№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Історія України | Тема уроку: Церковне життя. Освіта. Наукові знання. Архітектура. Образотворче мистецтво. Д.З. Опрацювати параграф 39. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=AHkndpLS8sA&t=2s&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD Скориставшись матеріалами параграфа, заповніть у зошиті таблицю на с.170. |
2. | Хімія | Тема уроку.Практична робота Хімічні властивості кислот https://youtu.be/puSKk0si8Cc Переглянути відео, зробити короткий запис. Опрацювати параграф 26 за підручником Виконати вправу 3-5 в кінці параграфа . |
3. | Географія | Тема уроку: Гірські ландшафти України. Українські Карпати . Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 40 за підручником робота по конт. карті . Область вкладених файлів Переглянути відео YouTube "Географія. 8 кл. Урок 41. Гірські ландшафти Українських Карпат" |
4. | Англійська мова | Тема «Дозвілля. Мистецтво» What`s on? (Що на …?) 1) Vocabulary (SB p.46 ex. 1) Grammar SB p. 47 ex. 3 (правило на стр. 65 - Both / All / Neither / None) Записати в зошит: Відносяться до 2-х людей або речей: Both - "обидва", має позитивне значення. Neither - "ні той, ні другий", "жоден", має негативне значення. Стосується більше двох людей чи речей: All - "всі", позитивне значення. None - "ніхто", негативне значення. Отже, якщо мова йде про 2-х людей або 2 предмети, ви вживаєте both або neither. Якщо про більше ніж 2-є людей і речей, то all або none. 1. Chris and Harry are visiting Spain next month. They`re both very excited. 2. Mike, Andy and Ann stayed at home. None of them wanted to go to the cinema. SB p. 47 ex. 3 - Вставити у речення both, all , neither або none. WB p. 103 ex. C - об'єднати 2 речення в 1 Homework WB p. 102 ex. A - прочитати короткі діалоги та визначити , які телепрограми дивляться люди (надписати на екрані телевізора). WB p. 103 ex. B - доповнити речення поданими словами, ex. D - доповнити речення all, both, neither, none |
5. | Фізика | Тема.Електричний опір.Закон Ома Дз. Опрацювати § 29 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=w9gJDYrWy9U https://www.youtube.com/watch?v=kTxh_WIcqHs Розв’язати Впр.29 (1,3,5) та виконати інтерактивну вправу |
6. | Фізична культура | Варiативний модуль "Футбол". Техніка безпеки під час занять футболом. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/5l05gFu5Vz0?si=EeQmZIBMgLZPWlgw Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для футболіста . Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/zZL2H_RZTkI?si=ACdFQ44Hf7RK37ly https://youtu.be/SfVYPIRdcRQ?si=PH2pFjfsW7Isphv- https://youtu.be/0kwnSn28ejg?si=fqnkHxihI4vV51Tw Індивідуальні дії в нападі. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/c3EqqEDEugM?si=I-0jH5UwNXiMCetp Д/З. Переглянути за відео посиланням, жести суддів. |
7. | Основи здоров’я | Тема: Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків, підліткової вагітності. Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-psihologichni-i-so cialni-naslidki-rannih-statevih-stosunkiv-329888.html або опрацювати матеріал підручника § 19 (короткий запис в зошит) Д/З- Опрацювати § 19 |
Немає коментарів:
Дописати коментар