Під таким епіграфом пройшов сьогодні інтегрований урок з фізики і математики « Функція як математична модель фізичних явищ» в 7 класі.
Метою уроку було узагальнення та
систематизування базових знань учнів з алгебри з теми “ Функція. Лінійна функція. Її графік і
властивості” та фізики з теми "Взаємодія тіл. Сила", формування
навичків читання та побудови графіків
лінійної функції, та застосовування здобутих знань при розв′язуванні задач з
фізики.
Виконуючи вправу « Закінчи речення»,
повторюючи основні означення та формули, учні розділилися на групи, що
презентувала одну з вивчених на уроках з фізики сил: « Силу тяжіння», « Силу тертя» та «Силу пружності».
Розв᾿зування
експериментальних завдань, задач, демонстрацій, побудова графіків привели до
висновку, що всі вивчені на уроках фізики сили можна задати за допомогою
функції « Пряма пропорційність» та допомогли встановити зв᾿язок між математичними поняттями та фізичними законами.
А закінчили урок словами вчителя фізики
Кароліно-Бугазської школи Аксельруда В.В.
Я фізику дуже старанно вивчаю,
Всі сили в природі я
добре знаю,
Планети у Всесвіті
притягаються-
Ці сили
гравітаційними називаються.
Якщо я візок по
дорозі штовхаю-
Це силу тертя
негативну долаю.
Коли я сталеву пружину
стискаю-
Це пружності силу
тоді я вивчаю.
Якщо я угору м᾿яч
підкидаю-
Прояв тяжіння
спостерігаю.
Коли я з дерева
швидко стрибаю-
У стані невагомості
перебуваю.
Математиці й фізиці
добре навчаємось,
Знань та розуму ми
набираємось.
Немає коментарів:
Дописати коментар