Дата: 20.09
СЕРЕДА
Клас: 7-Б
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. 8:30- 9:10 | Алгебра | Тема. Вступ до алгебри. Розв’язування задач Опрацювати п.1 стор.5-6 або відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xS_93Z3tcic Розв’язати №7,11 та відгадайте кросворд https://learningapps.org/watch?v=pgiqv125t22 |
2. 9:20-10:00 | Німецька мова | записати в словник нові слова на ст..27 з теми «Meine Schulfreunde und Bekannten» - «Мої шкільні друзі та знайомі», повторити лексику з теми «Хобі» та назви числівників. Hausaufgabe:ст..29 вправа 5 – написати подібний діалог «Ви телефонуєте другу але помилилися номером» |
3. 10:20-11:00 | Хімія | Тема уроку :Фізичні тіла. Речовини . Опрацювати 5 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
4. 11:10-11:50 | Всесвітня історія | Тема: Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії. Відеореконструкція Константинополя (01 хв 11 с) https://cutt.ly/ZtmTxif Вправа: «Штрихи до портрета Візантійської імперії» https://cutt.ly/xtmPDmS Д.З. §3 .Підготувати відповіді з 2-7 питання на с. 21. |
5. 12:00- 12:40 | Українська мова | Повторення та узагальнення вивченого. Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. https://naurok.com.ua/urok-rozdilovi-znaki-u-vivchenih-sintaksichnih-konstrukciyah-57851.html https://learningapps.org/10240846 Домашнє завдання: параграф 1, стор. 7, вправа 10 |
6. 12:50-13:30
| Фізкультура | Правила т/б. Варiативний модуль "Легка атлетика". Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Переглянути за відео - посиланням, техніку виконання стрибка у висоту з розбігу, способом переступання. https://youtu.be/XRyAaDspCrY?si=PR7uy6LrQAn46fI- Переглянути за відео - посиланням, стрибки у довжину з місця. https://youtu.be/LGW3ey0oI9k?si=7XSKvEfWiYZKd_b8 Рухаємся активно . Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту. |
7. 13:35- 14:15 | Труди | Проєкт 1 Об’єкт проєктної діяльності. Декоративний вінок. Створення графічного зображення виробу та його оздоблення. Проведення міні-маркетингового дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей. Вибір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення. Вплив властивостей конструкційних матеріалів на технологію обробки. Будова та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання. Етапи проєктування. Планування роботи. Шаблони деталей. Розмічання за шаблоном. Добір та підготовка основних та доповнюючих матеріалів, інструментів для роботи. Визначення необхід-ної кількості матеріалів для виготовлення виробу. Опрацювати матеріал: https://docs.google.com/document/d/15xlqewVek9NEd9QWjsFPYboRTwPGTRW7YoV8qP6B4LM/edit?usp=sharing - Проект "Український віночок своїми руками". https://www.youtube.com/watch?v=stYjroz_Zgg&t=41s – декоративний вінок своїми руками. https://www.youtube.com/watch?v=0V6vAmEGP04 - DIY українською | великодній вінок своїми руками | весняний декор для дому https://www.youtube.com/watch?v=itR5Zrmm9mI – виготовлення квітів. https://www.youtube.com/watch?v=Cv7uAowLbOE - ідеї щодо "Виготовлення квітки нарцис із фоамірану" своїми руками https://www.youtube.com/watch?v=KDYG44H4BPE - Hand Made - Квіти з тканини. |
8. 14:20-15:00 | Інформатика II група | Тема: ІБЖД. Пересилання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування.
1. Для перевірки Д/з під час уроку буде відкрито тест за темою: «Електронна пошта. Електронна скринька»
2. Опрацювати зміст презентації за посиланням
3. Домашнє завдання: Підготуватись до тестової перевірки знань. Складіть текст електронного повідомлення, яке може бути спамом. Надішліть його однокласникам та вчителю . Дайте оцінку листу, який ви отримаєте, — чи розцінюєте це повідомлення як спам і чому саме.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар