№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | основи здоров’я | Тема: Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані. Переглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-osnovi-zdorova-motocikl-i-bezpeka-440915.html або опрацювати матеріал підручника § 23 (короткий запис в зошит) Д/З- Опрацювати § 23 Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5158540 |
2. | українська мова | Тема: Відокремлені означення. умови відокремлення означень їхня роль у мовленні
Домашнє завдання:
Переглянути: · https://www.youtube.com/watch?v=EnwRpin6EyE Виконати: · https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3514912 · Ст.129-130, знати теоретичний матеріал · Виконати вправу з будиночком ст.132 |
3. | геометрія | Тема. Площа ромба Дз. Повторити п.21 стор.184-185 Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1UGPwNJMcgY Розв’язати №712,715 та інтерактивну вправу |
4. | німецька мова | опрацювати нову лексику з теми «Дорогою казок» на ст. 132., згадати німецькі казки, авторів казок, назви німецьких міст, які пов’язані з казками та навчитися описувати маршрут подорожі, наприклад «Маршрут дорогою казок» Прочитати тексти вправи 3 на ст. 132 та виконати завдання до текстів – підібрати назви до текстів та знайти відповідні світлини. Знайти німецькі міста на карті Німеччини та описати маршрут, як дістатися до міста – вправа 4 на ст. 133. Прослухати текст та написати маршрут подорожі – вправа 6 на ст. 134 записати в зошит Hausaufgabe: ст. 132 вправа 1 – заповнити вправу ключовими словами до теми «Німецькі казки та подорож» |
5. | трудове навчання | Проєкт. Органайзер. Створення ескізного рисунка виробу. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей. Планування роботи з виконання проєкту (технологічна послідовність виготовлення виробу). |
6. | українська література | Тема: З української прози. В.Дрозд. Український гумор. Ю.Винничук, В.Чемерис. В.Дрозд «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення.Переглянути:· https://dovidka.biz.ua/volodimir-drozd-biografiya-skorocheno/ Біографія· https://www.youtube.com/watch?v=nnxhOlae1Io· https://dovidka.biz.ua/biliy-kin-sheptalo-analiz/ Аналіз творуДомашнє завдання:· Записати коротку біографію В.Дрозда· Записати аналіз твору· Записати, знати що таке алегоріяПрочитати оповідання ст.163-171 |
7. | трудове навчання | Опрацювати матеріал. https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-orhanaizer-dlia-kantseliarii-645869.html - Презентація" Органайзер для канцелярії " https://www.youtube.com/watch?v=tBVP-e0T_aQ - Органайзер.Урок 1 |
Немає коментарів:
Дописати коментар