№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | інформатика | Тема: ІБЖД. Розв’язування задач з використанням розгалуження. 1. Виконання завдань на перевірку домашнього завдання: 3,5,6,8 (стр. 213 – 214 підручника) 2. Опрацювати матеріал підручника на стр. 214 – 218, зробити необхідні записи в зошиті 3. Опрацювати матеріал за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-umovni-operatory-u-lazarus-808682.html 4. Задачу 1 на стр. 217 виконати в середовищі програмування Лазарус та практичне завдання з презентації |
2. | українська мова | Тема: Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях
Домашнє завдання:
Переглянути: · https://www.youtube.com/watch?v=EnwRpin6EyE Виконати: · https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3514912 · Ст.129-130, знати теоретичний матеріал · Виконати вправу 7, ст.132 |
3. | українська література | Тема: В.Дрозд «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала.
Переглянути: · https://dovidka.biz.ua/volodimir-drozd-biografiya-skorocheno/ Біографія · https://www.youtube.com/watch?v=nnxhOlae1Io · https://dovidka.biz.ua/biliy-kin-sheptalo-analiz/ Аналіз твору · https://dovidka.biz.ua/biliy-kin-sheptalo-korotkiy-zmist/ Короткий зміст · https://naurok.com.ua/prezentaciya-volodimir-drozd-alegorichniy-obraz-konya-sheptala-347547.html Алегоричність образу
Домашнє завдання: · Записати аналіз твору · Записати, знати що таке алегорія · Прочитати оповідання ст.163-171 · https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2275488 · Підготувати повідомлення про Ю.Винничука |
4. | алгебра | Тема.Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних Опрацювати п.22 стор.172-173 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=lYVRuKkGtD4 Розв’язати № 753(1-4), 761 |
5. | всесвітня історія | ТЕМА УРОКУ ПАРАГРАФ 27: ПРОСВІТНИЦТВО. Д.З. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ НА ВИБІР: 1. За допомогою додаткових джерел інформації укладіть карту пам'яті «Наукові відкриття доби Просвітництва». 2. Запропонуйте туристичний маршрут «Моя дорожня карта — родзинки архітектури класицизму в Україні». 3. Створіть онлайн-бібліотеку «Література класицизму». Проведіть презентацію відкриття бібліотеки. |
6. | фізична культура | Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Виконувати ЗРВ та ЗФП. Бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Біг на короткі та середні дистанції. Переглянути за відео-посиланням. https://youtu.be/lG3_-_BFwX0?si=ui46dpoLb7CJAkyw https://youtu.be/jKYjMoWDiWE?si=0Np4wtZ6jkQlWyEF Стрибки у довжину з місця. Переглянути за відео-посиланням. https://youtu.be/LGW3ey0oI9k?si=1BHzmM3X4VYAlJZG Д/З. Засоби розвитку швидкісно - силових якостей та методи контролю . Переглянути за відео посиланням. |
7. | зарубіжна література | Тема: РМ №4 (п). Написання есе «Сутність морального уроку, утіленого митцем засобами комедії («Міщанин-шляхтич» Мольєра)». Д/З: Повт. засоби комічного, створити комікси за твором (за бажанням). |
Немає коментарів:
Дописати коментар