середа, 25 вересня 2024 р.

8-Б завдання для опрацювання на 26.09

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

Геометрія

Тема.Розв'язування задач на застосування ознак паралелограма

Повторити п.2 (стор. 15), опрацювати конспект

 та ще раз переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=flQBGJhzWq4

Розв’язати №96, (102 додатково)

2.

Українська мова

·РМ №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач

(матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії

та культури (у).

— Які телепередачі ви дивитеся найчастіше? Чим вони вас приваблюють?

— Яким проблемам присвячено ці передачі?

— Назвіть автора та ведучих програми. На якому каналі вона транслюється?

— Хто був учасником передачі?

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=uoZTf432FoE&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4%

D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1 -

Говоримо про захист історичних пам’яток

Групова робота

Сформулюйте правила ведення діалогу.

Орієнтовні правила (для контролю і доповнення сформульованих)

- Будьте завжди ввічливі, привітні і доброзичливі в спілкуванні, з повагою ставтеся до

співрозмовника.

- Будьте уважні до його стану й настрою, до того, що і як він говорить, як реагує на ті чи інші

слова.

- Не завдавайте людям прикрощів словом. Умійте ввічливо попросити про щось і ввічливо

відмовити у чомусь, не образивши людину своєю відмовою. Намагайтеся чемно пояснити

причину прохання чи відмови.

- Умійте слухати і не перебивати інших.

- Умійте почати діалог, уживаючи відповідну ініціативну репліку (повідомлення, спонукання,

запитання), та швидко реагувати на репліку співрозмовника, підтримувати розмову, додаючи до

репліки-реакції свою ініціативну репліку, стимулювати співрозмовника до висловлювання,

виражаючи свою зацікавленість за допомогою реплік оцінювального характеру.

- Використовуйте в спілкуванні етикетні слова. Стежте за культурою мовлення.

Творче завдання

Працюючи парами, складіть діалог-обговорення (обмін думками) за самостійно обраною

програмою  присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.

Розіграйте та проаналізуйте діалоги.

Д/З - складіть діалог-обговорення (обмін думками) за самостійно обраною програмою  присвячених

вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.

Виконати: вивч. правила стор. 28-29

https://learningapps.org/1701580

https://learningapps.org/5795985

Д/ З: Виписати з підручника укр.. літ. 3 двоскладних і 3 односкладних речення. Підкреслити граматичну

основу. Підготуватись до к. р.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4311678

 до 27.09 до 22.00     

3.

Фізика

Тема. Види теплообміну. Конвекція.

Опрацювати § 6 та відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=T5wT7oEKBao

Розв’язати Впр.6 №1,2,5 (усно)

це цікаво: https://www.youtube.com/watch?v=hXPewJnrUE8

Перевір себе: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1990031

4.

Зарубіжна література

Тема: Коран – головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя.                                             Д/З: С.32-38, завд.1-9 (с.39), повторити матеріал на с.6-38 (підг.до КР)

5.

Хімія

Тема уроку : Електронні орбіталі .                                            https://youtu.be/_yaY8mEcQXs

Переглянути відео, зробити короткий запис                     

Опрацювати параграф 5 по підручнику прописати електронні формули з 1 по 10 елемент

6.

Біологія

Тема уроку :Проект: Збалансоване харчування .Переглянути відео, зробити короткий запис.                         https://youtu.be/rDxfvoO_kpU

Підготовка  до Діагностичної роботи   повторення

7.

Географія

Тема уроку : Значення топографічної  карти  .

Переглянути відео, зробити короткий запис.  

https://youtu.be/CNcEhRk2lGU

повторення підготуватися до діагностичної  роботи .

Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 27.09

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. Всесвітня історія Тема. Зародження капіталістичних відносин. Зміна поглядів на світ. Торговельний ка...