№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Історія України | Тема уроку: § 40 41. Практична робота «Руїна - кризове явище в історії України». Узагальнення з розділу 4. Підсумковий тест: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd74atUSkot06iX9VDBNMYbSpNLwtuiq43j11IPuwe3Ew-eg/viewform |
2. | Хімія | Тема уроку. Фізичні властивості нерозчинних основ. Лугів і солей.https://youtu.be/ZKSKQ_cnTeE Переглянути відео, зробити коpороткий запис. Опрацювати параграф 32 -33 за підручником Виконати вправу 3 |
3. | Географія | Тема уроку: Азовське море .https://youtu.be/-PnKO_ukLt0 Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 40 за підручником робота по конт. карті . |
4. | Англійська мова | 1) Grammar (So do I / Neither do I) So do I / neither do I – це вирази, які можна використовувати в англійській мові, щоб погодитися або не погодитися з тим, що говорить мовець. So do I / Neither do I - практично одне й те саме «я теж». Ми використовуємо so do I, щоб погодитися з реченням, у якому дієслово вжите у стверджувальній формі, та neither do I, щоб погодитись із заперечним реченням. I love chocolate. - So do I. I don’t like that colour. - Neither do I. При відповіді необхідно скопіювати той самий час, який використовується у фразі, з якою ви погоджуєтесь. SO/NEITHER + допоміжне дієслово + I I have an excellent mark. (Present Simple) - So do I! I made three mistakes. (Past Simple) - So did I. I am working. (Present Continuous) - So am I. Ознайомитися з правилом на ст. 66 (So/Neither) SB p. 49 ex. 3 - вставити so / neither та допоміжне дієслово. 2) SB p. 49 ex. 4 (Speaking) - обрати ідеї, які додаються (погодитися чи не погодитися з ними) за зразком. Homework Повторити слова WB p. 104 ex. B (з'єднати) та С (вставити so / neither та допоміжне дієслово) |
5. | Фізика | Тема.Розрахунок опору провідника.Питомий опір речовин.Реостати Дз Опрацювати §30 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=Zw2hgNmayK4&t=12s https://www.youtube.com/watch?v=szZfLmFmpyQ Розв’язати Впр.30 №2,4 та виконати інтерактивні вправи |
6. | Фізична культура | Варiативний модуль "Футбол". Техніка безпеки під час занять футболом. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/5l05gFu5Vz0?si=EeQmZIBMgLZPWlgw Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для футболіста . Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/zZL2H_RZTkI?si=ACdFQ44Hf7RK37ly https://youtu.be/SfVYPIRdcRQ?si=PH2pFjfsW7Isphv- https://youtu.be/0kwnSn28ejg?si=fqnkHxihI4vV51Tw Відволікальні дії (фінти). Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/lr4ZDog8fx0?si=654PyAVpLC1pyF4L Удари по м'ячу ногою. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/uv8j9oDVZZw?si=DoTETXFGH3JjMwBC Д/З. Переглянути за відео посиланням, жести суддів. |
7. | Основи здоров’я | Тема: Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ne bezpeka-infikuvannya-vil-infekciyami-scho-per edayutsya-statevim-shlyahom-ipssh-vil-snid-probl або опрацювати матеріал підручника § 20 (короткий запис в зошит) Д/З- Опрацювати § 20 дати відповіді на запитання на стор. 104 (усно) Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3929334 |
Немає коментарів:
Дописати коментар