неділя, 23 березня 2025 р.

8-А завдання для опрацювання на 24.03

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

інформатика

Тема: ІБЖД. Налагодження проєкту.

1.     Виконати та налагодити проєкт «Калькулятор» в Лазарусі.

Відеоінструкція до роботи знаходиться за посиланням: https://youtu.be/ZWpvFnPhuKg

2.     Виконати тематичний тест, який буде відкрито під час уроку

2.

хімія

Тема уроку:  Проект :  Неоргані  речовин та їх раціональне використання

Повторення.

3.

англійська мова

You can be a star!

Present Simple Passive

В англійській мові вживаються два граматичні стани: активний (дійсний) стан та пасивний стан. 

Активний стан (Active Voice) - вказує, що дія в реченні (присудок) виконується підметом (Том приносить пакунок.)

Пасивний стан (Passive Voice) – вказує, що підмет (хто? що?) не виконує самостійно дію, а відчуває цю дію на собі, тобто є об'єктом цієї дії. (Пакунок приносять або Пакунок принесений)


Present Simple Passive - це теперішній пасивний стан, який утворюється за допомогою дієслова to be (am, is, are) та основного дієслова в третій формі (закінчення -ed або 3-й стовпчик неправильних дієслів с. 67)


The song is recorded. - Пісня записана. 

Breakfast is cooked. - Сніданок приготований.

The islands are washed. -  Острови омиваються.


Для того, щоб сказати заперечення ставимо частку not після am, is, are. 

Для утворення запитання на перше місце у речення ставимо  am, is, are.

Для додаткового пояснення переглянути відео до 3:00 хв. https://www.youtube.com/watch?v=CcglOaA5Fr0


1) SB p. 51 ex. 4 - вставити дієслова у Present Simple Passive

Наприклад, 1. Lots of demo tapes are sent .


2) SB p. 51 ex. 5 - прослухати інтерв'ю з поп-зіркою та проставити T (True) or F (False) до тверджень.

https://drive.google.com/file/d/1KwEnTtJrACLAOhT-JQT03EY5C_CSxOUz/view?usp=share_link


3) WB p. 106 ex. B - вставити дієслова у Present Simple Passive


Homework

1) WB p. 107 ex. C - дивлячись на малюнок скласти речення , використовуючи Present Simple Passive за прикладом

2) WB p. 107 ex. D - Підставити репліки в діалог.

3) https://wordwall.net/uk/resource/55154962

4.

геометрія

Тема Поняття площі многокутника. Площа прямокутника.

Дз Опрацювати п. 20 стор. та відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=3CK2g3ujjJQ

Розв’язати № 667,670 та виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/4848111

додатково  https://www.youtube.com/watch?v=cLzE8WFj0Jo

5.

українська мова

Тема: Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом)

 

Домашнє завдання:

 

Переглянути:

·       https://naurok.com.ua/rm-14-15-kontrolniy-stisliy-pismoviy-perekaz-rozpovidnogo-tekstu-z-elementami-opisu-miscevosti-v-hudozhnomu-stili-za-skladnim-planom-337922.html

 

Спогади далекого дитинства.

До чого ж гарно і весело було в нашому горóді! Ото як вийти з сіней та подивись навколо — геть-чисто все зелене та буйне. А сад було як зацвіте весною! А що робилось на початку літа — огірки цвітуть, гарбузи цвітуть, картопля цвіте. Цвіте малина, смородина, тютюн, квасоля. А соняшника, а маку, буряків, лободи, укропу, моркви! Чого тільки не насадить наша невгамовна мати.

Город до того переповнявсь рослинами, що десь серед літа вони вже не вміщалися в ньому. Вони лізли одна на одну, переплітались, душились, дерлися на хлів, на стріху, повзли на тин, а гарбузи звисали з тину прямо на вулицю.

А малини — красної, білої! А вишень, а груш солодких, було. як наїсися,— цілий день живіт як бубон…

… Збирались ми на косовицю завжди довго. Я лежу на возі. Мене везуть у царство трав, річок і таємничих озер. До Десни верстов п'ять дуже складної дороги. Переїхати треба дві великі калюжі з гнилицями, що ніколи не висихали, два мости, потім знову одну гнилицю, потім два хутори з собаками і село Мале Устє по вузесеньких кручених вуличках, … і знов понад річкою між осик і дубів, і вже аж там, над самою Десною, було моє царство.

Пахне огірками, старим неретом волока, хлібом, батьком і косарями, пахне болотом і травами, десь гукають, і... зразу чую, деркачі й перепілки.

Прокидаюсь на березі Десни під дубом. Сонце високо, косарі далеко, коси дзвенять, коні пасуться. Пахне в’ялою травою, квітами. А на Десні краса! Лози, висип, кручі, ліс — все блищить і сяє на сонці. Стрибаю з кручі в пісок до Десни, миюся, п'ю воду. Вода, ласкава, солодка. Вбігаю в ліс — гриби. У лози — ожина. В кущі — горіхи. В озері воду скаламучу — риба.

… Погодою у нас на сінокосі щось, казали, років з півтораста завідувала ворона. Це була, так би мовити наша фамільна ворона. Вона возсідала коло нашого куреня на високій сокорині і звідти бачила всіх нас і все, що ми пили, їли, яку рибу ловили, чи де зарізали деркачика косою чи перепілочку, бачила усіх пташок у нашім лісі, все чула і, найголовніше, віщувала погоду. Вона бездоганно вгадувала наближення дощу чи грому ще при безхмарному ясному небі. Один тільки дядько Самійло не піддавався воронячим чарам.

…Тільки було це так давно, що майже все вже розтануло в далекім мареві часу, як сон, і потонуло. Одна лише Десна зосталася нетлінною у стомленій уяві. Свята, чиста ріка моїх дитячих незабутніх літ і мрій.

Нема тепер уже таких річок, як ти була колись, Десно, нема. Нема ні таємниць на річках, ні спокою. Ясно скрізь.

Тоді Десна була глибокою і бистрою рікою.

Благословенна будь, моя незаймана дівице Десно… Так багато дала ти мені подарунків на все життя.

Далека красо моя! Щасливий я, що народився на твоєму березі, що пив у незабутні роки твою м'яку, веселу, сиву воду, ходив босий по твоїх казкових висипах, слухав рибальських розмов на твоїх човнах і казання старих про давнину, що лічив у тобі зорі на перекинутому небі, досі, дивлячись часом униз, не втратив щастя бачити оті зорі навіть у буденних калюжах на життєвих шлях. (О. Довженко,  482 слова)

 

Виконати:

·       Повторити вивчене про структурні особливості тексту

 

6.

фізична культура

Варiативний модуль "Футбол".

Техніка безпеки під час занять футболом. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/5l05gFu5Vz0?si=EeQmZIBMgLZPWlgw

Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для футболіста . Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/zZL2H_RZTkI?si=ACdFQ44Hf7RK37ly

https://youtu.be/SfVYPIRdcRQ?si=PH2pFjfsW7Isphv-

https://youtu.be/0kwnSn28ejg?si=fqnkHxihI4vV51Tw

Групові дії в захисті. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/o0lyxl3vebM?si=h1JBPJfA6aLzMGwf

Орієнтовний навчальний норматив. 5 спроб обведення стояків (фішок). Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/NjVh6WZfBtg?si=0hgnpP3k5SLN6tuh

Д/З. Переглянути за відео посиланням, контроль та передача м'яча.

https://youtu.be/AIW-3us5WUA?si=UU4Nr8ruPtpWB8Qj

7.

українська література

Тема:   Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути».  Проблема особистості в сучасному світі

 

Переглянути:

·       https://naurok.com.ua/nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-problemi-osobistosti-u-suchasnomu-sviti-219633.html     проблема особистості в сучасному світі (презентація)

·       https://www.youtube.com/watch?v=3v9nu8SuB0w   відео

·       https://www.youtube.com/watch?v=evXHSkrlPq4&t=1459s   аудіокнига

·       https://dovidka.biz.ua/shpaga-slavka-berkuti-analiz/  - аналіз

·       https://dovidka.biz.ua/shpaga-slavka-berkuti-stisliy-perekaz/- короткий сюжет

 

Домашнє завдання:

·   Знати біографію Ніни Бічуї

·       Знати зміст твору

·       Попрацюйте над цитатним диктантом. Поєднайте персонажа із цитатою про нього. Режим доступу: https://learningapps.org/3368079 

·   Питання для самоконтролю (усно):

-       Визначте проблеми, порушені автором у творі.

-       Якою повинна бути високоморальна людина?

-       Які чинники впливають на формування особистості?

-       До якої межі можна йти на компроміс у стосунках з друзями?

-       Хто з героїв найближчий вам по духу?

-       Які життєві уроки Ви взяли для себе, прочитавши твір?

Немає коментарів:

Дописати коментар

9-А та 9-Б завдання для опрацювання за 15-19 вересня

 фізика  Тема. Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика Опрацювати § 3 та відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v...