№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Введення та виведення даних. 1. Опрацювати матеріал за посиланням: https://alextexnok.blogspot.com/p/v-behaviorurldefaultvmlo_67.html АБО стр. 190 – 196 підручника 2. Виконати проект стр. 195 (скрін надіслати вчителю) |
2. | хімія | Тема уроку. Фізичні властивості нерозчинних основ. Лугів і солей.https://youtu.be/ZKSKQ_cnTeE Переглянути відео, зробити кpороткий запис. Опрацювати параграф 32 -33 за підручником Виконати вправу 3 |
3. | англійська мова | 1) Grammar (So do I / Neither do I) So do I / neither do I – це вирази, які можна використовувати в англійській мові, щоб погодитися або не погодитися з тим, що говорить мовець. So do I / Neither do I - практично одне й те саме «я теж». Ми використовуємо so do I, щоб погодитися з реченням, у якому дієслово вжите у стверджувальній формі, та neither do I, щоб погодитись із заперечним реченням. I love chocolate. - So do I. I don’t like that colour. - Neither do I. При відповіді необхідно скопіювати той самий час, який використовується у фразі, з якою ви погоджуєтесь. SO/NEITHER + допоміжне дієслово + I I have an excellent mark. (Present Simple) - So do I! I made three mistakes. (Past Simple) - So did I. I am working. (Present Continuous) - So am I. https://www.youtube.com/watch?v=SDVclL-ZoN0&t=42s Ознайомитися з правилом на ст. 66 (So/Neither) SB p. 49 ex. 3 - вставити so / neither та допоміжне дієслово. 2) SB p. 49 ex. 4 (Speaking) - обрати ідеї, які додаються (погодитися чи не погодитися з ними) за зразком. Homework Повторити слова WB p. 104 ex. B (з'єднати) та С (вставити so / neither та допоміжне дієслово) |
4. | геометрія | Тема. Многокутник, його елементи та властивості. Дз.Опрацювати § 4 п.19 стор.140-142 та відео за посиланням 8 клас. Многокутник і його елементи Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника #1 Розв'язати № 648, 650,653 |
5. | українська мова | Тема: Вставні слова, словосполучення, речення.
Домашнє завдання:
Переглянути: · https://bosaksvitlana.blogspot.com/2016/11/hrupy-vstavnykh-sliv-za-znachenniam.html · https://www.youtube.com/watch?v=XYHHMeYblqA
Виконати: · https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7360051 · Знати групи вставних конструкцій за значенням · Виконати впр.5 ст.116 |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Футбол". Техніка безпеки під час занять футболом. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/5l05gFu5Vz0?si=EeQmZIBMgLZPWlgw Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для футболіста . Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/zZL2H_RZTkI?si=ACdFQ44Hf7RK37ly https://youtu.be/SfVYPIRdcRQ?si=PH2pFjfsW7Isphv- https://youtu.be/0kwnSn28ejg?si=fqnkHxihI4vV51Tw Індивідуальні дії в нападі. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/c3EqqEDEugM?si=I-0jH5UwNXiMCetp Зупинки м'яча. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/rlejrL7zdFA?si=n_dK2Wt_rY-BCsF0 Удари по м'ячу ногою. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/uv8j9oDVZZw?si=DoTETXFGH3JjMwBC Д/З. Переглянути за відео посиланням, жести суддів. |
7. | українська література | Тема: Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання. Особливості композиції твору. Переглянути:· https://naurok.com.ua/prezentaciya-nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-povist-pro-shkolu-y-problemi-doroslishannya-346160.html· https://www.youtube.com/watch?v=gsS8YDRq4Vc· https://dovidka.biz.ua/shpaga-slavka-berkuti-analiz/ - аналіз· https://dovidka.biz.ua/shpaga-slavka-berkuti-stisliy-perekaz/- короткий сюжетДомашнє завдання:· Записати біографію Ніни Бічуї· Записати аналіз твору «Шпага Славка Беркути»· Прочитати твір |
Немає коментарів:
Дописати коментар