№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1 | Алгебра | Тема.Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних Повторити п.22 стор.172-173 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=53PChe4sxF0 Виконати інтерактивне тестування за посиланням |
2 | Алгебра | Тема.Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. https://www.youtube.com/watch?v=kTGNHFnYQJ8 Дз. Виконати онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2207905 та виконати інтерактивну вправу Математика для 8 класу: задачі та завдання онлайн - Learning.ua - Розв'язуємо біквадратні рівняння |
3 | Інформатика | Тема: ІБЖД. Прапорці 1. Опрацювати матеріал за посиланням: 2. Виконати практичне завдання за посиланням : https://drive.google.com/file/d/1dlV6WYxkD5vo_IL22cN2YmR9gfiKGns6/view?usp=sharing АБО стр. 225 - 228 |
4 | Німецька мова | опрацювати нову лексику з теми «Їхати на потязі» - «Mit der Bahn fahren» на ст. 135, виконати усно вправи 1-4 – розібрати ситуації на вокзалі, рух потягів, опрацювати розклад руху поїзду. Вправу 5 на ст. 137 виконати письмово – обрати ситуацію та описати маршрут подорожі. Hausaufgabe: – ст. 135 скласти речення з новими словами |
5 | Біологія | Тема уроку: : Мислення і свідомість .https://youtu.be/_I503NW7EwI Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 48 за підручником по вивченій темі |
6 | Фізична культура | Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Виконувати ЗРВ та ЗФП. Бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Біг на 30 м. Переглянути за відео-посиланням. https://youtu.be/XKUOhEbchI4?si=k6k9sjbzG5rgutKl Метання малого м'яча на дальність з розбігу. Переглянути за відео-посиланням. https://youtu.be/fgKecKtBl0I?si=1iANO-PcNVoYUaeB Д/З. Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою. Переглянути за відео посиланням. |
7 | Мистецтво | Романтизм в образотворчому мистецтві. (Продовження) Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=VvEruqPGcjE Повторити ст.146-155 (підр.) Дослідити творчість митця романтизму, який привернув увагу найбільше і підготувати про нього розповідь з демонстрацією слайд-шоу. |
8 | Англійська мова | Узагальнення та систематизація знань з теми WB p. 110-111 ex. C-G Homework Повторити утворення та вживання Present Simple Passive та Past Simple Passive, So/Neither, all/both/neither/none |
Немає коментарів:
Дописати коментар