Дата: 14.09
ЧЕТВЕР
Клас: 7-Б
Класний керівник: Серпенінова Олена Олександрівна
№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Географія | Тема уроку Походження літосферних плит. Опрацювати 5 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
2. | Геометрія | Тема. Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками Повторити п.2, стор.17-20 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2QN5GHJYaH4 Виконати онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5098015 та онлайн вправу https://learningapps.org/watch?v=pp1nepaia22 |
3. | Фізика | Тема. Фізичні величини та їх вимірювання. Опрацювати § 4 або відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YohMKu8abb8 Виконати Вправу 4 №1,2,3. |
4. | Хімія | Тема уроку : Практична робота 1. Прийоми поводження з лабораторним посудом і приладдям.Виконання найпростіших лабораторних операцій. Опрацювати 4 параграф Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту. |
5. | Українська мова | Урок 6 РМ №3. Написання есе в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами. https://www.youtube.com/watch?v=jJKkWltKIKQ https://www.slideshare.net/ssusereb8bd0/2-83626592?from_action=save Домашнє завдання: дописати есе публіцистичного стилю на тему: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність» |
6. | Образотворче мистецтво | До Дня живої творчості (14 вересня) пропоную не просто зробити малюнок, а стати його частиною та зафіксувати це на фото. Приклади того, що можна зробити https://drive.google.com/drive/folders/1JkvHMS6PsiJedLI2JiGZ3e5S9zIs8S14 |
7. | Українська література | Коломийки. „Дозвілля молоді”, „Жартівливі коломийки” – „перли розсипаного намиста”. Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Гумор і любов до життя. ТЛ. Коломийки. РМ №1. Усний твір про роль української народної пісні в житті народу. («Українська пісня — нев’януча окраса духовної культури народу». «Найкращі пісні України») Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=U1I0nqzFwqg - Коломийки. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-kolomiyki-57184.html - Коломийки. Прочитати: коломийки „Дозвілля молоді”, „Жартівливі коломийки”. https://dovidka.biz.ua/dozvillia-molodi-analiz-kolomyiky/ - аналіз „Дозвілля молоді” https://dovidka.biz.ua/zhartivlivi-kolomiyki/ – аналіз „Жартівливі коломийки” https://tvir.biographiya.com/kolomijki-dozvillya-molodi-zhartivlivi-kolomijki-perl i- rozsipanogo-namista/ урок https://edufuture.biz/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC% D0%B8%D0%B9%D0%BA%D0%B8_%C2%AB%D0%94%D0%BE%D0%B7%D0%B2 %D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F_%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0% B4%D1%96%C2%BB,_%C2%AB%D0%96%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D0% B2%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D1%96_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0 %BC%D0%B8%D0%B9%D0%BA%D0%B8%C2%BB - урок Опрацювати: стор. підр. 14-20 аналіз. творів, пит. стор. 1-12 (усно), стор. 20 Запис. худ. паспорти творів, сенкан «Коломийка». - Суспільно-побутові пісні. «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька» - 1 пісня (на вибір). |
Немає коментарів:
Дописати коментар