середа, 25 вересня 2024 р.

8-А завдання для опрацювання на 26.12

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

Географія

Тема уроку :Діагностична робота .

Переглянути відео, зробити короткий запис.  

https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-1-vstup-8-klas-1691495.html повторення

2.

Зарубіжна література

Тема: Коран – головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя.                                              Д/З: С.32-38, завд.1-9 (с.39), повторити матеріал на с.6-38 (підг.до КР)

3.

Українська мова

РМ №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач

(матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії

та культури (у).

— Які телепередачі ви дивитеся найчастіше? Чим вони вас приваблюють?

— Яким проблемам присвячено ці передачі?

— Назвіть автора та ведучих програми. На якому каналі вона транслюється?

— Хто був учасником передачі?

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=uoZTf432FoE&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4%

D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1 -

Говоримо про захист історичних пам’яток

Групова робота

Сформулюйте правила ведення діалогу.

Орієнтовні правила (для контролю і доповнення сформульованих)

- Будьте завжди ввічливі, привітні і доброзичливі в спілкуванні, з повагою ставтеся до

співрозмовника.

- Будьте уважні до його стану й настрою, до того, що і як він говорить, як реагує на ті чи інші

слова.

- Не завдавайте людям прикрощів словом. Умійте ввічливо попросити про щось і ввічливо

відмовити у чомусь, не образивши людину своєю відмовою. Намагайтеся чемно пояснити

причину прохання чи відмови.

- Умійте слухати і не перебивати інших.

- Умійте почати діалог, уживаючи відповідну ініціативну репліку (повідомлення, спонукання,

запитання), та швидко реагувати на репліку співрозмовника, підтримувати розмову, додаючи до

репліки-реакції свою ініціативну репліку, стимулювати співрозмовника до висловлювання,

виражаючи свою зацікавленість за допомогою реплік оцінювального характеру.

- Використовуйте в спілкуванні етикетні слова. Стежте за культурою мовлення.

Творче завдання

Працюючи парами, складіть діалог-обговорення (обмін думками) за самостійно обраною

програмою  присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.

Розіграйте та проаналізуйте діалоги.

Д/З - складіть діалог-обговорення (обмін думками) за самостійно обраною програмою  присвячених

вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.

Виконати: вивч. правила стор. 28-29

https://learningapps.org/1701580

https://learningapps.org/5795985

Д/ З: Виписати з підручника укр.. літ. 3 двоскладних і 3 односкладних речення. Підкреслити граматичну

основу. Підготуватись до к. р.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4311678

 до 27.09 до 22.00     

4.

Українська література

РМ №1. Усний твір-роздум за народною думою «Маруся Богуславка». («Маруся Богуславка

– зрадниця чи героїня?») https://ij.ogo.ua/suzh/marusya-boguslavka-zradnitsya-chi-patriotka/

УПЧ №1. Українські історичні пісні та народні думи. Народна дума «Буря на Чорному

морі».

Переглянути посилання:

https://dovidka.biz.ua/burya-na-chornomu-mori-anali

 - аналіз «Буря на Чорному морі».

https://www.youtube.com/watch?v=7-NaeVSbwgs

https://dovidka.biz.ua/marusya-boguslavka-analiz/

 - аналіз «Маруся Богуславка»

Опрацювати: стор. підр. 31-35 пит. 1-11 усно, Д/З завд. 12 (п)* письмово стор. 35

Записати.: худ. паспорти дум.

Вивчити напам’ять одну пісню (на вибір) Марусі Чурай

Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5879842

 - до 27.09·       

5.

Фізика

Тема. Види теплообміну. Конвекція.

Опрацювати § 6 та відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=T5wT7oEKBao

Розв’язати Впр.6 №1,2,5 (усно)

це цікаво: https://www.youtube.com/watch?v=hXPewJnrUE8

Перевір себе: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1990031

6.

Історія України

Тема § 8. Церковне життя в Україні першої половини XVII ст.

Урок - https://www.youtube.com/watch?v=8vuesyJwvcA&ab_channel=Hist.Tube.

Д.З. ВИКОНАТИ:

Онлайн-вправа «Відновлення православної ієрархії» https://cutt.ly/Jb8QDUt

Онлайн-вправа «Реформи митрополита Петра Могили» https://cutt.ly/eb8QFS5

7.

Фізична культура

Варiативний модуль "Легка атлетика".

Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Переглянути за відео-посиланням.

https://youtu.be/xsDxTbnsuUY

https://youtu.be/FnpKv6-CcmM?si=kyzN_-iZPmuBDaBW

Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. 

https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL

https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t 

Метання м'яча на дальність, рівномірний біг до 1000м. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/fgKecKtBl0I?si=qoGAGBM19cL48NzM

https://youtu.be/ZV5D5buX6ps?si=ZQ8w_8BBQDw7sWPx

Д/З .Виконувати ЗРВ за відео посиланням. 

https://youtu.be/Lv6f2fMj3_I?si=pHld8YQwjULD4aVZ  

Прогулянка на свіжому повітрі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 27.09

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. Всесвітня історія Тема. Зародження капіталістичних відносин. Зміна поглядів на світ. Торговельний ка...