№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1 | Геометрія | Тема Систематизація знань, умінь та навичок з теми «Чотирикутники. Паралелограм» Повторити п1-6 та опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cnIJgJK1HC0 https://www.youtube.com/watch?v=M2p6AMvhFpY Виконати Завдання №1 “ Перевірте себе” в тестовій формі №1-6 та виконати інтерактивні вправи |
2 | Зарубіжна література | Тема: Міфи троянського циклу. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.). Д/З:С.51-63, завд.1-11 (Пер.себе) на с.63, підгот. постер про Гомера |
3 | Історія України | Узагальнення з теми "ЗЕМЛІ УКРАЇНИ У СКЛАДІ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ (XVI – перша половина XVII ст.)" Тематичний контроль. |
4 | Біологія | Тема уроку : Травлення в шлунку і кишківнику Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 8-9 |
5 | Географія | Тема уроку : Україна на політичній карті світу .Г. П.Територія.Розміщення кордонів і протяжність.https://youtu.be/PHAldvZw9-M Переглянути відео, зробити короткий запис. Опрацювати параграф 8 Робота по контурній карті . |
6 | трудове навчання | Проєкт № 2:Сумка, наплічник. Етапи проєктної діяльності. Робота з інформаційними джерелами. Пошук моделей-аналогів. Визначення найкращих ознак у кожному зразку. Застосування вивчених методів проєктування для виготовлення чи вдосконалення виробу. Алгоритм роботи з елементами комбінаторики (для 8 класу) для виготовлення вибраного виробу. Основи комбінаторики (симетрія, асиметрія, ритм). Основні прийоми моделювання в комбінаториці для вдосконалення чи створення виробу Створення ескізного малюнку виробу. Проведення міні-маркетингового дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей. Опрацювати матеріал: https://mis.ua/ua/articles/sumki-istoriia-i-sovremennost Сумки. Історія і сучасність. |
7 | трудове навчання | https://podskazok.net/ua/moda-ta-styl/vydy-zhinochykh-sumok.htm l -Види жіночих сумок. https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw – Відеоурок №1 сумка- шопер. Завдання: у зошиті спроєктувати сумку-шопер (виконати організаційно підготовчий та конструкторський етапи проєктування). |
Немає коментарів:
Дописати коментар