неділя, 6 квітня 2025 р.

8-Б завдання для опрацювання на 07.04

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

основи здоров’я

Тема: Мотоцикл і безпека.

Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані.

Переглянути презентацію:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-osnovi-zdorova-motocikl-i-bezpeka-440915.html

або опрацювати матеріал підручника § 23 (короткий запис в зошит)

Д/З- Опрацювати § 23

Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5158540

2.

українська мова

Тема: Відокремлені означення. умови відокремлення означень їхня роль у мовленні

 

Домашнє завдання:

 

Переглянути:

·       https://www.youtube.com/watch?v=EnwRpin6EyE 

·       https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/11-klas/punktuatciina-norma-380924/rozdilovi-znaki-u-prostikh-rechenniakh-uskladnenikh-vidokremlenimi-oznac_-385171/re-1add5114-7cbb-41e8-93ed-00cf41647250

Виконати:

·       https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3514912

·       Ст.129-130, знати теоретичний матеріал

·       Виконати вправу з будиночком ст.132

3.

геометрія

Тема. Площа ромба

Дз. Повторити  п.21 стор.184-185

Опрацювати відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=1UGPwNJMcgY

Розв’язати №712,715 та інтерактивну вправу

https://wordwall.net/uk/resource/87215406/%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D1%89%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0

4.

німецька мова

 опрацювати нову лексику з теми «Дорогою казок» на ст. 132., згадати німецькі казки, авторів казок, назви німецьких міст, які пов’язані з казками та навчитися описувати маршрут подорожі, наприклад «Маршрут дорогою казок» Прочитати тексти вправи 3 на ст. 132 та виконати завдання до текстів – підібрати назви до текстів та знайти відповідні світлини. Знайти німецькі міста на карті Німеччини та описати маршрут, як дістатися до міста – вправа 4 на ст. 133. Прослухати текст та написати маршрут подорожі – вправа 6 на ст. 134 записати в зошит

Hausaufgabe: ст. 132 вправа 1 – заповнити вправу ключовими словами до теми «Німецькі казки та подорож»

5.

трудове навчання

Проєкт. Органайзер.

Створення  ескізного рисунка виробу. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей. Планування роботи з виконання проєкту (технологічна послідовність виготовлення виробу).

6.

українська література

Тема:   З української прози. В.Дрозд. Український гумор. Ю.Винничук, В.Чемерис. В.Дрозд «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення.

                                                                                                            

 

Переглянути:

·       https://dovidka.biz.ua/volodimir-drozd-biografiya-skorocheno/   Біографія

·       https://www.youtube.com/watch?v=nnxhOlae1Io

·       https://dovidka.biz.ua/biliy-kin-sheptalo-analiz/   Аналіз твору

 

Домашнє завдання:

·   Записати коротку біографію В.Дрозда

·       Записати аналіз твору

·   Записати, знати що таке алегорія

Прочитати оповідання ст.163-171 

7.

трудове навчання

Опрацювати матеріал.

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-orhanaizer-dlia-kantseliarii-645869.html

 - Презентація" Органайзер для канцелярії "

https://www.youtube.com/watch?v=tBVP-e0T_aQ

 - Органайзер.Урок 1



Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 16.04

  № Предмет Завдання для опрацювання 1 Геометрія Тема.Площа трапеції Дз Опрацювати  п 23 стор.160-161 та відео за посиланнями https://www.yo...