№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Геометрія | Тема.Розв'язування задач на застосування ознак паралелограма Повторити п.2 (стор. 15), опрацювати конспект та ще раз переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=flQBGJhzWq4 Розв’язати №96, (102 додатково) |
2. | Українська мова | ·РМ №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури (у). — Які телепередачі ви дивитеся найчастіше? Чим вони вас приваблюють? — Яким проблемам присвячено ці передачі? — Назвіть автора та ведучих програми. На якому каналі вона транслюється? — Хто був учасником передачі? Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=uoZTf432FoE&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4% D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1 - Говоримо про захист історичних пам’яток Групова робота Сформулюйте правила ведення діалогу. Орієнтовні правила (для контролю і доповнення сформульованих) - Будьте завжди ввічливі, привітні і доброзичливі в спілкуванні, з повагою ставтеся до співрозмовника. - Будьте уважні до його стану й настрою, до того, що і як він говорить, як реагує на ті чи інші слова. - Не завдавайте людям прикрощів словом. Умійте ввічливо попросити про щось і ввічливо відмовити у чомусь, не образивши людину своєю відмовою. Намагайтеся чемно пояснити причину прохання чи відмови. - Умійте слухати і не перебивати інших. - Умійте почати діалог, уживаючи відповідну ініціативну репліку (повідомлення, спонукання, запитання), та швидко реагувати на репліку співрозмовника, підтримувати розмову, додаючи до репліки-реакції свою ініціативну репліку, стимулювати співрозмовника до висловлювання, виражаючи свою зацікавленість за допомогою реплік оцінювального характеру. - Використовуйте в спілкуванні етикетні слова. Стежте за культурою мовлення. Творче завдання Працюючи парами, складіть діалог-обговорення (обмін думками) за самостійно обраною програмою присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури. Розіграйте та проаналізуйте діалоги. Д/З - складіть діалог-обговорення (обмін думками) за самостійно обраною програмою присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури. Виконати: вивч. правила стор. 28-29 https://learningapps.org/1701580 https://learningapps.org/5795985 Д/ З: Виписати з підручника укр.. літ. 3 двоскладних і 3 односкладних речення. Підкреслити граматичну основу. Підготуватись до к. р. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4311678 до 27.09 до 22.00 |
3. | Фізика | Тема. Види теплообміну. Конвекція. Опрацювати § 6 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=T5wT7oEKBao Розв’язати Впр.6 №1,2,5 (усно) це цікаво: https://www.youtube.com/watch?v=hXPewJnrUE8 Перевір себе: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1990031 |
4. | Зарубіжна література | Тема: Коран – головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя. Д/З: С.32-38, завд.1-9 (с.39), повторити матеріал на с.6-38 (підг.до КР) |
5. | Хімія | Тема уроку : Електронні орбіталі . https://youtu.be/_yaY8mEcQXs Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 5 по підручнику прописати електронні формули з 1 по 10 елемент |
6. | Біологія | Тема уроку :Проект: Збалансоване харчування .Переглянути відео, зробити короткий запис. https://youtu.be/rDxfvoO_kpU Підготовка до Діагностичної роботи повторення |
7. | Географія | Тема уроку : Значення топографічної карти . Переглянути відео, зробити короткий запис. повторення підготуватися до діагностичної роботи . |
Немає коментарів:
Дописати коментар