№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Хімія | Тема: ПЧ №4. У. Старк. «Диваки і зануди». Проблеми дорослішання сучасних дітей. Д/З: Повторити матер. на с.260-288, скласти 6 тест. завдань |
2. | Німецька мова | урок контролю аудіювання, читання. Повторення граматики. Hausaufgabe: : підготувати усну тему за ІІ семестр |
3. | Фізика | Тема.Узагальнення та систематизація знань з теми “Електричний струм в різних середовищах ”Підготовка до контрольної роботи Дз Опрацювати відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=qUcwS0qLjRA https://www.youtube.com/watch?v=LA0EOWBXreA&t=167s https://www.youtube.com/watch?v=FPyMadi1n3M&t=101s Виконати онлайн тестування за посиланням |
4. | Українська мова | Тема: Контрольна робота з теми «Речення з відокремленими членами».
Домашнє завдання:
Переглянути:
Виконати: · https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9135175 контрольна робота · Виконати впр.7 ст.175 |
5. | Алгебра | Тема.Підсумкова контрольна робота Дз.виконати інтерактивні вправи |
6. | Алгебра | Тема. Навчальна практика. Квадратні рівняння в житті людини Дз. Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TgnccDmV9Rg виконати інтерактивні вправи |
7. | Основи здоров'я | Тема: Булінг. Форми булінгу. Переглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-buling-pricini-naslidki-slahi-borotbi-z-nasilstvom-88887.html Намалювати плакат або комікс про те, чому булінг — це проблема. Підготувати пам’ятку : "Що робити, якщо ти став свідком або жертвою булінгу?" |
8. | Англійська мова | Контроль говоріння |
Немає коментарів:
Дописати коментар