вівторок, 12 лютого 2019 р.

Інтегрований урок з фізики і математики в 7 класі

   «Недостатньо тільки отримувати знання, треба знати їх застосування. Недостатньо тільки бажати,  треба діяти» Гете
      Під таким епіграфом пройшов сьогодні  інтегрований урок з фізики і математики « Функція як математична модель фізичних явищ» в 7 класі.
                                                 




    Метою уроку було узагальнення та систематизування базових знань учнів з алгебри  з теми “ Функція. Лінійна функція. Її графік і властивості” та фізики з теми "Взаємодія тіл. Сила", формування навичків читання  та побудови графіків лінійної функції, та застосовування здобутих знань при розв′язуванні задач з фізики.
     Виконуючи вправу « Закінчи речення», повторюючи основні означення та формули, учні розділилися на групи, що презентувала одну з вивчених на уроках з фізики сил: « Силу тяжіння»,  « Силу тертя» та «Силу пружності».
     Розв᾿зування експериментальних завдань, задач, демонстрацій, побудова графіків привели до висновку, що всі вивчені на уроках фізики сили можна задати за допомогою функції « Пряма пропорційність»  та допомогли  встановити зв᾿язок між математичними поняттями та фізичними законами.
   А закінчили урок словами вчителя фізики Кароліно-Бугазської школи Аксельруда В.В.

Я фізику дуже старанно вивчаю,
Всі сили в природі я добре знаю,
Планети у Всесвіті притягаються-
Ці сили гравітаційними називаються.
Якщо я візок по дорозі штовхаю-
Це силу тертя негативну долаю.
Коли я сталеву пружину стискаю-
Це пружності силу тоді я вивчаю.
Якщо я угору м᾿яч підкидаю-
Прояв тяжіння спостерігаю.
Коли я з дерева швидко стрибаю-
У стані невагомості перебуваю.
Математиці й фізиці добре навчаємось,
Знань та розуму ми набираємось.

   

       

      

           


Немає коментарів:

Дописати коментар

7-А завдання для опрацювання на 17.05

  Дата: 17.05 П’ЯТНИЦЯ Клас: 7-А Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна № зп Предмет Дз 1. 8:30-9:10   Алгебра    Онлайн конфере...