№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Хімія | Тема уроку :Контрольна робота за темою Періодичної системи Менделєєва, Опрацювати параграф 14 -15 за підручником виконати вправу ст 84 |
2. | Німецька мова | вивчити нову лексику з теми «В універмазі» на ст. 53, вивчаємо назви відділів в універмазі, прочитати вправу 6 (діалог) та звернути увагу на марковані слова, читаємо граматичне правило на ст. 54 «Вказівні займенники у називному та знахідному відмінках» Hausaufgabe: ст. 55 вправа 7 – використовуючи слова вправи скласти (подібний) діалог «В універмазі» |
3. | Фізика | Тема. Контрольне тестування з теми “Температура.Внутрішня енергія. Теплопередача” Дз Повторити §1-9, переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pEWQWPX-3uA https://www.youtube.com/watch?v=Gr0Zh6bFpXs виконати онлайн вправи https://learningapps.org/7905374 |
4. | Українська мова | Тема: Обставина як другорядний член
речення.
Домашнє завдання:
Переглянути
посилання: ·
https://www.youtube.com/watch?v=RaPfuj8UFl0 – Обставина Виконати: ·
Знати теоретичний матеріал ст.57-58 ·
Виконати впр.3 ст.59
·
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9499473 |
5. | Алгебра | Тема. Ділення раціональних дробів Повторити § 5 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BVB6kNIgrzQ Розв’язати № 150,152 та виконати інтерактивну вправу |
6. | Алгебра | Тема.Піднесення раціонального дробу до степеня Опрацювати п. 5 стор.32-34 , опрацювати відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=_xmXi2BSGIQ https://www.youtube.com/watch?v=rpllgd61rA4 Розв’язати №154, 156 (3,4) та виконати інтерактивну вправу |
7. | Основи здоров'я | Тема: Ризики воєнного часу. Захист життя і здоров’я в зоні бойових дій, на окупованих і деокупованих територіях. Захист під час обстрілів, бомбардувань. Шляхи і правила евакуації. Вибір надійного укриття. Як діяти під завалами. Види техногенних аварій, які виникли внаслідок воєнних дій. Дії під час хімічної та радіаційної небезпеки. Контакти з озброєними людьми. Переглянути презентацію: Д/З- : (на вибір) Дії людини під час хімічної небезпеки. Дії людини під час радіаційної небезпеки.(скласти пам’ятку, доповідь, презентацію) |
8. | Англійська мова | Modern artists 1) Reading (SB p. 24 ex. 1 A) - прочитати текст, виписати в зошит незнайомі слова: an artist - художник (не артист!) contemporary - сучасний cheque |tʃek| - чек exhibition |ˌeksɪˈbɪʃənz| - виставка introduce - представляти masterpiece - шедевр to own - володіти, бути власником paint - фарба stick - прилипати upset - розчарований by accident - випадково do something for a living - заробляти чимось на життя 2) SB p. 25 ex. 1 B - сформувати правдиві твердження згідно текста, наприклад, Mark became an artist by accident. 3) SB p. 25 ex. 1 С - вписати до яких слів в тексті відносяться записані слова, наприклад, 1. which (який, яка) - шукаємо це слово в 2-му рядку текста (line 2), читаємо повністю речення (Mark was looking at the painting which was in front of him. - Марк дивився на картину, яка була перед ним.) Слово "яка" відноситься до картини, тому записуємо в 1. which - painting 4) WB p. 86 ex. A (вставити слова в речення) Homework Обрати та записати у зошит до 10 речень про одного з сучасних художників, ім'я, у якому стилі мистецтва творив, що любив зображувати, чим прославився і т.д. Наприклад: Banksy, the street artist Nobody knows who Banksy is. He's a street artist from England and he started painting in the 1990s. His paintings are usually on walls in the street. They're often funny or political. A lot of people like his work but some people don't. They think it's graffiti. Banksy has never sold a painting for more than $1 million. But some people have taken parts of walls with his paintings on and sold them for a lot of money! |
Немає коментарів:
Дописати коментар