Дата: 20.09
СЕРЕДА
Клас: 7-А
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. 8:30- 9:10 | Українська мова | РМ №5. Контрольний докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом). https://naurok.com.ua/urok-dokladniy-usniy-perekaz-tekstu-publicistichnogo-stilyu-z-elementami-rozdumu-52457.html Домашнє завдання: Повторити імен., прикм. як самост. част. мо-ви. Створити презентацію, колаж або доповідь про самостійні частини мови |
2. 9:20- 10:00 | Англійська мова | "Повсякденні справи. Теперішній простий час". Розвиток граматичних навичок "Прийменники часу ". Переглянути відеоматеріал за посиланням https://youtu.be/W-vs1oFzCtk?si=X9ScALHFDycHeop5 Підручник ст.11 впр.3 повторити правило; WB ст.79 впр. D, E, F доповнити запитання, обрати правильні прийменники та підібрати необхідну відповідь до запитання. |
3. 10:20- 11:00 | Алгебра | Тема. Вступ до алгебри. Розв’язування задач Опрацювати п.1 стор.5-6 або відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xS_93Z3tcic Розв’язати №7,11 та відгадайте кросворд https://learningapps.org/watch?v=pgiqv125t22 |
4. 11:10-11:50 | Фізика | Тема. Лабораторна робота №1” Ознайомлення з вимірювальними приладами.Визначення ціни поділки шкали приладу” Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v_9c49ylxlc&t=214s та виконайте онлайн лабораторну роботу за посиланням |
5. 12:00-12:40 | Географія | Тема уроку Геологічні ери. Опрацювати 5 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
6. 12:50-13:30 | Основи здоров'я | Тема: «Повітряна тривога. Сигнали оповіщення населення: «Увага всім!», «Повітряна тривога», «Хімічна небезпека». Шляхи і правила евакуації. Види укриттів. Ознаки надійного і ненадійного укриття. Найбезпечніші місця в оселі. «Правило двох стін».» Переглянути відео «Якщо чуєте ці звуки – ВІДРАЗУ ДІЙТЕ! Що саме робити - ОНОВЛЕНІ сигнали ТРИВОГИ», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=iiqOfYRH4vs Переглянути відео «УСЕ ПРО ПОВІТРЯНУ ТРИВОГУ — види сирен, як їх розпізнати та що робити», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mM3pXtFS5lo Переглянути відео «Захист життя під час обстрілів, бомбардувань Шляхи і правила евакуації Вибір надійного укриття», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=otpixbSw6oo&t=43s Переглянути відео «Найбезпечніше місце у будинку, «Правила 2-х стін», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WhRIVgrF68A Переглянути відео «Правило двох стін», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZJVgvnpOTvs Д/з: У робочому зошиті: написати алгоритм дій під час сигналу «Повітряна тривога» коли знаходитися вдома та на вулиці. |
7. 13:35-14:15 | Українська література | ПЧ №1. С. Васильченко. «Приблуда». https://naurok.com.ua/7-klas-ukra-nska-literatura -upch-s-vasilchenko-problema-dityacho-bezpritulnosti-v-opovidanni-pribluda-40894.html - урок http://metodportal.com/node/5039- урок Переглянути посилання: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=382 - твір https://dovidka.biz.ua/pribluda-vasilchenko-analiz/ - аналіз твору Записати: худ. паспорт твору, головних героїв, план твору. Виконати: створити за допомогою олівців кольорову гаму твору (згадайте настрій оповідання на початку, в середині, наприкінці). Поясніть, чому саме ці кольори ви вибрали? |
Немає коментарів:
Дописати коментар