Дата: 21.09
ЧЕТВЕР
Клас: 7-Б
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Географія | Тема уроку Практична робота 1 Аналіз тектонічної будови та фізичної карти виявлення відповідних форм рельєфу. Опрацювати 5 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту https://vseosvita.ua/test/praktychna-robota-1-analiz-tektonichnoi-ta-fizychnoi-kart-svitu-vyiavlennia-zviazkiv-mizh-tektonichnoiu-budovoiu-i-formamy-reliefu-1087269.html |
2. | Геометрія | Тема.Суміжні та вертикальні кути та їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються Дз Опрацювати п.4 стор 36-37 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sF5CorV8x2I Розв’язати № 95, 96 та виконати онлайн вправут |
3. | Фізика | Тема. Лабораторна робота №1” Ознайомлення з вимірювальними приладами.Визначення ціни поділки шкали приладу” Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v_9c49ylxlc&t=214s та виконайте онлайн лабораторну роботу за посиланням |
4. | Хімія | Тема уроку : Молекули і атоми . Опрацювати 5 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
5. | Українська мова | РМ №5. Контрольний докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом). Домашнє завдання: Повторити імен., прикм. як са-мост. част. мо-ви. Створити презентацію, колаж або доповідь про самостійні частини мови |
6. | Образотворче мистецтво | Намалювати плакат-постер до Міжнародного дня миру. Наприклад, https://youtube.com/shorts/Und_v0_5PAE?si=1tY2CXdDDPSeESp8 |
7. | Українська література | ПЧ №1. С. Васильченко. «Приблуда». http://metodportal.com/node/5039 - урок Переглянути посилання: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=382 - твір https://dovidka.biz.ua/pribluda-vasilchenko-analiz/ - аналіз твору Записати: худ. паспорт твору, головних героїв, план твору. Виконати: створити за допомогою олівців кольорову гаму твору (згадайте настрій оповідання на початку, в середині, наприкінці). Поясніть, чому саме ці кольори ви вибрали? |
Немає коментарів:
Дописати коментар