вівторок, 11 березня 2025 р.

8-Б завдання для опрацювання на 12.03

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

Історія України

Тема уроку: Церковне життя. Освіта. Наукові знання. Архітектура. Образотворче мистецтво.

Д.З. Опрацювати параграф 39.  Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=AHkndpLS8sA&t=2s&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD

Скориставшись матеріалами параграфа, заповніть у зошиті таблицю на с.170.


2.

Хімія

Тема уроку.Практична робота  Хімічні  властивості  кислот  https://youtu.be/puSKk0si8Cc

Переглянути відео, зробити короткий запис.

Опрацювати параграф  26  за підручником  Виконати вправу 3-5 в кінці параграфа .

3.

Географія

Тема уроку: Гірські ландшафти України. Українські  Карпати . 

https://youtu.be/zChDsWwDzj8

Переглянути відео, зробити короткий запис 

Опрацювати параграф 40 за підручником  робота по конт. карті .

Область вкладених файлів

Переглянути відео YouTube "Географія. 8 кл. Урок 41. Гірські ландшафти Українських Карпат"

4.

Англійська мова

Тема «Дозвілля. Мистецтво»

What`s on? (Що на …?)

1) Vocabulary (SB p.46 ex. 1) 

Grammar SB p. 47 ex. 3 (правило на стр. 65 - Both / All / Neither / None)

Записати в зошит:

Відносяться до 2-х людей або речей:

Both - "обидва", має позитивне значення.

Neither - "ні той, ні другий", "жоден", має негативне значення.

Стосується більше двох людей чи речей:

All - "всі", позитивне значення.

None - "ніхто", негативне значення.


Отже, якщо мова йде про 2-х людей або 2 предмети, ви вживаєте both або neither. Якщо про більше ніж 2-є людей і речей, то all або none.

1. Chris and Harry are visiting Spain next month. They`re both very excited.

2. Mike, Andy and Ann stayed at home. None of them wanted to go to the cinema.


SB p. 47 ex. 3 - Вставити у речення both, all , neither або none.

WB p. 103 ex. C - об'єднати 2 речення в 1

Homework

WB p. 102 ex. A - прочитати короткі діалоги та визначити , які телепрограми дивляться люди (надписати на екрані телевізора). 

WB p. 103 ex. B - доповнити речення поданими словами,  ex. D - доповнити речення all, both, neither, none

5.

Фізика 

Тема.Електричний опір.Закон Ома

Дз. Опрацювати  § 29 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=w9gJDYrWy9U

https://www.youtube.com/watch?v=kTxh_WIcqHs

Розв’язати Впр.29 (1,3,5) та виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/9305803

6.

Фізична культура

Варiативний модуль "Футбол".

Техніка безпеки під час занять футболом. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/5l05gFu5Vz0?si=EeQmZIBMgLZPWlgw

Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для футболіста . Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/zZL2H_RZTkI?si=ACdFQ44Hf7RK37ly

https://youtu.be/SfVYPIRdcRQ?si=PH2pFjfsW7Isphv-

https://youtu.be/0kwnSn28ejg?si=fqnkHxihI4vV51Tw

Індивідуальні дії в нападі. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/c3EqqEDEugM?si=I-0jH5UwNXiMCetp

Д/З. Переглянути за відео посиланням, жести суддів.

https://youtu.be/wJp_xU9DJH0?si=dvun2YsvaKbHjweL

7.

Основи здоров’я

Тема: Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків, підліткової вагітності.

Переглянути презентацію:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-psihologichni-i-so



cialni-naslidki-rannih-statevih-stosunkiv-329888.html

або опрацювати матеріал підручника § 19 (короткий запис в зошит)

Д/З- Опрацювати § 19


Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 12.03

  № Предмет Завдання для опрацювання 1 Геометрія Тема. Аналіз контрольної роботи № 4 з теми «Розв’язування прямокутних трикутників»  Дз Повт...