понеділок, 5 травня 2025 р.

8-Б завдання для опрацювання на 06.05

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

інформатика                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Тема: ІБЖД. Цикли з передумовою

1.     Опрацювати матеріал за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1PBq84viR1EodFBMnMkaWpyhXtmLsntj1/view?usp=sharing

АБО стр.242 – 2458

2.     Виконати завдання з презентації

2.

українська мова  

Тема:  Узагальнення вивченого про розділові знаки в реченнях з  відокремленими членами. Читання мовчки і вголос тексту художнього стилю, що  містить речення, ускладнені відокремленими членами.

 

Домашнє завдання:

 

Переглянути:

·       https://www.youtube.com/watch?v=yQQlediuLlg  відокремлені додатки

·       https://www.youtube.com/watch?v=EnwRpin6EyE&t=3s   відокремлені означення

·       https://www.youtube.com/watch?v=kXVqJ1UCGns&t=5s відокремлена прикладка

·       https://www.youtube.com/watch?v=_fI7xKL4my0&t=2s відокремлені обставини

·       https://www.youtube.com/watch?v=gN_CcZB3rjw

Виконати:

·       Повторити вивчений матеріал

·       https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1240880

3.

українська література

Тема:   Валентин Чемерис. «Вітька+Галя, або повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі. Виразне читання твору

 

Переглянути:

·       https://dovidka.biz.ua/valentin-chemeris-biografiya/  біографія

·       https://naurok.com.ua/prezentaciya-valentin-chemeris-vitka-galya-abo-povist-pro-pershe-kohannya-181579.html

·       https://dovidka.biz.ua/vitka-galya-analiz/  аналіз

·       https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10461 стислий переказ    

 

Домашнє завдання:

·       Записати біографію автора

·       Записати аналіз твору

·       Прочитати ст.294-207

4.

алгебра

Тема. Контрольна робота №7  з теми «Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводиться до квадратних. Розв’язування задач»

Дз Повторити Головне в параграфі 3 стор.192-193   відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uV4qAFYZ_0Q

та виконати інтерактивні вправи

https://learningapps.org/19524969

https://learningapps.org/7657756

5.

всесвітня історія

Тема уроку: Міжнародні відносини у ХVIIІ ст. https://www.youtube.com/watch?v=AIb7O74gBTU&t=585s&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD

Д.З.  Опрацювати § 30. Виконати письмово 1-6 завдання у підручнику, с. 172.

6.

фізична культура 

Варiативний модуль "Легка атлетика".

Правила безпеки на уроках легкої атлетики.

https://youtu.be/xsDxTbnsuUY

Виконувати ЗРВ та ЗФП. Бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. 

https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL

https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t 

https://youtu.be/j5lF7q0G1Ig

Рівномірний біг до 1000 м. Переглянути за відео-посиланням.

https://youtu.be/jKYjMoWDiWE?si=lKvmDswRx8xe_NYP

Метання м'ячів різного діаметра на дальність. Переглянути за відео-посиланням.

https://youtu.be/fgKecKtBl0I?si=wEzzLMPe6kkpv0y-

Д/З. Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/KDxOhwY-Mqg?si=4Wm5m4N8UUJ_-Ir8



7.


зарубіжна література

Тема: Річард Бах (нар. 1936). Сюжет твору Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» як філософська метафора людського буття.                                                               Д/З: С.271-280, прочитати твір «Чайка Джонатан Лівінгстон», скласти  сюжетний ланцюжок


Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 02.06

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. інформатика Тема: ІБЖД.  Виконання  навчальних  проєктів. Навчальна практика 1.     Опрацювати мат...