№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Географія | Тема уроку :Діагностична робота . Переглянути відео, зробити короткий запис. https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-1-vstup-8-klas-1691495.html повторення |
2. | Зарубіжна література | Тема: Коран – головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя. Д/З: С.32-38, завд.1-9 (с.39), повторити матеріал на с.6-38 (підг.до КР) |
3. | Українська мова | РМ №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури (у). — Які телепередачі ви дивитеся найчастіше? Чим вони вас приваблюють? — Яким проблемам присвячено ці передачі? — Назвіть автора та ведучих програми. На якому каналі вона транслюється? — Хто був учасником передачі? Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=uoZTf432FoE&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4% D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1 - Говоримо про захист історичних пам’яток Групова робота Сформулюйте правила ведення діалогу. Орієнтовні правила (для контролю і доповнення сформульованих) - Будьте завжди ввічливі, привітні і доброзичливі в спілкуванні, з повагою ставтеся до співрозмовника. - Будьте уважні до його стану й настрою, до того, що і як він говорить, як реагує на ті чи інші слова. - Не завдавайте людям прикрощів словом. Умійте ввічливо попросити про щось і ввічливо відмовити у чомусь, не образивши людину своєю відмовою. Намагайтеся чемно пояснити причину прохання чи відмови. - Умійте слухати і не перебивати інших. - Умійте почати діалог, уживаючи відповідну ініціативну репліку (повідомлення, спонукання, запитання), та швидко реагувати на репліку співрозмовника, підтримувати розмову, додаючи до репліки-реакції свою ініціативну репліку, стимулювати співрозмовника до висловлювання, виражаючи свою зацікавленість за допомогою реплік оцінювального характеру. - Використовуйте в спілкуванні етикетні слова. Стежте за культурою мовлення. Творче завдання Працюючи парами, складіть діалог-обговорення (обмін думками) за самостійно обраною програмою присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури. Розіграйте та проаналізуйте діалоги. Д/З - складіть діалог-обговорення (обмін думками) за самостійно обраною програмою присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури. Виконати: вивч. правила стор. 28-29 https://learningapps.org/1701580 https://learningapps.org/5795985 Д/ З: Виписати з підручника укр.. літ. 3 двоскладних і 3 односкладних речення. Підкреслити граматичну основу. Підготуватись до к. р. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4311678 до 27.09 до 22.00 |
4. | Українська література | РМ №1. Усний твір-роздум за народною думою «Маруся Богуславка». («Маруся Богуславка – зрадниця чи героїня?») https://ij.ogo.ua/suzh/marusya-boguslavka-zradnitsya-chi-patriotka/ УПЧ №1. Українські історичні пісні та народні думи. Народна дума «Буря на Чорному морі». Переглянути посилання: https://dovidka.biz.ua/burya-na-chornomu-mori-anali - аналіз «Буря на Чорному морі». https://www.youtube.com/watch?v=7-NaeVSbwgs https://dovidka.biz.ua/marusya-boguslavka-analiz/ - аналіз «Маруся Богуславка» Опрацювати: стор. підр. 31-35 пит. 1-11 усно, Д/З завд. 12 (п)* письмово стор. 35 Записати.: худ. паспорти дум. Вивчити напам’ять одну пісню (на вибір) Марусі Чурай |
5. | Фізика | Тема. Види теплообміну. Конвекція. Опрацювати § 6 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=T5wT7oEKBao Розв’язати Впр.6 №1,2,5 (усно) це цікаво: https://www.youtube.com/watch?v=hXPewJnrUE8 Перевір себе: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1990031 |
6. | Історія України | Тема § 8. Церковне життя в Україні першої половини XVII ст. Урок - https://www.youtube.com/watch?v=8vuesyJwvcA&ab_channel=Hist.Tube. Д.З. ВИКОНАТИ: Онлайн-вправа «Відновлення православної ієрархії» https://cutt.ly/Jb8QDUt Онлайн-вправа «Реформи митрополита Петра Могили» https://cutt.ly/eb8QFS5 |
7. | Фізична культура | Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Переглянути за відео-посиланням. https://youtu.be/FnpKv6-CcmM?si=kyzN_-iZPmuBDaBW Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Метання м'яча на дальність, рівномірний біг до 1000м. Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/fgKecKtBl0I?si=qoGAGBM19cL48NzM https://youtu.be/ZV5D5buX6ps?si=ZQ8w_8BBQDw7sWPx Д/З .Виконувати ЗРВ за відео посиланням. https://youtu.be/Lv6f2fMj3_I?si=pHld8YQwjULD4aVZ Прогулянка на свіжому повітрі. |
Немає коментарів:
Дописати коментар