мильна опера, телесеріал

quiz show – телевікторина

reality show – реаліті-шоу

weather forecast – прогноз погоди

the news - новини

wildlife documentary – докум. фільм про дику природу

сontestant |kənˈtest(ə)nt| - учасник, супротивник, конкурент


2)  Listening  (SB p.47 ex. 3) - прослухати та позначити https://drive.google.com/file/d/1uD3CYs6Tg_5WKFj5-RjF60kXEh4kHZtI/view?usp=drive_link


Homework

вивчити нові слова, https://wordwall.net/resource/54087280,

WB p. 102 ex. A - прочитати короткі діалоги та визначити , які телепрограми дивляться люди (надписати на екрані телевізора). Наприклад, в 1му - weather forecast .

Записати в зошиті, які телепрограми (жанри фільмів) ви любите дивитися : I like watching ... 

Немає коментарів:

Дописати коментар

9-А, 9-Б завдання для опрацювання на 05.09

9-А, 9-Б завдання для опрацювання  01.09- 05.09 алгебра                                                                                     ...